AmalieAmalie

Toiletkurve

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi havde bare almindelige små toiletter uden bordplads. Så jeg lavede sådan nogle darlings til at sætte ved håndvasken.

Der var sikkerhedsnåle, små parfumer (herre og dame), neglesaks, plaster, panodil, TicTac, håndcreme, tandtråd og vist et par andre småting i.

post-36326-1267034764.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev de brugt?? :a1093:

Jeg kunne se at der var taget panodil, lidt plaster og TicTac. Så en lille smule... Men familien var sååååå: Ej det er bare så typisk dig. Det er så gennemført og du har tænkt på alt. Jeg har været til mange bryllupper og har aldrig oplevet det før etc etc... De skulle vist bare vide at det var ingenting i forhold til de forkromede løsninger, der er herinde :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

IIHHH det er verdens bedste idé- en kollega af mine skulle giftes her i januar og fortalte om det - ELLLSKER idéen - og de små skilte med den søde tekst var lige det sidste jeg manglede for at mine "kufferter" bliver perfekte (kar købt de der små børne kufferter i søstrene grenes)

(håber der er lille bord på toilettet der hvor festen skal holdes)

:):a1093::bed::sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bare de her toiletkurve er sådan, lidt omsorgs-agtige :) Det er så hyggeligt at gæsterne føler sig "nusset" om ;)

Her er der et link til hjerterne ;) Teksten har jeg bare sat henover inde i Word ;)

http://mypinkpizazz.com/wp-content/uploads...%20heart(1).png

:heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih ja hvor er det fantastisk med de toilet kurve!!! Jeg havde faktisk besluttet mig for at lave favour boxes, men når nu man tænker på budgettet så er det her jo den mest fantastiske idé!!!

Kan i ikke lave en liste med hvad i havde i? altså både til kvinderne og til mændende!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er toiletkurve en af de ting, som jeg godt vil spare på... men jeg vil stadig gerne have, at de er der!! :-)

Jeg tænkte på at gå i genbrugen og købe to kurve... Eftersom de skal være på hvert deres toilet (herre og dame), så gør det ikke så meget, at de ikke er ens.. i bunden kan lægge noget silkepapir (matchende alt andet) og så diverse, som måske også matcher hvem man selv er...?

Til damernes tænkte jeg på:

Creme

Renseservietter

Parfume (prøver)

Pincet

Klar neglelak

Tyggegummi

Panodiler

Tamponer

Og så evt. graviditetsteste, men jeg skal lige finde ud af, om det er sjovt :-)

Til herrerne

Pincit

Creme

Fodboldchokolade (kan købes nu her under vm) (min kæreste er fodboldfreak)

Parfume (prøver)

Panodiler

Og så evt. kondomer, men det skal jeg også lige finde ud af hvor sjovt det egentlig er....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syns også, at toiletkurve er en rigtig god idé til bryllup. Det behøver jo heller ikke koste en herregård - mange af tingene er jo noget man har derhjemme alligevel.

Jeg vil gerne tilføje følgende til listen over hvad man kan komme i kurvene: HÅRSPRAY!! og evt også lidt hårnåle.

Jeg var til et bryllup i sidste weekend (uden toiletkurve) og jeg savnede virkelig, at kunne opfriske min frisure med en gang lak.

Selvfølgelig kan man som gæst selv sørge for at medbringe det man evt kommer til at mangle i løbet af aftenen, men det er jo bare heller ikke

fedt at rende rundt med en hel beautybox - det ser lidt pænere ud med en lille festtaske ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også have toiletkurve og i dem tænker jeg at komme...

Hovedpinepiller,

plaster,

nål & tråd,

sikkerhedsnåle,

frisk mund/tyggegummi,

tandstikker/tandtråd,

lommetørklæder,

bind,

neglelak klar,

skraber,

parfumeprøver,

ørepropper,

læbepomader,

bilblade,

kvindeblade,

hårspray,

kamme,

hårnåle.

Redigeret af luklau
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet total hooked på ideen nu, og efter mere eller mindre zilla-amok i en mail til H2B som absolut ikke kunne se nødvendigheden af det, gav han sig og skrev - Hvis du selv står får det så er det okey

haha weee VICTORY :bunny_4::cheerleader3::bunny_4: :cheerleader3:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer