Sign in to follow this  
Followers 0
Lenebj

en fest kjole ala Audrey Hepburne

28 posts in this topic

jeg skal jo til bryllup 1 maj og er nok kommet frem til at jeg vil have en sød tyl-kjole ala Audrey Hepburne..

Men kan man købe sådan én for penge eller skal jeg sy den selv..Den skal jo ikke være hvid men gerne en fin pastel eller en flot blå.

Stilen minder lidt om en bryllupskjole fra Jusin Alexsander her

Det er skørtet jeg er ude efter med en anden overdel

Håber I kan hjælpe

Edited by Lenebj
0

Annonce ♥

jeg kommer lige med en kommentar, når du skal til et bryllup, så tror jeg du skal gå fra ideen om en tylkjole, da den kan komme til at minde for meget om en brudekjole - også selvom den ikke er hvid.

Jeg tænker bare, at hvis en af gæsterne til vores bryllup kom i en tylkjole, ville jeg som brud nok blive lidt ked af det, da jeg synes det er forbeholdt bruden :-)

0

Kan sagtens se hvad du mener.. :) jeg kunne bare godt tænke mig en kort kjole med lidt "strut" i..Jeg er 157 cm og synest altså at de lande festkjoler i satin/silke, der smyger sig om kroppen er kedelige og jeg skal helst ikke have en kjole med empiresnit, - det har min brudekjole... :(

0

Kan sagtens se hvad du mener.. :) jeg kunne bare godt tænke mig en kort kjole med lidt "strut" i..Jeg er 157 cm og synest altså at de lande festkjoler i satin/silke, der smyger sig om kroppen er kedelige og jeg skal helst ikke have en kjole med empiresnit, - det har min brudekjole... :(

man kan sagten få kjoler, hvor der er tyl inden under stoffet, så der er lidt strut i. her

og her

Visit My Website

0

Annonce ♥

man kan sagten få kjoler, hvor der er tyl inden under stoffet, så der er lidt strut i. her

og her

Visit My Website

Det var noget a´la den første jeg kiggede efter..sløjfen foran er bare ikke lige mig..Hvad søgte du på?

0

jeg skal jo til bryllup 1 maj og er nok kommet frem til at jeg vil have en sød tyl-kjole ala Audrey Hepburne..

Men kan man købe sådan én for penge eller skal jeg sy den selv..Den skal jo ikke være hvid men gerne en fin pastel eller en flot blå.

Stilen minder lidt om en bryllupskjole fra Jusin Alexsander her

Det er skørtet jeg er ude efter med en anden overdel

Håber I kan hjælpe

Selvom kjolen er en anden farve end hvid synes jeg personligt at den ligner ALT for meget en brudekjole. Hvis jeg var bruden til det bryllup du skulle til ville jeg blive skuffet og temmelig sur på dig og du ville helt sikkert få besked på at det ikke var acceptabelt (uanset farven) efter festen. Men det er bare min mening! :D Ellers super flot kjole!

0

Annonce ♥

og her

Visit My Website

Det var noget a´la den første jeg kiggede efter..sløjfen foran er bare ikke lige mig..Hvad søgte du på?

jeg var bare på nelly.com :-)

ellers har lilly denne

her

0

Spørger bruden..hun er gravid og jeg ville hade, hvis hun synes jeg stjal billedet fra hende..hun er kommende kone til min barndomven, så vi skulle jo gerne bliver ved at være på god fod med hinanden

0

Jeg synes sagtens du kan købe en farvet tylkjole og have på... det er klart at du ikke skal komme i en hvid eller meget lys tyldrøm til et bryllup, men jeg ville personligt ikke tænke brudekjole hvis den var farvet.

0

Annonce ♥

Det forstår jeg simpelthen ikke... Hvordan kan en brud blive stødt over sådan en kjole - her er eksempler bare i lidt andre længder. :)

Så skulle det da være fordi hun selv er utilfreds med hendes egen BRUDEKJOLE

50s-Yellow-Tulle-Party-Dress_DFEC799F.jpgvt2_2.jpg

8fd87be933fd3ea43b5e40230c7ed9bb.image.320x426.jpgPromGirl-455378309.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Det forstår jeg simpelthen ikke... Hvordan kan en brud blive stødt over sådan en kjole - her er eksempler bare i lidt andre længder. :cheerleader3:

Ih..miss-Lena, adresser... :):( du kan altså bare det dér..Du rammer min stil meget godt..den gule er helt fantastisk, men gul går bare ikke til mig..

0

Det forstår jeg simpelthen ikke... Hvordan kan en brud blive stødt over sådan en kjole - her er eksempler bare i lidt andre længder. :cheerleader3:

Ih..miss-Lena, adresser... :):( du kan altså bare det dér..Du rammer min stil meget godt..den gule er helt fantastisk, men gul går bare ikke til mig..

Lena har en kjolepusher, der sikkert kan lave den i den ønskede farve :-)

0

Annonce ♥

Det forstår jeg simpelthen ikke... Hvordan kan en brud blive stødt over sådan en kjole - her er eksempler bare i lidt andre længder. :)

Af de kjoler du viser kan jeg heller ikke se noget problem - men de kjoler du viser synes jeg også er langt fra det link som trådstarteren har i den første besked.

0

Af de kjoler du viser kan jeg heller ikke se noget problem - men de kjoler du viser synes jeg også er langt fra det link som trådstarteren har i den første besked.
Hun skriver jo at det er tylnederdel som den i linket i en farve og så en anden top... Og selvom der blev valgt en næsten tilsvarende top ville det da slet kke være et problem - synes jeg

Denne kjole er meget lig den i 1. indlæg, men er i farver (er en brud imod sådan en er hun efter min mening en seriøs Zilla)

Jovani_14318_hotpink_F.jpg

0

Søgte bare tull party dress - tgror den gule og blå er vintage kjoler
0

Annonce ♥

Hun skriver jo at det er tylnederdel som den i linket i en farve og så en anden top... Og selvom der blev valgt en næsten tilsvarende top ville det da slet kke være et problem - synes jeg

Denne kjole er meget lig den i 1. indlæg, men er i farver (er en brud imod sådan en er hun efter min mening en seriøs Zilla)

Jovani_14318_hotpink_F.jpg

Kan se at jeg ikke har læst første indlæg godt nok! :) Havde ikke læst at hun ville have en tylnederdel og en anden top. Så bare billedet...

Men den som du linker ville jeg slet ikke have noget i mod - men havde den været i en lys sart farve synes jeg den ville være på grænsen...

0

Kan se at jeg ikke har læst første indlæg godt nok! :) Havde ikke læst at hun ville have en tylnederdel og en anden top. Så bare billedet...

Men den som du linker ville jeg slet ikke have noget i mod - men havde den været i en lys sart farve synes jeg den ville være på grænsen...

Det vil jeg så give dig ret i - for lys en kjole af den type kan være på grænsen

0