Milje

Lokation til billeder...

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er svært at komme med konkrete forslag, når vi ikke ved hvor i landet du er :)

Men generelt, så tænk store, offentlige rum. Er der for eksempel en flot gammel banegård i jeres by? Jeg har også set nogle fantastiske billeder fra Den sorte diamant. Hvis I ikke kan finde noget, så være kreative med de rum, I har adgang til - se for eksempel Miss Lena's billeder fra hendes mands arbejdsplads :a1093:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe nej ikke nemt når jeg ikke angiver hvor i landet vi befinder os.

Men vi er i midtjylland - nærmere betegnet Silkeborg.

Der er nogle flotte fasilitetter hvor vi skal holde festen, så tror det ender med at være der vi får taget billederne i tilfælde af regn.

Tak for jeres input - flere modtages gerne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har egentligt planlagt solskin og billeder i Frederiksber Have, men hvis det mod al forventning alligevel regner, tager vi ind på ridebanerne på Christiansborg der er både læ, søjler sprossedevinduer, brosten mv. rigtig romantisk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe nej ikke nemt når jeg ikke angiver hvor i landet vi befinder os.

Men vi er i midtjylland - nærmere betegnet Silkeborg.

Der er nogle flotte fasilitetter hvor vi skal holde festen, så tror det ender med at være der vi får taget billederne i tilfælde af regn.

Tak for jeres input - flere modtages gerne :heart:

Ai, en anden Silkeborg bride- to- be :)

Må jeg spørge, hvor I skal holde festen? Vi skal holde på restaurant 1a og vil have taget billeder rundt omkring på/ved papirfabrikken, da vi godt kan lidt den lidt rå kontrast. Regner det, tænker jeg vi kan gå indenfor i teaterhuset, hvor festen skal holdes...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit bud er - Tal med jeres fotograf! Der skal vist rigtig meget regn til at en god fotograf giver op. Vi havde lidt dryp på vores bryllupsdag, lige da vi skulle fotograferes, og det tog fotografen i stiv arm med et par paraplyer mellem billederne.

Vi havde en nødplan ( aftalt med fotografen) for super lortevejr der hed at vi blev fotograferet på det hotel hvor festen blev holdt, i deres foyer der er helt fantastisk efter vores smag, men det blev heldigvis ikke nødvendigt :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har hørt ordsproget, at hvis man køber en paraply til dage, altså en med henblik på bryllupsdagen, så vil det ikke regne :-)

skulle det nu ske, at det alligevel regnede, så ville jeg bruge kirken.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer