Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Gertrud Sand

viser gommen boxershorts?

18 posts in this topic

Annonce ♥

det har jeg godt nok heller aldrig oplevet. Og har MEGET svært ved at forestille mig at det er noget der sker til vores bryllup.

Jeg har sådan set heller ikke planer om strømpebånd så der bliver heller ikke flashet noget der.

KH Frk R

0

Jeg har lige kigget lidt bryllupshistorier igennem, og faldt over en hvor, da bruden viser strømpebånd, så viser gommen boxershorts ("moon'er"). Er der tradition for det? Det synes jeg ikke lige jeg har hørt om før...

Jeg havde ikke selv strømpebånd (ku ikk holde det ud - har allergi) - men min mand havde købt boxershorts med teksten "help - just married" og dem viste han frem under middagen....til meget sjov hos alle fordi han normalt ikke lige er typen som ville gøre det! Ganske underholdende...

Men jeg tror det er op til folk selv om de vil gøre det eller ej - vi har været til flere bryllupper hvor gommen gør det...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har været til 4 bryllupper, og ingen steder blev der vist hverken strømpebånd eller boxershorts, så i min familie er det i hvert fald ikke en tradition. JEg har dog aldrig været til bryllup i min mands familie.

Jeg skal ikke have strømpebånd på, så det bliver ikke vist. Manden må selv om han vil vise boxershorts, hvis nogen begynder på det...

0

"Tradition" er nok et lige lovlig voldsomt ord at tage i anvendelse, men jeg vil sige, at jeg ser det jævnligt...

Boksershortsne er blevet gommens svar på "vi vil se dit strømpebånd", og der synges selvfølgelig på samme melodi ("skorstensfej'ren gik en tur")

0

"Tradition" er nok et lige lovlig voldsomt ord at tage i anvendelse, men jeg vil sige, at jeg ser det jævnligt...

Boksershortsne er blevet gommens svar på "vi vil se dit strømpebånd", og der synges selvfølgelig på samme melodi ("skorstensfej'ren gik en tur")

ØH..Synger man virkelig det :( Jeg har været til et par bryllupper og der gjorde vi det ikke... :smolf: Det lyder godt nok mærkeligt

0

Manden har lige været inde at købe sit tøj idag - og der sagde ekspedienten, at han lige skulle overveje, hvilke boxershorts han skulle have til - fordi det ville være lidt kedeligt, hvis gæsterne vil se hans og så han "bare" havde nogle kedelige sorte på

0

Annonce ♥

ØH..Synger man virkelig det :( Jeg har været til et par bryllupper og der gjorde vi det ikke... :smolf: Det lyder godt nok mærkeligt

Hyr mig til at spille, så demonstrerer jeg gerne.... :)

0

Det ses jævnligt ja men ikke altid. Jeg bruger så ikke Skorstensfejeren men "Trussetyven - Jeg er bar så go". Prøv den en dag Jesper. Det tager kegler. Ved det bryllup jeg spillede til Falster i lørdags var gommen og nogle af de øvrige helt vilde med MC Hammer - You cant touch this så det var lige i hans ånd.

Man skal naturligvis have en fornemmelse af at folk er til det. På samme måde fornemmer man også hurtigt om brudeparret er til kysserunder, strømpebånd m.v. eller det er noget de helst vil undgå.

0

Annonce ♥