Sign in to follow this  
Followers 0
Svigerdatter

Hvornår holder man PA???

7 posts in this topic

Jeg skal giftes med min dejlige kæreste. Vi har dog hver især været gift før, så vi holder bryllup for forældre og søskende. (pga. økonomi). Men vi skal vies i kirke.

Hvordan er det så med PA? Er det kun noget der bliver arrangeret hvis der holdes fest?

Kunne så godt tænke mig det....selvom mine veninder ikke skal med til brylluppet.

Hvad siger panelet :cheerleader3:)

0

Annonce ♥

Det kommer vel helt an på dine veninder - eller hvis du har en nogenlunde jævnaldrende søster der kunne tænkes at stå for det og invitere dine veninder. Men jeg ville personligt ikke arrangere en PA for en hvis jeg ikke skulle med til brylluppet...

KH TIna, der GLÆDER sig til det bliver min tur til PA :cheerleader3:

0

til pa var der kun de veninder og familiemedlemmer som også var indviteret... det var min søde lillesøster som stod for det.

jeg vilogsåsige at det kommer an på din omgangskreds, nogen vil ikke gå glip af en pa og andre mener at de skal med somgæst førde gidder pumpepenge i sådan et projekt... men man kan alsågodt tillade sig at stikke lidt til sin omgangskreds, bl.a så gjorde jeg det meget klart for mine 2 bedste veninder ogmin søster at det kunne være super sjovt med et pa og jeg fortalte også hvad der kunne være sjovt at prøve og hvad jeg i hvert fald ikke gad :kiss:

0

Annonce ♥

Som andre har skrevet, er jeg heller ikke sikker på, at jeg ville afholde polter abend. Det afhænger meget af veninderne, og var det en af mine nære veninder, ville jeg have lyst til at arrangere denne sjove dag for hende uanset hvad. Var det mere perifære venner, kunne jeg godt overveje, om jeg skulle engagere mig i at arrangere en P.A, når jeg i øvrigt ikke skulle være med til at fejre brylluppet.

Men mange kunne jo også tolke det forholdsvis lille bryllup som et signal om, at det netop skal være et lille intimt bryllup, og P.A derfor fx. ikke passer ind.

0

Jeg ville heller ikke arrangerer den store polteraben hvis der ikke blev holdt fest.

Det skal dog siges, at min veninde som blev gift den 10. januar var høj gravid på det tidspunkt og de besluttede sig for at blive gift af sikkerhedsmæssige årsager, så som hun selv siger "jeg er ikke - rigtigt - gift endnu". Vi var tre tøser der holdte et lille overraskelses party for hende, hvor hun fik lidt wellness og en god frokost sammen med os andre :kiss:

Det blev til en rigtig hyggelig dag som hun stadig ofte nævner!

Men en rigtig PA med hvad dertil hører ville jeg IKKE holde for en som ikke holdt fest - den er jo slet slet ikke billig!!!

Og det er jo venner og veninder der tager initiativ til den slags underholdning - oftes!

KH. Mette

Edited by Miss-Mette
0