Sign in to follow this  
Followers 0
Milje

Har måske fortrudt valg af kjole

9 posts in this topic

Hej de damer

Jeg har jo valgt brudekjole og 50% af den er betalt. Men er kommet i tvivl...

Har altid drømt om den her fine tyl kjole, men det er ikke det jeg har valgt. Overvejer nu om jeg vil fortryde - jo kun en gang i livet man skal have KJOLEN på!!

Men nu jeg allrede har betalt det halve af kjolen, så er der vel ingen vej tilbage eller? Nogen der ved noget om det.

Knus Milje (som ellers var så sikker i sit valg for 1 mdr siden)

0

Annonce ♥

Jeg tror det er meget naturligt at komme i tvivl om sit valg. Det er SÅ mange smukke kjoler derude og man kan jo kun have en på. Det er slet ikke sikkert at det betyder at din kjole ikke er den rigtige - måske har du bare glemt mavefornemmelsen, som fik dig til at købe den :cheerleader3:

Om du kan fortryde, ved jeg ikke. Det kommer nok meget an på butikken. Så prøv at ring til dem og fortæl hvordan du har det. Det kan også være at du vil blive sikker på din kjole, hvis du kommer til at prøve den igen.

0

Ja mon ikke mavefornemmelsen kommer igen når jeg hopper i den - var slet ikke i tvivl da jeg valgte den.

Tror ikke de vil give pengene retur hos lilly i Holstebro, men tror jeg kan få lov til at bytte den til en anden. Men det har jeg ikke lys til - jeg drømmer mest om en tyl kjole fra marianne Carøe i disse dage.¨

Håber tvivlen snart forsvinder

0

Annonce ♥

Det er der vist flere der går og tænker op til brylluppet... og som det er skrevet er det jo forbi du bliver bombaderet med billeder af skønne kjoler og det meste er inden for rækkevidde.

Jeg kan personligt godt forstå du drømmer om tyl, men mon ikke at den kjole du har nok skal gøre dig smuk og glad? Du var jo glad da du valgte den.

0

Hvis du ikke føler du har mavefornemmelsen med, så kontakt butikken hvor den er købt og spørg hvilke muligheder du har. Du har vel fået en kontrakt, hvori dine muligheder er listet eller hvad? Jeg fik en kontrakt med på den jeg købte og betalt i oktober. Jeg blev meget i tvivl, men nu var min også i en str. 32, der skulle have snørre i ryggen, så den kunne blive en 36. Men uanset, så kontakt butikken hvor du købte den! Jeg kunne bytte min frem til juleaften og det gjorde jeg!!! Det er mit bedste handling ever!!! Jeg er SÅ glad for min nye kjole og glæder mig helt vildt til jeg skal op og prøve den igen. Du kan se begge mine kjoler i min beretning :cheerleader3:

KH. Mette

0

Når nu du er sådan i tvivl, så ville jeg da tage ud og prøve begge kjoler og hvis det så viser sig at du helst vil have tyldrømmen og ikke kna få pengene retur hos lilly, så får du vel et tilgodebevis, som du kan sælge til en anden, der skal købe kjole i lilly

0

Jeg stod i den situation, da jeg havde bestilt kjolen, at jeg pludselig var i tvivl om det var det rigtige, trods jeg prøvede ca 12 stk... jeg valgte en der var lidt for stor til mig hvilket gav mig søvn løse nætter. Da jeg kiggede på billederne syntes jeg, pludeslig den så noget stor og forkert ud, men kjolen var virkelig flot, men da jeg havde 2 søvnløse nætter, ringede jeg simpelthen dem op og sagde jeg var i tvivl, og de sagde jeg skulle komme med det samme..

Hvad der var sket i mit hoved ved jeg ikke, men de billeder der var taget, gjorde mig utrolig usikker. Det skal lige siges, at min mor ikke havde taget en helhed af mig med kjolen på,men kjolen i små stykker :cheerleader3: for ligesom at tage billeder af detaljerne... sødt men ikke særligt smart..

Jeg tog derop igen, og hvor er jeg glad for dette...weeeeeeeeee DET ER JO MIN DRØMMEKJOLE. UDEN TVIVL... Den er så smuk, og de tilbød at lægge den ind allerede nu, så jeg kunne se helheden, og igen lige op over hvis jeg tabte mig mere... uden beregning... Valgte dog dette fra, da den blev sat til med nåle mm...

Måske du skal smutte afsted igen... Det var lige min historie, og nu kan jeg sove trygt.. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Åhhhh, jeg kan kun alt for godt sætte mig ind i hvordan du har det!!! Jeg var også helt vildt meget i tvivl og drømte flere gange, at det var den helt forkerte kjole jeg havde købt (og den var vitterligt købt OG betalt!). Jeg havde ingen billeder af mig selv i kjolen - det er mig stadig en gåde hvorfor vi ikke tog nogen :cheerleader3: Men jeg så alle de smukke smukke kjoler andre brude herinde kiggede på og købte og modelbilledet af min kjole gjorde ingenting for mig.

Nå, men jeg ringede til HoB og hun sagde, at langt de fleste kommer i tvivl og at jeg skulle komme ind og prøve min model igen. Så det gjorde jeg og selvom den var 3 numre for stor, så fik jeg fornemmelsen og blev bekræftet i, at der var en grund til det var den jeg købte!

I fredags var jeg i HoB og prøve MIN kjole der var kommet hjem, og det var fantastisk!!

Det jeg vil sige er, at det er helt almindeligt, at blive i tvivl - du er ikke den eneste ;) Så ring til butikken og spørg om du må komme og se den igen. Så ved du ret hurtigt om det er den rigtige eller ej :cheerleader3:

Håber det falder på plads for dig! :cheerleader3:

0