Sign in to follow this  
Followers 0
Felixia

Bryllupskager

6 posts in this topic

Et spørgsmål til alle jer gifte fruer, som heldigvis stadig er herinde til at hjælpe os andre:

Hvor mange personer havde i købt/lavet bryllupskage til?

Hvor meget var der tilbage?

Hvis i serverede den til receptionen hvor mange "ekstra" gæster regnede i da med at købe kage til?

Jeg synes nemlig altid at folk siger at der er super meget kage tilbage og nu står jeg og overvejer at lave dem selv, men jeg har ikke lyst til at bruge super lang tid dagen før på at lave en masse kager hvis der kun bliver spist 2 :heart:

Så jeg håber i vil svare på hvornår i fik jeres bryllupskage og hvor mange personer i havde købt kage til samt hvor meget der var tilbage.

0

Annonce ♥

Det kommer vel an på om der bliver serveret andet?

Hvis det er en reception med pindmadder / sandwich / tapas / slikbar osv. så vil der jo ikke blive spist så meget kage, som hvis der kun er kage.

Lige som kage efter en stor middag heller ikke behøver være så stor som hvis det er til receptionen uden andet mad.

0

Annonce ♥

Vores kage blev serveret til receptionen. Vi blev viet kl. 13. og efterfølgende var der reception, dog fik gæsterne mens vi blev fotograferet lidt snaks ex. små pølsehorn, pizzasnegle, grøntsagstænger, frugt og slik. Vi havde bestilt kage til 120 pers. Der var ca. 100 til receptionen og vi ved at en del gæster fik mere end et stykke kage. Vi havde et pænt stykke kage tilbage, men kun passende, det har vi nydt godt af siden :heart:

Edited by hch
0