AmalieAmalie

Morgengave? :)

40 indlæg i dette emne

Har tænkt meget på det der morgengave halløj.....

Hvad har i ønsket jer??? Må man overhovedet ønsket noget????

Min kæreste er ikke til ure, action eller biler..... hm... han er til golf, slipsenåle, osv..... har i en god gaveide til sådan en mand.... Han er ingeniør og går op i golf ;)

Åhhh, det er svært... for han er den type man der ikke rigtig synes han mangler noget ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går selv rigtig meget op i golf, så jeg vil foreslå en golfrejse eller golfweekend af en eller anden slags eller måske mangler han noget nyt udstyr, som fx en ny driver, kølle eller pitch-jern??

Man kan også få lavet specielle golfsko, hvor du kan få hans navn på. Dem synes jeg selv er ret fede.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ANER heller ikke hvad jeg skal give min mand... Jeg vil gerne have det er noget varigt, men han ikke til slips, manchetknapper, ure, smykker eller andre "klassiske" ting. Og tøj synes jeg måske ikke helt er passende til morgengaven...

Jeg kunne overveje en tur i en racerbil eller noget i den stil, men det er jo ikke varigt. Til gengæld tror jeg han bliver glad for det... Uf, synes det er svært...

Hvad med en slipsenål, formet som en golfkølle? Evt. med tilhørende manchetknapper?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg aner virkelig heller ikke hvad jeg skal give min mand.. :)

Han er computernørd og går ikke op i slipsenåle, biler, manchetknapper osv..

Han siger selv at det er svært at finde på noget til mig. Men det kan jeg virkelig ikke forstå. Alt skønhedslir er jo bare :thumbsupsmileyanim: så der er da rigeligt at vælge mellem til os tøser..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste mistede sin montblanc kuglepen for et par år siden og den taler han af og til stadig om den. Han gik altid med den. Egentlig så skriver han ikke ret meget i hånden, men jeg bved han vil blive glad for den og passe godt på den. Og så skal brylluosdatoen selvfølgelig indgraveres.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke ønsket os noget. Det er nu vi skal spille på alle tangenter og finde det helt rigtige til hinanden.

Jeg har fået lavet et par personlige manchetknapper med min kærestes "signatur" (han tegner) hvor hun har tilføjet et L i samme stil fordi han tager mit mellemnavn. Det er ikke noget han kommer til at bruge ofte, men han har talt om at købe et sæt manchetknapper ind i mellem og nu er de helt personlige og unikke.

Derudover skal jeg have taget boudoirbilleder (på søndag, bliver det vist - uha så hurtigt lige pludselig). Så kan han huske hvordan min krop så ud før jeg fik børn :thumbsupsmileyanim: Jeg regner med at få taget dem i ret klassisk 50'er agtig pin-up stil fordi han er helt vild med alt der har med 50'erne at gøre (æstetisk, i al fald). Jeg tror det bliver vindergaver.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi går selv rigtig meget op i golf, så jeg vil foreslå en golfrejse eller golfweekend af en eller anden slags eller måske mangler han noget nyt udstyr, som fx en ny driver, kølle eller pitch-jern??

Man kan også få lavet specielle golfsko, hvor du kan få hans navn på. Dem synes jeg selv er ret fede.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor man kan få de sko??????????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes osse det var svært at finde på noget til min tilkomne. Men jeg endte ud med at lave en fed trææske med lidt godt i. Der var en billet til D.A.D koncert sammen med 2 af hans kammerater og et gavekort til en weekend alene sammen med mig, bio tur, hygge og god middag.

Pengene var ikke så store og det hele var hj.lavet, men han blev glad.

Den kan ses i min planlægningstråd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak for de søde ideer :thumbsupsmileyanim: Hvor kan man få de der golfsko??? ;)

Hej!

Det er Footjoy som laver dem. Du kan designe dem herinde: Golfsko

Men jeg tror at du tage ned og snakke med shoppen i den golfklub, hvor din kæreste spiller golf eller måske i Golfexperten eller Pro Golf Scnadinavia. Jeg ved i hvert fald at de kan bestilles igennem shoppen i vores lokale golfklub.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har samme dilemma som mange af jer andre: Min kommende mand er jurist, men er ikke interesseret i slipsenåle, manchetknapper, action-oplevelser , golf eller sport i det hele taget og lignende ting. Han er til whisky, bøger og hygge. Jeg er fuldstændig lost, så hvis I kloge kvinder har nogle geniale ideer, så modtager jeg MEGET gerne foreslag :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
@Lene: jeg så lige i en tråd under bryllupsforberedelser at en af damerne regner med at give sin mand et "gavekort" på en flaske whiskey hvert år på bryllupsdagen. Måske var det en idé? Eller en tur til en god whiskeysmagning/messe?

Tak Henriette - det er supergode foreslag :biggrin: Jeg vil dog også gerne give ham noget varigt - noget hvor han kan sige "det fik jeg da vi blev gift". Jeg tror helt sikkert jeg vil købe en flaske god whisky til ham, så nu mangler jeg bare den anden del af gaven :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
@Lene: jeg så lige i en tråd under bryllupsforberedelser at en af damerne regner med at give sin mand et "gavekort" på en flaske whiskey hvert år på bryllupsdagen. Måske var det en idé? Eller en tur til en god whiskeysmagning/messe?

Tak Henriette - det er supergode foreslag :biggrin: Jeg vil dog også gerne give ham noget varigt - noget hvor han kan sige "det fik jeg da vi blev gift". Jeg tror helt sikkert jeg vil købe en flaske god whisky til ham, så nu mangler jeg bare den anden del af gaven :td:

Hvad så med nogle lækre whiskyglas... jeg læste i en anden tråd, at en brud havde givet sin gom en andel i en vingård, så tænkte man også kunne gøre det samme bare med whisky. På dette link kan du se hvad det vil sige at købe andel i et whiskyfad :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så med nogle lækre whiskyglas... jeg læste i en anden tråd, at en brud havde givet sin gom en andel i en vingård, så tænkte man også kunne gøre det samme bare med whisky. På dette link kan du se hvad det vil sige at købe andel i et whiskyfad :td:

Tusind tak :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har ikke ønsket os noget. Det er nu vi skal spille på alle tangenter og finde det helt rigtige til hinanden.

Jeg har fået lavet et par personlige manchetknapper med min kærestes "signatur" (han tegner) hvor hun har tilføjet et L i samme stil fordi han tager mit mellemnavn. Det er ikke noget han kommer til at bruge ofte, men han har talt om at købe et sæt manchetknapper ind i mellem og nu er de helt personlige og unikke.

Derudover skal jeg have taget boudoirbilleder (på søndag, bliver det vist - uha så hurtigt lige pludselig). Så kan han huske hvordan min krop så ud før jeg fik børn :cheerleader3: Jeg regner med at få taget dem i ret klassisk 50'er agtig pin-up stil fordi han er helt vild med alt der har med 50'erne at gøre (æstetisk, i al fald). Jeg tror det bliver vindergaver.

Vi har valgt ikke at give hinanden noget men før det overvejede jeg også boudoirbilleder. Jeg fik taget nogle for nogle år siden til hans fødselsdag og de ligger dtadig på nettet ved fotografen så jeg kunne bestille nogle af dem han ikke har set. Hvilken mand ville ikke blive glad for et boudoirbillede af deres kone??? :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt utrolig meget over morgengave til min tilkommende... Han er IT mand..., og ikke lige typen der går med ur eller smykker...

Vi har snakket om at det ikke behøver at være det helt vilde vi giver hinanden, da vi i stedet kan bruge pengene på en rejse senere...

Så derfor har jeg tænkt på at lave en "scrap-book" med billeder osv. af vores tid sammen fra vi mødtes og frem til den dag vi skal giftes..., har gemt nogle gamle breve og billetter fra steder hvor vi har været og vil se om jeg på en eller anden måde kan få alt sammen flettet sammen til en helt personlig gave - en bog der fortæller vores "historie" ind til nu... Derudover har jeg tænkt mig at få lavet en nøglering med vores monogram (som vi bruger på alt det trykte i forbindelse med brylluppet), så har han altid noget ved sig som minder ham om vores liv sammen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med dig

Hvad med at få taget nogle flotte Boudoir billeder af dig selv, som måske kunne hænge i jeres soveværelse?? Nu ved jeg ikke hvornår du skal giftes, men mange fotografer laver billeder specielt som morgengave til manden. Bare en idé.

Min kommende mand er også meget golfinteresseret, og måske kunne du også give ham en kombineret golf/wellnes weekend hvor du selvfølgelig er med. Så kunne han spille golf, og du kunne tyvstarte i wellness, og så indlemre ham når han havde spillet golf. Der er rigtig mange tilbud på nettet i øjeblikket med golfweekends.

Mange hilsner

Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg giver min kæreste 2 billetter, til en teater forestilling med Jonathan Spang og Anders Matthesen, hvor de skal spille Kjeld og Dirch.

Til selve premiere dagen, som så først er til marts næste år.

Men syntes virkelig det var svært at finde morgengave til ham, men han elsker de to komikere, så slog jeg til!

Og håber da jeg må komme med :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer