Dbrix

Vistaprint og mig i....

20 indlæg i dette emne

Vi bestilte den 06.02.2010 et stempel med vores monogram, som vi vil bruge bag på kurverterne og så har vi fået det indarbejdet som et vandmærke i invitationsteksten (ser super nice ud, når jeg selv skal sige det). :thumbsupsmileyanim:

Nå men er lige stået op til en mail fra Vistaprint om at vores ordre nu er klar til afsendelse, men eftersom vi har valgt den billigeste leveringsform (langsom), så bliver det ikke leveret før den 23.02.2010. :biggrin:

Synes det er langt ude, når de nu har det klart eller hur?! :)

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det står jo når du bestiller at den billige tager 3 uger i levering.

Jeg har dog aldrig oplevet det har taget mere end 10 dage så du kan jo være heldig :thumbsupsmileyanim:

Ja det er jeg med på, altså det med de 3 uger, men hvis ordren ligger klar, så fatter jeg ikke lige, at de skal holde på den, fordi ¨jeg har valgt den billige løsning.

Men ja kan jo godt være jeg får den inden, det var bare ikke sådan jeg tydede mailen og så blev jeg lige lidt pissed!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror aldrig jeg har fået en mail hvor der stod den var færdig så jeg kan ikke sige om de holder på den (men hvorfor skulle de gøre det?)

Min tanke er at de skriver 3 uger for at der så er tid til at lægge den til side hver gang der kommer en hasteordre, men er der ingen hasteordrer, så laver de den jo i stedet for at lave ingenting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver jo sendt fra Holland, så det er sikkert bare deres måde at sikre sig ingen kunder bliver utilfredse over for lang leveringstid... Der er jo ingen grundt til at de sender det med express, hvis du har bedt om alm. forsendelse.

Jeg har aldrig oplevet deres levering har taget den tid jeg har betalt for, så kan kun sige :thumbsupsmileyanim: til Vista.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Halløj...

Jeg kaster lige et andet spørgsmål ind over din tråd håber det er okay :thumbsupsmileyanim: Hvilke af stemplerne har du bestilt til monogrammet for vi vil nemli det samme men er i tvivl om de bliver for små, altså om det flyder ud i hinanden... Hvis du forstår...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det bliver jo sendt fra Holland, så det er sikkert bare deres måde at sikre sig ingen kunder bliver utilfredse over for lang leveringstid... Der er jo ingen grundt til at de sender det med express, hvis du har bedt om alm. forsendelse.

Jeg har aldrig oplevet deres levering har taget den tid jeg har betalt for, så kan kun sige :thumbsupsmileyanim: til Vista.

Good to know, jeg tager mine ord tilbage :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Halløj...

Jeg kaster lige et andet spørgsmål ind over din tråd håber det er okay :) Hvilke af stemplerne har du bestilt til monogrammet for vi vil nemli det samme men er i tvivl om de bliver for små, altså om det flyder ud i hinanden... Hvis du forstår...

Jeg forstår.... Det store stempel - siger kæresten...

Jeg skal nok prøve det af ligeså snart jeg får det og så må vi se hvad resultatet bliver.

Smider evt. et billede ind i min planlægningstråd, hvis pengene er givet godt ud ellers vil der nok være endnu et surt opstød. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :thumbsupsmileyanim:

Vi har også bestilt stempel fra Vistaprint, vi valgte standard, for at vi kunne nå at have det hjemme.

Vi skulle have det senest d. 15 (i morgen) men vi modtog det i onsdags ;)

Der var dog dne mindre detalje at de havde glemt at sætte selve monogrammet på, så det var bare et blankt stempel..

Men efter en snak med deres kundeservice, har de lavet en hasteordre og vi skulle have stemplet i morgen, er meget spændt på kvaliteten :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej :biggrin:

Vi har også bestilt stempel fra Vistaprint, vi valgte standard, for at vi kunne nå at have det hjemme.

Vi skulle have det senest d. 15 (i morgen) men vi modtog det i onsdags ;)

Der var dog dne mindre detalje at de havde glemt at sætte selve monogrammet på, så det var bare et blankt stempel..

Men efter en snak med deres kundeservice, har de lavet en hasteordre og vi skulle have stemplet i morgen, er meget spændt på kvaliteten -HAHA-

Flot at de har glemt monogrammet.... Men så får du jo jeres lige om lidt, så kan du måske smide et billede ind af kvaliteten?!

Jeg er super spændt og er lidt stolt over det her monogram-halløj (inspiration hentet herínde), men ingen i vores omgangskreds har præsteret det samme, så synes derfor det er ekstra spændende og er spændt på gæsternes mening - især det vi har fået bygget ind som vandmærke i vores invitation. :thumbsupsmileyanim::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også kun oplevet god service hos dem! :thumbsupsmileyanim:

Men jeg har dog 2 gange været ude for at de har holdt min ordre tilbage selvom den var færdig (som du skriver) og det har begge gange passet med at jeg fik den lige en dag efter den dag jeg ville have fået det på hvis jeg havde betalt mere for det.. så jeg tror simpelthen bare de holder det tilbage for ikke at snyde deres andre kunder som betaler for den hurtige levering.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at de firmastempler jeg fik lavet hos dem ikke var noget at råbe hurra for men de var vist også ret billige. +

Nej det er lidt af et sats... Vi skal betale 225 kr for det, så hvis det er helt ved siden af, så bruger vi det bare ikke - vi blev bare lige lidt grebet af steminingen og synes de kunne være cool lige at smide et stempel bag på kuverterne til invitaionerne.

Vi venter i spænding, forventer at modtage det i løbet af en uges tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom stemplet med vores monogram :):cheerleader3:

Jeg vil skide gerne teste det (og smide billede ind i tråden), men har fået forbud fra kæresten trods den vildeste kløe i fingerne....

Han vil gerne have, at vi investerer i en lilla eller sølvfarvet stempelpude, så det er i tråd med vores farvetema... Tester jeg den nu, bliver det sort og så er skaden måske sket?!

Men det ser umiddelbart fint ud (ikke særlig stort) og vi må jo et smut i Panduro Hobby i morgen og investere i en stempelpude, så måske i morgen kan jeg smide et billede ind.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så kom stemplet med vores monogram :):cheerleader3:

Jeg vil skide gerne teste det (og smide billede ind i tråden), men har fået forbud fra kæresten trods den vildeste kløe i fingerne....

Han vil gerne have, at vi investerer i en lilla eller sølvfarvet stempelpude, så det er i tråd med vores farvetema... Tester jeg den nu, bliver det sort og så er skaden måske sket?!

Men det ser umiddelbart fint ud (ikke særlig stort) og vi må jo et smut i Panduro Hobby i morgen og investere i en stempelpude, så måske i morgen kan jeg smide et billede ind.

Vil give dig ret i at det ikke er særkig stort, men det er nu okay når det kommer på synes jeg ;)

Her er lige et billede af mit stempel :bearhug:

Jeg har pillet selve stemplet ud af "boksen", så var det super nemt at stemple, min lilla stempelpude er købt panduro, og fungerede super, og så kostede den kun sølle 22 kr :cheerleader3:

post-36973-1266655673.jpg

Billedet er taget med et knap så godt mobilkamera, så beklager at kvaliteten ikke er super..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så kom stemplet med vores monogram :cheerleader3::bearhug:

Jeg vil skide gerne teste det (og smide billede ind i tråden), men har fået forbud fra kæresten trods den vildeste kløe i fingerne....

Han vil gerne have, at vi investerer i en lilla eller sølvfarvet stempelpude, så det er i tråd med vores farvetema... Tester jeg den nu, bliver det sort og så er skaden måske sket?!

Men det ser umiddelbart fint ud (ikke særlig stort) og vi må jo et smut i Panduro Hobby i morgen og investere i en stempelpude, så måske i morgen kan jeg smide et billede ind.

Vil give dig ret i at det ikke er særkig stort, men det er nu okay når det kommer på synes jeg ;)

Her er lige et billede af mit stempel :cheerleader3:

Jeg har pillet selve stemplet ud af "boksen", så var det super nemt at stemple, min lilla stempelpude er købt panduro, og fungerede super, og så kostede den kun sølle 22 kr :blink:

post-36973-1266655673.jpg

Billedet er taget med et knap så godt mobilkamera, så beklager at kvaliteten ikke er super..

Ej hvor er det godt Annemarie... Glæder mig helt vildt til turen til Panduro nu.... Må hellere komme i bad og afsted.

Det ser super ud.... Og eftersom vi kører med samme farvetema, kan det vel ikke gå helt galt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smider også lige et par billeder med monogramet i brug.... Ikke stort, men vi er godt tilfredse.

Første billede er bagsiden af invitationen og det andet ar bagsiden af kuverten.

Hvor ser det bare kanon godt ud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer