Guest anne-mor

først make up eller håret????

13 indlæg i dette emne

Hej zillaer :bearhug:

Jeg har min svigerinde til at lægge min make up... Men hvad gøre man først lægger man make up eller sætter man håret først???

Ja min veninde kommer og sætter mit hår så alt bliver gjort hjemme men er bare i tvivl om rækkefølgen.

Håber deer er nogle af jer søde zillaer der kan hjælp mig! :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Normalt plejer jeg altid at lægge make up mens håret er svøbt i en håndklæde. På den måde undgår du pudder mm. i håret.

Ja det plejer jeg også men har fået afvide at jeg ikke må vaske håret på selve dagen da det er nemmere og sætte når det ikke er nyvasket, så er det bare lige hvordan jeg gør om man stadig lægger make up først og hår bagefter eller ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Jeg tror nok jeg vil have mit hår sat først, da frisøren meget sandsyneligt kommer til at bruge ekstrem meget hårlak, og det kan jo ødelægge make-up'en hvis det allerede er lagt.

Skulle man have det hele ordnet hos en frisør, ville hun også først lægge det efter håropsætningen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg havde den samme til at sætte hår og lægge make up :-), hun startede med at curle mit hår op og mens det var curlet op, lagde hun min make up :-)

Det samme fik jeg også gjort - mens håret var i gang med at få masser af fylde, blev make-uppen lagt. Da den var færdig blev håret fixet og til sidst blev make-uppen lige tilrettet en ekstra gang - derefter i kjolen (hvilket jo er et syn i sig selv....) og afgang til kirken....

Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer