AmalieAmalie

SEX

71 indlæg i dette emne

Nu er det ligesom overstået men....

1. Nej jeg forventede det ikke, men ville gerne.

2. Helt sikkert han forventede det.

3. Vi tog fra festen ca. kl 3. Jeg faldt i søvn efter at have fået kjolen af mens manden var på toilet, men han vækkede mig da bare. Det var et must for ham at vi skulle have sex og da jeg først var vækket, fik vi da også sat gang i det helt store. Tror det hjalp på det, at en veninde havde foræret mig et Honeymoon kit som skulle afprøves.

4. Jeg havde røde trusser og sort bh under min hvide kjole og det var det jeg beholdt på. Eller altså... Noget af tiden i hvert fald.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min besvarelse :rolleyes:

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? Ja det gør jeg da :cheerleader3:

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten??? Han har selv kommenteret at vi skulle have sex som aldrig før den nat, så jeg glæder mig :D

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen???Næppe friske. Men det har ikke afholdt os før ;)

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? Jeg skal have Triumph love serie på, stropløs BH, trusser, hofteholder og nylon strømper

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
NÅ ZILLAS!!!!!!!!!!!! :cheerleader3:

Nu MÅ spørgsmålet altså komme ;)

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? :rolleyes:Nej

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten??? Nej

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen??? Nej

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? :shooter:Ja

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt :huh:

:cheerleader3:

Disse svar kunne jeg have givet op til vores bryllup og de ville alle have været rigtige. Der var absolut INGEN sex på bryllupsnatten. Vi kom meget sent i seng og var monster trætte efter en lang og HELT FANTASTISK dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
NÅ ZILLAS!!!!!!!!!!!! :huh:

Nu MÅ spørgsmålet altså komme ;)

Jeg blev godt nok gift for et år siden, men derfor kan jeg jo godt svare :rolleyes:

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? :cheerleader3:Nej, overhoved ikke havde forventet at vi begge var totalt bombede

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten??? Samme svar som overover :cheerleader3:

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen??? Nej, det troede jeg overhoved ikke - men NØY hvor tog jeg fejl, efter 11 timers fest var det noget af det bedste sex jeg nogensinde har deltaget i ;)

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? :)

Jeg skiftede til mit corsage ( se billed nedenunder )- jeg ville ha omkommet af varme hvis jeg havde haft det på hele dagen, vi blev gift den dag hvor der var 30 grader i skyggen

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt :)

bagfra

29z4j8w.jpg

forfra

2wclaw3.jpg

:shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅ ZILLAS!!!!!!!!!!!! :cheerleader3:

Nu MÅ spørgsmålet altså komme ;)

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? :rolleyes: Ja

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten??? Ja

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen??? Ja det tror jeg faktisk ellers skal det gå helt galt!!

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? :shooter: Jeg har ikke planer om andet end det undertøj jeg skal have på hele dagen.

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt :huh:

:cheerleader3:

post-37212-1276762234.jpg

Redigeret af annikajohansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det var en fin tråd at tage op igen :thumbsupsmileyanim:

NÅ ZILLAS!!!!!!!!!!!! :)

Nu MÅ spørgsmålet altså komme ;)

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? :boohoo: HVis vi ikke er for fulde og trætte.... så ja :heart:

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten??? Han forventer det ikke, men som jeg håber....

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen??? Næ...

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? :super: Vi sover altid nøgne, men jeg regner med at være en lækker gave i mig selv som skal pakkes ud :)

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt :kiss:

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt initiativ, muffi! :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke om jeg som sådan forventer sex på bryllupsnatten, men jeg håber vi har lidt overskud tilbage til det. :)

Vi har snakket om det derhjemme, og htb forventer det heller ikke, men håber også. Jeg synes på en eller anden måde at det "hører sig til", og det kunne måske godt være med til at få os i gang. :)

Jeg tror nu det er realistisk nok - og jeg vil da gøre mit for at det sker! :)

Undertøjet er endnu ikke købt, men det bliver noget fint hvid/elfenbensfarvet som jeg skal have på under kjolen. Normalt sover vi nøgne, så det gør vi sgu nok også den nat! :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu MÅ spørgsmålet altså komme

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? Ja...

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten??? Det tror jeg bestemt...

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen??? Uhh, den er svær. Jeg håber meget på det, men kender også mig selv godt nok til at vide at jeg normalt går tidligt kold. Suk.

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? Jeg skifter senere. Har stropper i den BH jeg har udset mig og ikke i kjolen.

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt. Endnu en undskyldning for at købe Lise Charmel-undertøj :thumbsupsmileyanim:

post-44679-1289206059.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha så fedt at der er nogen der tager lidt mere hotte emner op :P

1. Ja jeg er lidt gammeldages på det punkt, :P jeg synes ægteskabet skal fuldbyrdes, meen det gør ikke noget at det bliver et ømt morgenput :thumbsupsmileyanim:

2. Ja da, han bliver altid i det humør, når han har været udsat for en stor omgang følelser,

3. Noo way... Jeg er et udpræget A menneske, jeg frygter overhovedet at skulle holde mig vågen efter klokken 12.

4. Tror jeg skifter når vi er kommet tilbage til bryllupssuiten ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
NÅ ZILLAS!!!!!!!!!!!! :)

Nu MÅ spørgsmålet altså komme ;)

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? :cheerleader3:

JA!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim::wink:det gør jeg i hvert fald!!

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten???

Det skulle jeg da mene, men jeg må da hellere spørge ham hehe

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen???

Ja 100% fra min side, men kunne godt tvivle med gemalens energi efter sådan en dag. derfor det lidt tvivlende svar i nr. 2

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? :kiss:

Jeg har i hvert fald i sinde og have noget med jeg kan tage på senere hvis ikke jeg får noget som jeg kan have på hele dagen inde under kjole. Det ville jeg synes ville være frækkest hvis man kan have det på hele dagen.

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt :cheerleader3:

Ville gerne have sat ind, men har desværre ikke fået noget endnu.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? :cheerleader3:

Helt sikkert :thumbsupsmileyanim::wink:

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten???

Det siger han i hvert fald :cheerleader3:

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen???

Måske, men er ikke helt sikker, men håber det :)

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? :kiss:

Det ved jeg ikke rigtigt... Jeg har ikke helt besluttet hvad jeg skal have på under kjolen... Men tror måske bare jeg køber en lækker natkjole, sover altid bare i en t-shirt

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt :cheerleader3:

Har jo ikke besluttet mig, så har intet billede :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lad det hele være en overraskelse og følg det I føler for, når I bliver alene. Lad være med at sammenligne jeres bryllupsnat med det, I ser på film (noget kunne godt lugte af det her). I har sagt ja til hinanden for livet – måske natten efter bliver meget bedre end selve bryllupsnatten, hvor man måske er for træt – har fået lidt for meget at drikke, men synes at man burde gøre det, fordi det forventes….. (hjælp)

Redigeret af Ki Schou
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad det hele være en overraskelse og følg det I føler for, når I bliver alene. Lad være med at sammenligne jeres bryllupsnat med det, I ser på film (noget kunne godt lugte af det her). I har sagt ja til hinanden for livet – måske natten efter bliver meget bedre end selve bryllupsnatten, hvor man måske er for træt – har fået lidt for meget at drikke, men synes at man burde gøre det, fordi det forventes….. (hjælp)

Jeg er ikke helt med på hvor du vil hen med dit indlæg?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? Ja, det gør jeg faktisk! :wink:

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten??? Jeps, det er jeg faktisk helt sikker på!

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen??? Jeg håber på det bedste :)

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? Ja! :)

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt

Jeg kunne ikke finde et billed af det undertøj jeg har købt, men dette ligener det meget, det er bare hvidt..

post-41812-1294944399.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? :thumbsupsmileyanim:

Så absolut. Vi tror ikke på sex udenfor ægteskabet, og så er bryllupsnatten ligesom forventet.

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten???

Absolut. Han ville blive dybt skuffet såfremt det ikke bliver til noget hehe

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen???

Ingen anelse, men jeg håber da! Ellers bliver bryllupsnatten ligesom ikke rigtig bryllupsnatten...

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? :)

Så langt er jeg slet ikke kommet endnu...

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt :)

Ikke valgt endnu ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NÅ ZILLAS!!!!!!!!!!!! :bearhug:

Nu MÅ spørgsmålet altså komme ;)

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? :)

Jeg forventer det ikke, men jeg HÅBER!

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten???

Jeg ved NC forventer sex på bryllupsnatten. Som han gerne plejer at udtrykke det, når vi snakker om bryllupsnatten "boomchickawowow!" Haha!

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen??? Hmm.. ja, det tror jeg faktisk. Vi har fået brudesuiten på Baltic i Høruphav, så når vi går fra festen, så regner jeg med, vi nupper et glas champagne i suiten og så bare får indledt et hedt ægteskab. :)

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? :bearhug:

Jeg ved det ikke endnu, men jeg tror, jeg vælger at ha' noget undertøj under kjolen, som jeg VED er komfortabelt (har stor BH-størrelse, så jeg kan aldrig vide, om det jeg køber er godt for mig, før jeg har prøvet det i længere tid af gangen). Så jeg ender nok med at købe mit yndlings lingerisæt hos Change i en hudfarve, så jeg er sikker på, der ikke skinner noget igennem (hellere være sikker!) - og så køber jeg nok noget frækt undertøj, som jeg skifter overi, når vi kommer op på værelset. I ved... lingeri der kun er skabt til at blive taget af! :thumbsupsmileyanim:

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt :bearhug:

Der har jeg så endnu ikke været på shoppetur!

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg troede at jeg havde svaret på den her, men tilsyneladende ikke, så det vil jeg da gøre :bearhug:

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten???

Ja egentlig. Ikke forstået sådan at jeg "kræver" det (det ville manden sikkert ellers elske, haha!), men jeg håber det da rigtig meget. :bearhug:

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten???

Ja, det tror jeg - på samme måde som at jeg "forventer" det. Omvendt ved han nok realistisk set godt, at der er STOR risiko for at jeg nærmest besvimer så snart jeg ser hovedpuden, haha! Ej, jeg tror faktisk, at han forventer det.

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen???

Både ja og nej... Der er jo almindelige hverdagsaftner, hvor vi ikke engang orker det. Men omvendt så må vi da vågne lidt af at han skal fumle med at få mig hjulpet ud af kjolen. :) Og måske er vi så overtrætte at vi faktisk godt kan holde os vågne. Jeg tør godt håbe på det i hvert fald :bearhug:

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere??

Sødt hvidt undertøj under kjolen. :bearhug: og det tror jeg, at jeg vil beholde indtil manden piller det af :thumbsupsmileyanim: Så kan jeg være altid være lady in red en anden dag :)

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt

Ikke købt endnu. :bearhug: Men jeg regner med at det skal være noget med blonder, nu når jeg ikke får blonder på kjolen (det er det der, med at ville have alt, hehe!) Og så vil jeg have en hofteholder, for det synes manden er superfrækt. Jeg gider IKKE korset, for der er rigeligt med stivere i min kjole. Regner umiddelbart ikke engang med at have bh på, for det er ikke nødvendigt og vil sikker bare genere. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
NÅ ZILLAS!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Nu MÅ spørgsmålet altså komme ;)

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten???

Ja, om ikke andet så om morgen som nygift, før eller efter søvnen kommer ikke så nøje, bare vi ikke har forladt vore alenerum inden.

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten???

JA! - det vil han gerne.

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen???

Nej, men vi tror det er realistisk at vi nok skal blive det... som en anden skriver, så om ikke andet så om morgen.

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere??

Han skal pakke mig ud, fra yderst (kjole) til inderst (undertøj) så jeg skifter ikke og skal have det på hele dagen (med mindre de selvsiddende bliver for varme, de kan jo dog sniges på ved et toilet besøg inden afgang, men jeg er også rigtig glad for selvsiddende til undertøj).

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt :)

5b3ba0564fe29fe2f8ec472a9cfa6e62_h470w313_min_4db80fca.jpeg

2cbbcfbd1302316ac9dafbc11a0c07cd_h470w313_min_4db80fca.jpeg

Jeg har købt g-stringen, men overvejer om det skal være pants i stedet for (nederste billede)?

-mega god BH, CK seductive comfort købt i Lace (se evt deres HP). Købt efter at jeg ville have en super pasform. Jeg har selvsiddende med meget bred blonde til og selvfølgelig et strømpebånd til.

:)

Redigeret af kilden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NÅ ZILLAS!!!!!!!!!!!!

Nu MÅ spørgsmålet altså komme ;)

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten???

JA det har vi aftalt, hvis den ene ikke laegger op skal den anden tage over.. :iloveyou:

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten???

JA! - vi har aftalt at vi vil proeve paa om det vil baere frugt. hihi (det vil han saa gerne) :thumbsupsmileyanim:

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen???

Vi har skrevet i invitationer at festen stopper kl ca 2 (da vi starter tidlig, og forsaetter dagen efter) saa det er da klart chancer for ekstra energi.. :)

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere??

Jeg skal have hjaelp til at komme ud af kjolen saa han faar lov at tage ALT af, det er ogsaa hans favorit stil (just skin)

Og nej det faar i altsaa ikke billeder af :):balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad det hele være en overraskelse og følg det I føler for, når I bliver alene. Lad være med at sammenligne jeres bryllupsnat med det, I ser på film (noget kunne godt lugte af det her). I har sagt ja til hinanden for livet – måske natten efter bliver meget bedre end selve bryllupsnatten, hvor man måske er for træt – har fået lidt for meget at drikke, men synes at man burde gøre det, fordi det forventes….. (hjælp)

Jeg er ikke helt med på hvor du vil hen med dit indlæg?

Hmm.. som Charite, så ved jeg altså heller ikke lige helt, hvad du vil med indlægget. Men jeg tror, jeg opfatter det rigtigt, hvis jeg siger, det er en velmenende besked for at fortælle os, at vi ikke skal være skuffede, hvis ikke det giver boom-chicka-wow-wow på bryllupsnatten??

Jeg tror ikke der er nogen herinde der direkte FORVENTER sex. Måske det ord heller ikke var det, der lå bag i det oprindelige indlæg. Jeg er 1000 procent sikker på, at 99% - hvis ikke alle 100% - at dem, der har sagt ja til at de forventer sex, højst sandsynlig skriver det ud af lyst og ikke forventning.

Jeg ved i hvert fald for mig selv, at jeg ikke direkte forventer det. Men jeg har da lyst LIGENU til at vi hygger når vi kommer tilbage til brudesuiten efter festen. Om vi så kommer til at knalde brikker istedet for hinanden, det må tiden jo vise. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg HELT enig i... og saa tror jeg da at traaden oprindeligt er startet med et glimt i oejet og ikke en serioes tanke om at der skal boom-boom-chika-wow-wow paa banen, hvis en af parterne forventer det, som i naermest kraever det...

Jeg tror da, at de fleste haaber det, men at det er helt realistisk, hvis det ikke lige bliver der, der er det store :cheerleader3:

Og hvem siger at natten ikke kan vaere ligesaa god som foerste morgen som mand og kone :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
NÅ ZILLAS!!!!!!!!!!!! :)

Nu MÅ spørgsmålet altså komme ;)

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten???

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten???

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen???

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere?? :cheerleader3:

5) Sæt evt et link ind, så vi alle kan se hvilket undertøj i har valgt :)

:cheerleader3:

1) lidt ja, skal man vel næsten.

2) også lidt :)

3) tvivler, men ellers må man jo bare ha sex den efterfølgende morgen.

4) Tror jeg vil ha noget hvidt undertøj på under kjolen, men nu må vi se hvad der passer til kjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten???

Nej forventer det ikke, tror vi er for trætte men vil da gerne hvis vi kan holde os vågne

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten???

Nej han forventer det heller ikke, han er nu altid frisk :D men vi vil hellere feste igennem og så hygge os om morgenen

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen???

Nej det tror jeg ikke men vi tager det som det kommer

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere??

Jeg regner med at have hvidt eller lyseblåt undertøj på under evt. med hofteholdere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1) Forventer i sex på selve bryllupsnatten??? Håber vi er friske nok til det ;)

2) Forventer jeres kommende husbond sex på bryllupsnatten??? Han synes helt klart sex på bryllupsnatten er et must ;)

3) Tror i realistisk på, at i er friske når i kommer hjem fra festen??? Tror vi begge er trætte efter en lang dag, men mon ikke man kan finde lidt overskud alligevel :bed:

4) Har i tænkt jer at have sødt hvidt undertøj under kjolen, beholde det på om natten, eller skifte i senere??

Ved det ikke endnu, kommer an på om jeg finder noget der er sødt/frækt som er til at holde ud at have på hele dagen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer