AmalieAmalie

Morgengave? :)

40 posts in this topic

Jeg synes virkelig også at det er svært at finde på noget, som mange af jer også skriver, så vil jeg også gerne have at det er noget varrigt, så man ligesom har det evigt og kan mindes den store dag.

Jeg har nu fået den tossede ide at få lavet en tatovering på min ene balle, som et lavet som et stempel, hvor der står "TILHØRER JACOB, 100% LOVE, 21. AUGUST 2010". Er sikker på at han synes det er vildt sjovt og vil blive vildt beæret. Er normalt ikke til tatoveringer, men hvad fanden... Ballerne er der jo alligevel ikke nogen, der skal se udover min dejlige kommende mand :help:

:unsure:

0

Annonce ♥

Jeg har en god idé til jer der ikke ved havd I skal give jeres kommende mand.

Jeg havde en idé selv som jeg bruger - en renovering af noget gammelt han har som han er ked af ikke virker... I skal nok få at vide hvad det er efter brylluppet;-)

men havde jeg ikke haft den idé havde jeg følgende ideer:

et faldskærmsudspring (tandem) eller

en tur med luftballon eller

1 dyk med fisk/hajer i Kattegat-centret eller

sov med hajer i kattegat centret eller

1 tur med racer på jyllandsringen osv osv.

håber at der er noget I kan bruge

0

Annonce ♥

Jeg har også haft rigtig mange overvejelser over, hvad jeg skulle finde på til min kommende, for jeg vil nemlig også gerne, at det er en ting han kan have resten af livet. Men han har manchetknapper, slipsenål, ovs som han er meget glad for, så har virkelig været i tænkeboks!

Men jeg er kommet frem til, at jeg vil give ham et maleri til vores nye hus. Og jo mere jeg tænker over det, så bliver jeg mere og mere sikker på, at det er det han skal have. Så jeg skal snart forbi galleri Habsø i Silkeborg :)

Men når det kommer til stykket, er det jo tanken, der tæller! Selvom vi alle gerne vil have, at det skal være helt perfekt :)

0

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt til å gi noen morgengave i det hele tatt, jeg føler liksom at bryllupet er en stor nok gave i seg selv. ;) Kanskje det blir en liten ting, men slik som det ser ut når er det ikke morgengave jeg prioriterer.

0

Jeg skal have taget boudoirbilleder i løbet af foråret.

Jeg bestilte et tilbud af vores bryllupsfotograf (bag mandens ryg) og da jeg bestilte til både bryllupsdagen og til boudoirbillederne fik jeg super meget rabat. Jeg skal bruge en hel dag med fotografen, først i studiet med en makeupartist som er inkluderet i prisen, til almindelige babebilleder (jeg har købt frækt tøj i moulin rouge stil, noget til sygeplejersken m.m.. Senere skal vi tage nude billeder, som er mere stilet og klassiske, måske sort/hvid eller bruntonet. Til sidst skal vi ud on locations, altså tage udendørs billeder.

Jubii glæder mig (og fandt da lige ekstra motivation til vægttab).

0

Annonce ♥

jeg havde overvejet om manden skulle have en oplevelse, men jeg kender ham, og ved at han er røv dårlig til at få indløst sådan en gave, så derfor blev det til et Skagen ur.. jeg er fuldstændig vild med det, og håber også han bliver det...

0

Jeg køber et Tag Heuer ur til min H2B ... ved så bare ikke hvad der skal graveres i det... ville gerne have der stod noget utraditionelt.... overvejer at skrive "din for altid" i binære tal da vi begge er temmelig nørdet' på den gode måde... ellers vd jeg ikke hvad der skal stå

0

Min mand får også de klassiske boudoir billeder og derudover får han en halvtom pakke p-piller...

Han vil meget, meget gerne have børn, hvorimod jeg har afvist det helt fra start af. Så er ikke i tvivl om, at han bliver lykkelig for gaven :) Han får så, at vide at jeg har taget min sidste p-pille på vores bryllupsdagen...

Men er halvtom pakke p-piller i en smykkeæske, den rigtige måde at give ham gaven på?

Mon han bliver for rørt over gaven, til at han har lyst til brunch med alle gæsterne kort tid efter...?

Input modteges gerne.. :loveboard:

Det var dog en fantastisk gave den med p-pillerne, og jeg synes det er en kanon måde at gøre det på :)

Det eneste der kunne overgå det, hvis du havde pakket en posistiv graviditets test ind til ham :)

0

Annonce ♥

Jeg tror min h2b skal have en hund (eller et gavekort på en)... Vi har ikke rigtig plads til den før vores hus er bygget færdigt, så vi ikke længere bor i en lille 2-værelses, hvor man i øvrigt ikke må have kæledyr... Han har snakket om det længe nu og prøvet at overtale mig i endnu længere tid, så ved den falder i god jord... :)

Spørgsmålet er så om han bliver overrasket... Hans søster gav sin mand en hund i morgengave, og jeg har en enkelt gang fortalt ham, at det var sådan det fungerede mens jeg gik og stak til ham om at tage sig sammen til at fri til mig, så jeg hænger nok på den :o

Eneste problem er, at jeg ikke rigtig er hundemenneske, men det ændrer sig nok når vi får en der er vores egen (og hvis han lover at tage størstedelen af gåturene :) )

0