FrkHelle

jer der LIGE har modtaget sko fra Terrierplaynet..

67 posts in this topic

Jeg er bare mega nysgerrig!

Bestilte selv 2. februar og ud fra den normale levering på 3 uger skulle de være fremme nu, så er begyndt at blive ret spændt :)

Men nu har de jo haft helligdage, så er godt klar over, at der godt kan gå 1-2 uger endnu.

Men tænkte.. Jer der LIGE har modtaget, hvornår bestilte I? Og hvad med jer, der bestilte sidst i januar - er de kommet eller venter I også stadig??

0

Annonce ♥

Jeg er bare mega nysgerrig!

Bestilte selv 2. februar og ud fra den normale levering på 3 uger skulle de være fremme nu, så er begyndt at blive ret spændt :)

Men nu har de jo haft helligdage, så er godt klar over, at der godt kan gå 1-2 uger endnu.

Men tænkte.. Jer der LIGE har modtaget, hvornår bestilte I? Og hvad med jer, der bestilte sidst i januar - er de kommet eller venter I også stadig??

Jeg bestilte mine sko d. 12/1 og fik dem med posten d. 5/2, men som du selv siger så har de haft helligdage, så det kan da godt være at du må have tålmodighed lidt endnu. :a1093:

0

På deres hjemmeside står der at de holder kinesisk nytår i februar, og at bestillinger fra februar derfor først bliver færdiggjort i marts - og dertil kommer så forsendelsesperioden. Jeg bestilte selv mine sko igennem deres ebay-butik, hvor de sælger de sko de har på lager, for at få dem hurtigere.

Så jeg vil tro at du skal væbne dig med tålmodighed, selvom det er hårdt når man venter på sko ;)

0

Annonce ♥

Jeg bestilte mine den 1. februar og venter desværre også stadig. Jeg er bange for at jeg ikke når at få mine inden brylluppet, men da jeg bestilte stod der intet om kinesisk nytår og ekstra ventetid pga. det, så det er lidt surt, hvis jeg ikke får dem til brylluppet og jeg derfor har købt dem forgæves.

0

Annonce ♥

Fra mine sko blev afsendt til jeg havde dem gik der kun 4 dage. Håber I snart modtager jeres sko

Fik du besked om, at de var blevet afsendt?

Hvis du logger ind på TP så kan du se din ordre. Når den er sendt står der shipped og en kode som du kan bruge på post.dk for at tracke den.

0

Annonce ♥

Fra mine sko blev afsendt til jeg havde dem gik der kun 4 dage. Håber I snart modtager jeres sko

Hvis du logger ind på TP så kan du se din ordre. Når den er sendt står der shipped og en kode som du kan bruge på post.dk for at tracke den.

Tror ikke, at jeg har et login??

0

prøv din mail adr og den kode du mest bruger, mener at man opretter sig når man køber.

0

Hejsa

Jeg har kollegaer som arbejder Kina, de kom tilbage fra kinesisk nytår i mandags, så mon ikke snart der er håb forude for alle jer der har bestilt sko men endnu ikke dtaget dem.

Sanne

0

Annonce ♥

prøv din mail adr og den kode du mest bruger, mener at man opretter sig når man køber.

:heart: Taaaaak!! Der står "ordered" på min ordre, men nu kan jeg da følge lidt med :)

0

Jeg bestilte mine 9 feb og der står stadig bare ordered ved dem. Men skriver man til dem igennem e-bay - så svarer de rent faktisk. Jeg skrev nemlig MANGE gange på den mail fra hjemmesiden og den reagerer de ikke på!

Min første ordre var nemlig bestilt d. 2 januar tror jeg og der var betalingen gået i fejl. Det gav de mig bare ikke besked om. Men som sagt, så fik jeg svar via e-bay og nu ved jeg da, at de er i gang med at lave skoene - men da det ikke er et af de par som er på lager i forvejen, tager det ekstra tid.

Ann Kristine

0

jeg bestile allerede i december men der var sket en fejl så fik først ombestitl i februar.. sendte så mail med dem her for nylig hvor de skrev om at de holdt nytår og det men ja de skulle gå i gang i mandags.. men de har altså været søde til at svare på mine mail

0

Annonce ♥

har lige været ind eog kigge jubii mine er blevet sendt idag

Hvornår i februar bestilte du? Jeg har nemlig også bestilt i februar, og jeg er jo en aaaaanelse utålmodig efter at modtage dem ;)

0