Skytte

Smykke krise!

11 posts in this topic

Hej smukke tøser,

Jeg har lidt problemer med, at finde ud af hvad jeg skal vælge af smykker til min store dag.. håber I kan hjælpe mig.. Jeg har pt. 3 muligheder, som jeg overvejer, men kan ikke rigtig bestemme mig for hvad der passer bedst :)

Min kjole er guld farvet - Jeg skal ikke have slør på - Indtil videre er planen extensions og store bløde krølle(lavet med glattejern) med (langt)pandehår opsat. Har også købt en fin blomst til håret :cheerleader3: Min kjole er lidt "nedringet" - se evt. i min planlægning :bearhug:

Jeg vil blive glad, hvis I gider sige Jeres mening :cheerleader3: Synes det er lidt dyrt at investere i alle dele, og man hiver jo ikke ligefrem kjolen med ud og prøver ;)

Her er mine 3. bud.

1. Smykkesæt fra K-Z (Måske ikke så bryllups-agtigt? Men jeg er helt vild med det sæt. Dog er der ikke armbånd til?)

wi7xx4.jpg2em2yjb.jpg

2. Sæt fra Lilly (Halskæde og øreringe)

a41qad.jpg

3. Perler (Et sødt og klassisk valg til bryllup?)

wqv901.jpg

0

Annonce ♥

Jeg kan personligt bedst lide det første sæt - hvor er det flot, kan godt forstå dig! Dernæst ville jeg vælge perlerne.

Jeg tror jeg bedst kan lide det første sæt, fordi det netop er lidt anderledes, og nok lidt mere personlig end de andre smykker som er mere klassiske. Du har jo allerede valgt en guldkjole, så du skiller dig ud fra de fleste hvide brude... Selv om de ikke er typisk bryllupsagtige, så synes jeg alligevel at de er flotte og glamourøse, ligesom din kjole. Og så vil du jo sagtens kunne bruge dem igen til andre, fine anledninger, hvor det nok er sværere med f.eks. smykkerne fra Lilly.

Men jeg elsker også perler, de kunne også passe fint til... det er også en rigtig fin hårbøjle på de billeder :)

Glæder mig til at læse, hvad du finder ud af :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hvis du er fremme i skoene og generelt glad for at være anderledes og nytænkende så ville jeg vælge sæt 1, der dog ikke er optimalt til hængehår.

Hvis du gerne vil holde fast i noget klassisk så vælg perlerne, der altså også er smukke og romantiske. Og ørestikkerne passer flot til hængehår. Samtidig tror jeg at kæden vil ligge flottere rundt om halsen. Hvis den anden kæde er for lang vil den drage blikket mod din kavalergang ;)

Edited by Miss-Lena
0

Hej tøser,

Mange tak for Jeres svar.. Altid rart at høre andres meninger ;) Der er jo ikke så lang tid igen, så det er nok med at få bestilt det hjem :bearhug: Det er en svær beslutning, men kan godt se at perlerne nok vil passe bedst til kjolen. Hvilket var min søsters og min første indskydelse, men blev i tvivl igen. Specielt nu hvor det er i sølv. Men guld og hvide eller ivory perler passer nok ikke så godt sammen.. Næste spørgsmål er så om jeg skal vælge hvide eller ivory/creme perler?? :cheerleader3:

Tak igen søde tøser :)

0

Annonce ♥

hmm prøv at forhøre dig i familien om der var nogle der ville låne dig de perler for skal du have ægte kulturperler så bliver det rigtigt dyrt...

Jeg har selv været ude og investere i en kulturperlehalskæde og jeg købte den jeg kunne lide ,og som passsede til en ring jeg har arvet..

jeg tror måske at den cremfarvede ville være flottest, men kan du bedre lide ivory så er det den du skal tage , for husk kulturperler køber man ikke for sjov!!!

mvh Trine

0

Hej Lone,

Heldigt jeg lige har været i kjolen for at se hvor meget mere jeg skulle ned i vægt ;)

Så her er et billede tæt på, kvaliteten er ikke så god, når man selv skal tage det i spejlet :cheerleader3:

Jeg er mest til det sæt der er på billederne(og der kan man ikke få det hele i guld), bare armbåndet selvfølgelig også skal være i sølv. De er også inde fra Etsy.com. Synes dine smykker er rigtig fine, kiggede selv på dem. Men vil helst købe noget jeg kan bruge til lidt mere alm. lejligheder. Og hele sætte koster omkring 900,- så det er ret billigt. Og synes ikke det ser SÅ billigt ud?

Nårh - men her er hvert fald billedet tæt på ;) Og der kan zoomes godt ind :bearhug:

154k8l3.jpg

:)

0

:):a1093::bed: 1000 tak Lone.. :(

Altid rart med din mening, igen ;) Jeg tror jeg vælger de perler, har sendt det til min søster, så afventer lige hendes mening ;) Og skal lige finde ud af hvilken farve de skal være i. Må jo bare sælge det igen, hvis jeg ikke synes om det. Eller returnere det, hvis man kan :)

Jeg skal nok lige huske dig, når jeg har fået noget hjem.. smiler

:sm:

0