KFV

Vores bryllup ♥ d. 2. juli 2010

77 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hm..... jeg har jo så købt og betalt for nr. 3......

Den var så rar at have på, sad dejligt på mig og ja, det var den jeg købte. Nr. 1 var den jeg ellers ville have, indtil hun kom med den her. Nr. 2 var også rar, men der var sådan oget "flimmer" på brystet, kan godt se det ikke er nemt at se, som jeg syntes var træls.... Min mor og søster var med og de sagde at det helt klart var nr. 3 der passede bedst på mig.....

Ej det er godt nok træls.....

Har også haft det underligt i maven siden jeg kom hjem..... Er det bare for meget med hvid kjole når vi skal på rådhuset.... Jeg skal ikke have slør på! Syntes ikke jeg ser mange med hvid kjole når de har været på rådhuset, for de skal giftes i kirken senere, så gør man ikke noget ud af det. Men vi skal ikke i kirken bagefter. Der er kun den her ene gang!

Undskyld jeg lige hælder vand ud af ørerne.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes sagtens du kan have brudekjole på til rådhusbryllup!

Det er helt klart vigtigt at du har det godt i kjolen og at den er rar at have på - jeg synes dog ligesom alle de andre at kjole 2 er den, der klæder dig bedst! Det perlebroderi, der sidder på kan måske fjernes hvis du ikke er til det? Jeg synes nu den er smuk som den er.

Super smukt rådhus :-) kender flere, der er blevet viet der...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik vist aldrig svaret igår, men min favorit var faktisk nr. 3. Jeg synes, det klæder dig, at kjolen lige markerer taljen lidt, fremfor et empiresnit. Så jeg synes, du har valgt den kjole, som klæder dig bedst :-)

Det er dit bryllup, og hvis du har lyst til at give den hele armen med hvid kjole, så skal du gøre det! Det er der også flere andre eksempler på herinde, og det er mit indtryk, at det er ret almindeligt. Man kan jo fx. have religiøse årsager som forhindrer en i at gå i kirke, men derfor skal man da have et dejligt bryllup alligevel, med alt hvad det indebærer udfra ens ønsker.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. Jeg synes at du sagtens kan have hvid lang kjole på til et rådhusbryllup - hvorfor skulle det ikke være ok?

2. Du skal altså stole på de folk tættest på dig og din mavefornemmelse. Jeg havde jo købt 3 kjoler hjem fra Kina og skulle vælge en. Alle herinde var til den første og alle som kendte mig sagde nr. 3. Pudsigt ikke??? Altså vi herinde kan jo kun se et billede og kender ikke dig og det der passer bedst til din personlighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa søde trold

Dejligt at se dig her, glæder mig til at jeg får indbydelse til jeres bryllup :kiss:

Det er nogle flotte kjoler du har været ude at prøve.

Knus en gammel ven

Er du mon den jeg tror du er.... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa søde trold

Dejligt at se dig her, glæder mig til at jeg får indbydelse til jeres bryllup :)

Det er nogle flotte kjoler du har været ude at prøve.

Knus en gammel ven

Er du mon den jeg tror du er.... ;)

det ER dig :b223::kiss:

Du kommer bare med, jeg skal nok klemme dig ind ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa søde trold

Dejligt at se dig her, glæder mig til at jeg får indbydelse til jeres bryllup :)

Det er nogle flotte kjoler du har været ude at prøve.

Knus en gammel ven

Er du mon den jeg tror du er.... ;)

det ER dig :):rolleyes:

Du kommer bare med, jeg skal nok klemme dig ind ;)

Det lyder godt exsvigerinde :)

Knus Dorte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hov, der var da også lige et ansigt jeg kunne kende - med eller uden ammehjerne ;) Dejligt at se dig herinde Kirsten og tillykke med kjolevalget :rolleyes:

Miss Mary fra BK ;)

Hej med dig :) Med eller uden ammehjerne ;) Glæder mig til at følge dig herinde også

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik VI lavet indbydelser. Der er ikke så mange, men der skal jo lidt til. Rigtig hyggeligt at sidde og klippe og klistre sammen med min kommende mand :)

Og billeder skal der vel være..... :cheerleader3:

se289x.jpg3517q6u.jpgf36v5t.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Morsdags gave :)

Fik en ny mobil i går :) Vildt fedt. Jeg har ikke prøvet den meget endnu, manden har siddet med den hele aftenen og nørdet med den :fløjt: :heart:

Redigeret af KFV
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tøj til Line

Lines kjole er lilla ;) Med en lille bolero til :thumbsupsmileyanim: HUn er helt vild med den og vil helst have den på hele tiden ;) Jeg havde først købte den i str. 98, men nok mest fordi butikken ikke have den i str. 104. Så kørte vi til Vejle og var inde i prinsen og prinsessen, og de havde den i 104. Den passede hende bare bedre, og så er vi sikre på at hun kan have den på flere gange :cheerleader3:

Skoene er hun også helt vild med. De skal gemmes væk, ellers hopper hun bare i dem :cheerleader3:

Så er der købt både leggins og strømpebuker i hvid til hende, så må jeg se hvad hun skal have på på dagen :cheerleader3:

2vturyt.jpg

2jeafie.jpg

2krbqb.jpg

Tøj til Christian

Det er bare SÅ svært at finde en farvet ensfavet skjorte til drenge i Kolding storcenter.... Jo hvid er nemt, men så er det også det.... Så jeg måtte igen ind til prinsen og prisessen i Vejle. Her fandt jeg også buker og et slips til ham :denmarkflag:

Skoene er rigtig fine. Han så dog underlig ud i hovedet :thumbsupsmileyanim: da han fik dem på. Der er en lille hæl på ;) Det er sikkert en underlig fornemmelse når man kun går i kondisko :blush: Men fine er de da!!

Er meget spændt på hvordan han vil tage det, for han ville absolut ikke have en lilla skjorte på... men det er vi nu flere om at bestemme ;)

2ikqquq.jpg

10onvcp.jpg

Redigeret af KFV
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der mere styr på sagerne. Det hele falder mere og mere på plads :balloons:

Lys, servietter, bord og pynt til bordet er nu i hus :(

Havde søster med på shopping og så fik vi handlet ind. Dejligt at få det på plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer