Miss-Lena

Hvad vil du give for det rigtige tilbehør

20 indlæg i dette emne

Jeg har set denne smukke smukke smukke smukke hår ting (efter min mening, er den lige så fantastisk som det jeg selv havde). Men sådan en dims er lidt dyr. Så jeg tænkte på, hvad vil I give for det rette tilbehør? Der er jo gået sport i at finde billige ting på nettet.

Der bliver ofret masser af penge på kjolen, buketten etc. Men hvad med det helt rette smykke (selvom det kun kan bruges den ene dag)...

Jeg tror at min egen smertegrænse ligger/lå ved omkring 1500,- for det jeg synes var det helt rigtige. Så hellere købe et billigt slør (som jeg jo også gjorde).

HVAD ER DIN SMERTEGRÆNSE?

post-36326-1267770878.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hårsmykke jeg har købt kostede næsten 600,- og det er meget mindre end det du har vist, så mon ikke at min grænse vil ligge på omkring de 1000,-

- for dertil kommer også de andre smykker...ja, det hele løber op :cheerleader3:

og jo, det er smukt det du har vist, men efter min mening ikke i nærheden af det du havde i håret sammen med sløret - det var smukt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det afhænger af så meget. Hvis det bare SKAL være det har jeg nok ingen smertegrænse (og så alligevel, vi snakker ikke flere tusinde kroner...). Nu skal jeg ikke have et stort hårsmykke, men perlecurlies, så jeg står ikke i problematikken. Og smykkerne bliver perleøreringe og perlehalskæde jeg har fået af manden, så der skal jeg heller ikke bruge en milliard.

Jeg bruger i stedet nogle penge på en brasiliansk voksbehandling og får lige taget ben og armhuler med i købet :cheerleader3:

Så smertegrænsen er et vidt begreb (og kunne afhænge af om/hvor meget jeg får tilbage i skat :cheerleader3: )

Kh Tina, syg på sofaen med baby der har mellemørebetændelse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke at jeg som sådan har nogen smertegrænse, eller det har jeg jo i et vist omfang, men hvis jeg bare finder det HELT rigtige, så vil jeg hellere spare et andet sted - det er jo for pokker "forhåbentlig" kun den ene gang man bliver gift. :cheerleader3:

Synes i øvrigt det er utrolig smuk den hårting miss-Lena har indsat billede af... hold da op. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det sådan lidt, at hvis det er smykket, så tror jeg jeg er villig til at betale lidt ekstra. Men vel omkring de 2500 på smukker ville jeg være villig til :-). Heldigvis valgte jeg at bruge et arvesmykke, der havde været min mormors og som virkelig betød meget for hende. Så jeg skulle slet ikke betale for den del :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

PUHA..

det ved jeg sørme ikke... lige nu syntes jeg helst ikke noget som helst!! men har heller ikke set noget endnu jeg selv ville gå med..

har dog lige betalt 1500 for en sort blomster-fjer-dims (fik gavekort på de 1000 på bryllupsmessen til tilbehør) tilbehør fra rikke gudnitz der skal sidde i et bånd på min kjole.. så lidt vil jeg vel gerne betale..

jeg er i øvrigt helt i vildrede om hvad jeg skal have på af tilbehør til min kjole..

tylbrusende drøm af en RG kjole, sort satin bånd i taljen og tilhørende blomt ;o) blå stiletter.. og håret er langt så det bliver nok meget simpel "lidt stram" knold

tror ikke halskæde paser til.. måke et armbånd eller øreringe.. skal besøge farmor i påsken måske hun har noget GAMMELT jeg kan LÅNE så de sidste traditioner også bliver dækket ind der...

foreslag er meget velkomne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha min smertegrænse flytter sig lidt hele tiden. Men det afhænger også af genstanden. Ang.smykke så har jeg nok en grænse for smykker på1000 - 1500 kr hvis det er netkøb.Jeg er dog villig til at betale mere i forretningen da jeg af en eller andengrund føler jeg ved havd jeg køber og har en større sikkerhed for kvalitet.

Såi forretningerne med smykkerligger det nok på2000 - 2500 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner det ikke..... men er meget nysgerrig for at vide hvor du købte dit smukke smykke miss-lena og hvad det kostede??? Det var bare så god stil med det slør og den knold! :( Wow... vender gang på gang tilbage til din planlægningstråd :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det synes jeg kommer meget an på hvilke materialer smykket er lavet af. Er det "værdiløse" bling materialer der ser flotte ud men ikke har nogen reel værdi vil jeg ikke give ret meget. Er der derimod tale om rigtige perler og ædle metaller har materialerne jo en værdi man må regne med til en vis grad holder og det kan genanvendes i andre smykker hvis man bliver træt af den oprindelige sammensætning.

KH Frk R

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det noget jeg ved jeg ikke få brugt mere end den ene gang, så køber jeg ikke kvalitet. Så må det gerne være billigt, og ikke koste mere end 3-400 kr.

Er det et smykke jeg vil gå mere med, så er grænsen nok 1000-1500 kr. Har dog overvejet at spare sammen til en ring til 4-5.000, mne det er ikke bryllupsrelateret...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh hvor har du fundet det smykke Miss-lena? (på billedet) Det er virkelig smukt....hmmm får gode ideer! :(

Min smertegrænse....tjaaa ved ikke om jeg har nogen??? :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg er altså lidt slem til at se bort fra prisen, hvis jeg finder det helt rigtige! (Men ok, ville nok ikke give mange tusinde kroner for et smykke til èn dags brug)

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg tror min svaghed er at jeg ser smykker eller accessories som en vigtig del af helheden og at det ikke altid fungere med en fantastisk kjole (tit også dyr), hvis smykker, sko etc. ikke er det rette.

Enig. Men ligesom jeg mener der ikke kun er een kjole der er den rette, så mener jeg også at man kan finde flere forskellige accesories der kan være det rette. Og med alle de muligheder der er for netshopping i dag, så er der jo uanede muligheder for fine ting til billige penge.

Der er ikke mange der har ubegrænsede midler til brylluppet, og jeg har eksempelvis fravalgt at bruge mange 1000 kr. på tilbehør. Det handler om prioriteringer, og så vil vi eksempelvis hellere bruge penge på en reception om eftermiddagen, så vi kan nyde dagen med så mange mennesker som muligt. Og så bruge "bling" i stedet for dyre sko og smykker :( Men det er selvfølgelig individuelt hvad man prioriterer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har set denne smukke smukke smukke smukke hår ting (efter min mening, er den lige så fantastisk som det jeg selv havde). Men sådan en dims er lidt dyr. Så jeg tænkte på, hvad vil I give for det rette tilbehør? Der er jo gået sport i at finde billige ting på nettet.

Der bliver ofret masser af penge på kjolen, buketten etc. Men hvad med det helt rette smykke (selvom det kun kan bruges den ene dag)...

Jeg tror at min egen smertegrænse ligger/lå ved omkring 1500,- for det jeg synes var det helt rigtige. Så hellere købe et billigt slør (som jeg jo også gjorde).

HVAD ER DIN SMERTEGRÆNSE?

Hvor er den smuk... Kunne faktisk passe rigtig godt til min kjole. Og vil sige at for det helt rigtige smykke/hårting tror jeg 1500 vil være min smertegrænse plus minus altså, for man kan jo for det meste nok få det solgt igen og dermed få nogle af pengene retur. Men har det også sådan at når man ofre mange penge på en kjole, ja så skal helheden også være der og det synes jeg at der er svært at sætte en pris på...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke som sådan en max- eller min-pris. Det vigtige for mig er, at jeg har fundet det billigt nok til, at det ikke gør det store indryk i vores budget, og jeg derfor kan bruge og smide væk, eller at jeg også kan bruge tilbehøret efter brylluppet. Jeg kan ikke bruge oceaner af penge på tilbehør til en enkelt dag. :thumbsupsmileyanim:

Slør købte jeg her på BK til 200,-, skoene købte jeg på Trendsales for 100 kr., tasken har jeg givet 150,- for på bryllupsmesse. Sko og taske glæder jeg mig til at bruge til andre fester også. Jeg har fundet min kjole for 995 kr. - en helt ny og ubrugt Lily-model (fundet gennem guloggratis.dk), som jeg har købt af en privatperson. I alt: 1.445 kr. Og jeg kommer ikke til at ligne en Netto-brud. Jeg har bare tænkt mig om. Det behøver ikke koste en formue at være en lykkelig brud. :thumbsupsmileyanim:

Dertil har jeg i den sidste tid - til jul og fødselsdag - ønsket mig de smkker, jeg skal bruge til brylluppet, og en tur hos frisøren og hos kosmetologen. Smykkerne vil jeg bruge fremover, og hvis jeg ikke kan finde en billig frisør, eller får det i gave, får jeg min søster til at hjælpe mig med håret - hvis vi øver os et par gange, skal det nok blive rigtig godt. Men som sagt - måske får jeg en tur til frisøren i fødselsdagsgave.

Jeg vil langt hellere bruge pengene på lækker servering for vores gæster, bryllupsrejsen og møbler til vores nye lejlighed. Og ikke mindst at min kæreste køber et lækkert jakkesæt, han kan bruge igen ved andre lejligheder. :cheerleader3:

Jeg synes generelt, at mange bilder sig selv ind, at deres bryllup er mange tusinde kroner værd i ting, som i virkeligheden ikke er vigtige, eller som man sagtens kan finde billigere. Hvis du går ind til en blomsterhandler og siger, at du skal bruge en buket blomster til din mor, får du let en smuk buket til 150 kr. Fortæller du blomsterhandleren, at du skal bruge en brudebuket, så koster den 900,- for præcis de samme blomster. Jeg køber ti gerberaer eller bonderoser og binder dem selv. Det koster 200 kr. Max. :heart:

Så mit råd til alle brude derude: lad være med at flyde med strømmen. Find ud af, hvad der er vigtigt for dig og din mand. Alt andet er ligegyldigt fyld, der bare ser godt ud på billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt følge dig langt hen ad vejen... Men synes at det virker til at en ting udelukker den anden og sådan forholder det sig jo ikke.

Du kunne jo i bund og grund blive gift i hvad du har på nu eller selv lavet dit slør, droppet tasken og så spare endnu flere penge (og stadig have en god dag og være lykkelig brud). Tråden her handler om hvilke detaljer man godt vil betale ekstra for og hvad smertegrænsen for et hårsmykke er.

Da folk er forskellige er det jo individuelt hvad der bliver svaret - for nogen er det meget lidt og for andre er det mere.

Jeg er så en af dem der vil betale forholdsvis meget for et hårsmykke, da jeg mener at de "forkerte" accessories kan trække helhedsindtrykket meget ned. Men her stod valget ikke mellem enten hårsmykke eller god mad og servering. Jeg havde dog sparet så meget på min kjole at jeg gav mig selv lov til at skeje ud på hårsmykke fronten.

Men dejligt at du har fundet dit outfit til en så god pris :thumbsupsmileyanim: (faktisk er det ikke meget billigere end mit) Og ja, det er et godt råd ikke at flyde med strømmen... Og drømme sine egne drømme.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror min smertetærskel er ret lav hvad det angår. Jeg ville aldrig bruge så mange penge på pynt til en enkelt dag. De smykker jeg skal have på er det gamle og det lånte i mit sæt.

Men nu må jeg også citere min kæreste, da vi en gang fik besøg af nogen som bekymrede sig om hvorvidt den urtepotte skjuler der dækkede den medbragte gevækst 'nu var vores stil' Min kæreste sagde så ' Vi har ingen stil, vi har bare ting.....'

Og tja... Det er jo desværre nok ikke kun vores indbo det gælder....

Så på grund af mit stilforvirrede liv har jeg det slet ikke i mig at ville bruge op mod 1500kr for at 'det skal blive perfekt'

derfor kan jeg sagtens beundre de smukke resultater de som vil ofre det opnår, det er slet ikke det, det er bare ikke på den måde vigtigt i mit liv.

Jeg tænker også at når folk som regel ser mig med flad hestehale, uden make up og i enten arbejdstøj eller ridebukser, skal der ikke så meget til før jeg kom til at fremstå som et overpyntet juletræ.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer