anitaelise

IDEER SØGES!!!

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske, hvad det hedder, men man får fat i sådan en nøgen mand, som alle polter-pigerne så skal tegne - og så kan bruden få alle de fiiine tegninger sat i en lille bog eller sådan..

Ved dog ikke helt, hvor man kan få fat i sådan en fyr henne, men kender et par stykker, som har været på sådan en polterabend, og det var vist virkelig skægt!

(Håber I forstår hvad jeg snakker om!)

Jeg tror, du tænker på croquis-tegning?

Her er et link til sådanne polterabender ;-)

http://www.croquis-polterabend.dk/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var personligt ved en glaskunstner, hvor det er kold glas vi arbejdede med. Alle lave et felt, der blev samlet i et fad. (I aalborg)

Dertil var jeg ude og danse salsa og grease. Sjovt :)

Og til sidst var jeg ude ved en kostumeudlejer, hvor jeg skulle prøve 12 kosumer, som bliver samlet i en kalender. Vildt sjovt... og mine veninder, der valgte kostumerne, så de morede sig også.

Har selv lavet en polterabend med croquis. Kan også varmt anbefales., da han var ung og frisk :a1093:

Alle diss vil jeg varmt anbefale... især glaskunst :bed:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var ved en veninde forleden der har været med til mange PA, det har jeg desværre ikke, ikke et eneste endnu!! (nu må de veninder komme igang, eller deres mænd!) men hun fortalte at de havde været ude at skyde med pistol til flere af dem, det lyder i mine øre til at være det sjoveste - det håber jeg jeg kommer til!! :cheerleader3::cheerleader3:

og det med glaspusteri, med at lave perler til et armbånd til bruden, er også en god ide.

og noget wellness, makeup/håropsætning/massage/pedicure.

sumobrydning i de der kæmpe sumodragter skulle være sjovt.

i den lidt dyrer ende er der de der super hurtige speed både hvor man er spændt godt fast og sejler med 1000km i timen(mindst :cheerleader3:))

flyve i helikopter

flyve i luftballon

ride i dyrehaven

i kan nok høre jeg er en action-kind-da-girl, og i skal nok høre hvad der sker den dag det sker, ved der er nogen der er igang med at forberede....

jeg tror nu de venter til det bliver lidt varmere i vejret!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg var ved en veninde forleden der har været med til mange PA, det har jeg desværre ikke, ikke et eneste endnu!! (nu må de veninder komme igang, eller deres mænd!) men hun fortalte at de havde været ude at skyde med pistol til flere af dem, det lyder i mine øre til at være det sjoveste - det håber jeg jeg kommer til!! :angry::cheerleader3:

og det med glaspusteri, med at lave perler til et armbånd til bruden, er også en god ide.

og noget wellness, makeup/håropsætning/massage/pedicure.

sumobrydning i de der kæmpe sumodragter skulle være sjovt.

i den lidt dyrer ende er der de der super hurtige speed både hvor man er spændt godt fast og sejler med 1000km i timen(mindst :unsure:))

flyve i helikopter

flyve i luftballon

ride i dyrehaven

i kan nok høre jeg er en action-kind-da-girl, og i skal nok høre hvad der sker den dag det sker, ved der er nogen der er igang med at forberede....

jeg tror nu de venter til det bliver lidt varmere i vejret!!!

Er der nogen der ved hvor man kan finde et glaspusteri, hvor man kan lave et sådan armbånd til bruden?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ligger et i Århus på Klostergade (mener jeg), hvor jeg var inde til mit polterabend og lave et armbånd. Alle pigerne lavede hver en perle, hvor jeg havde fået lov til at bestemme de grundlæggende farver. Håber jeg får det til brylluppet :-)

Fandt også lige oplysnigner på nettet

Adresse:

klostergade 70b

8000 århus c

Kontakt:

86189080

www.nyholmcantrell.dk

Redigeret af Maj84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Der ligger et i Århus på Klostergade (mener jeg), hvor jeg var inde til mit polterabend og lave et armbånd. Alle pigerne lavede hver en perle, hvor jeg havde fået lov til at bestemme de grundlæggende farver. Håber jeg får det til brylluppet :-)

Fandt også lige oplysnigner på nettet

Adresse:

klostergade 70b

8000 århus c

Kontakt:

86189080

www.nyholmcantrell.dk

Tak for svaret, men jeg leder efter et på Sjælland (det er lidt kortere:-)) - i Nordsjælland helst.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her kommer et lille udpluk fra dem jeg har været med til at arrangere :kiss:

Lerdueskydning

Glaspustning

Bokse mod Anita kristensen (det kunne man dengang og det var SÅ sjovt, for alle faktisk)

Rapelling

Guidet tur på islandske heste

Golf

Sejle kano

Sumo brydning

Fremstilling af egne fyldte chokolader

Indspilning af CD

Porcelænsmaling

Fotokalender

Det jeg synes har fungeret bedst, er når der er en passende mængde ting som alle kan deltage i eller i det mindste har noget ud af at se på. Det kan hurtigt blive fesent med ene massage og ansigtsbehandlinger. Det er måske skønt for bruden, men kan hurtigt give en tam rastløs stemning (jeg har også tit været misundelig over at mens min kæreste var ude og køre ATW eller kaste med økser skulle jeg sidde og kigge på der blev ordnet negle på en......)

Derfor har jeg prøvet at påvirke dem jeg har været med til at planlægge i den mere 'livlige' retning, men selvfølgelig, er det slet ikke noget for bruden duer det jo ikke.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en fotograf til min PA. Hjemme hos min søster havde en professionel fotograf lavet et lille studie. Min veninde lagde min makeup og en anden ordnede mit hår og så havde min søster fået min forlovede til at vælge noget tøj. Og så var jeg ellers alene med fotografen i en times tid - det var fantastisk! Jeg kunne aldrig finde på at gøre det selv, men jeg synes det var vildt fedt!

Bagefter tog hun fællesbilleder af os allesammen som jeg vil få fremkaldt og sat i ramme som evigt minde om min fantastiske PA :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer jo lidt an på hvem personerne jo er og hvad de er til..

Men her et par foreslag.

Drenge/mænd

fægtning

cogart

lerduer

beach volly

rapelling

boksning

piger

skønhedspleje

besøg hos en pottemager (hvor man laver noget selv)

lave kreative ting , fx armbånd, risposer

Kage-cafe besøg

Madlavning sammen med kok udefra

ridning

rødvinsaften

Bare lidt foreslag fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer