Sign in to follow this  
Followers 0
Milje

Hjælp til at finde hårsmykke

8 posts in this topic

Ja som overskriften lyder, vil jeg gerne have hjælp til at finde et hår smykke (ala det miss lena havde på)

Jeg skal have disse øreringe på:

pajd.jpg

og hårsmykket skal passe dertil. Og alt hvad jeg kan finde er sølv, det syntes jeg ikke passer til. Syntes i?

Jeg skal have en stor knold og slør og hårsmykket skal skjule den "grimme" kan på sløret.

Kom gerne med billeder og link. Glæder mig til ats e hvad i kan finde - jeg kan nemlig intet finde :(

0

Annonce ♥

Jeg synes denne side er meget inspirerende. Man kan selv vælge farver på det meste.

Her er et hårsmykke (tryk på jummer i siden) til 125 pund inkl porto :( Dyrt, men jeg ville elske at få sådan et indisk smykkesæt

http://www.kylescollection.com/set/Bridal/..._SET.htm?page=5

Generelt har de nogle helt fantastiske smykker

B285H.jpgC677_SET_MP2.jpgC817_SET_MP.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Ups... Ved faktisk ikke om den kam kan skubbes ned bag et slør :cheerleader3: Nå, men smukke smykker alligevel og efter som de slev laver dem, kan man måske få dem til at montere dem på en måde, så de kan sidde over et slør? Hvad med at du finder en kæde, der kan klippes i stykker og limes på hårklemmer?

Kan ikke forstå su skriver at kanten på dit slør er grim? Jeg synes at de lør jeg har set nemt kan bruges uden smykker over :(

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Det er ikke nogen helt tosset bud :cheerleader3: Jeg kunne dog godt tænke mig, at der hang nogle kæder/diamnter ned fra selve kammen...

0

Jeg synes denne side er meget inspirerende. Man kan selv vælge farver på det meste.

Her er et hårsmykke (tryk på jummer i siden) til 125 pund inkl porto :cheerleader3: Dyrt, men jeg ville elske at få sådan et indisk smykkesæt

http://www.kylescollection.com/set/Bridal/..._SET.htm?page=5

Generelt har de nogle helt fantastiske smykker

B285H.jpgC677_SET_MP2.jpgC817_SET_MP.jpg

Øjs..en hjemmeside..Det er en "må eje"-side.. :(

0

Annonce ♥