KFV

Antal af gæster og festens art...

11 posts in this topic

Vi bliver kun 17 til vores bryllup.... Men jeg det stadig sådan, at jeg gerne vil have nogle ting skal være bryllups ting. Og ikke bare en tilfældig hyggeaften med grill mm :thumbsupsmileyanim:

Jeg er bare bange for det bliver "lidt for meget".......

Altså..... pænt dækket bord, bryllupskage, fotograf mm.... er det for meget at stille an når man "bare" skal holde en lille intim fest??

Edited by KFV
0

Annonce ♥

Vi bliver kun 17 til vores bryllup.... Men jeg det stadig sådan, at jeg gerne vil have nogle ting skal være bryllups ting. Og ikke bare en tilfældig hyggeaften med grill mm :)

Altså..... pænt dækket bord, bryllupskage, fotograf mm.... er det for meget at stille an når man "bare" skal holde en lille intim fest??

Overhovedet ikke. Uanset antallet af gæster vil man jo gerne have at ens bryllupsbilleder af gode og i og jeres gæster mindes dagen med stor glæde med god mad og traditioner. Antallet af gæster er ikke afgørende for hvor "bryllupsagtig" jeres dag skal være. Det er et bryllup ligesom alle andre :thumbsupsmileyanim:

0

Uanset om I iviterer 5 eller 500 så er det da stadig jeres bryllup og der er ikke noget galt med gerne at ville have en kage, fotograf etc. Og husk dem I har inviteret holder nok af jer uanset om I går over the top eller holder det helt nede på jorden med håndbajer og røde pølser. De er der jo for at fejre JER.

KH Frk R

P.S. Det vil da være alt for træls ikke at have nogen ordentlige billeder så tag du bare fat i fotografen, billederne skal jo vare resten af livet

Edited by Frk R
0

Annonce ♥

Vi bliver kun 17 til vores bryllup.... Men jeg det stadig sådan, at jeg gerne vil have nogle ting skal være bryllups ting. Og ikke bare en tilfældig hyggeaften med grill mm :thumbsupsmileyanim:

Et bryllup er et bryllup uanset hvor mange gæster der kommer ;) Alt det du nævner høre da med til et bryllup, så nej i mine øjne bliver det bestemt ikke for meget ;)

0

jeg er bare enig med de andre, giv i den bare gas med bryllups "tingene" :)

Hej med jer...

Helt klart det er ikke antallet det kommer an på. Min veninde holdt bryllup sidste sommer og vi var kun omkring 12 stykker. Det meste af hendes familie bor i udlandet og hendes mands familie ser de ikke.

Det var det fineste og hyggeligste bryllup jeg har været til! Der var ikke sparet på noget som helst og alle traditioner blev overholdt det var så fedt. Og da vi ikke var så mange blev det bare så intimt og det var en fantastisk oplevelse.

Så bare giv den gas held og lykke med det :cheerleader3:

Har et spørgsmål til alle jer, som jeg håber i måske kan hjælpe mig med.

Min mand og jeg kan ikke blive enige omkring hvordan og hvor vi skal holde vores bryllup.

På den ene side vil vi gerne holde et helt traditionelt kirkebryllup med stor fest efterfølgende, på den anden side vil vi gerne invitere vores familie på en fed ferie med alt betalt og så bare blive viet på rådhuset med en lille reception bagefter....

Min mand fandt et hus i Italien igennem Novasol, hvor vi har mulighed for at overnatte 30 personer : http://www.novasol.dk/house.nsf/0/208NOV?o...0&S=&A=

Synes det ser så fedt ud :thumbsupsmileyanim:

Er bare bange for at jeg kommer til at fortryde at vi ikke fik holdt et "rigtigt" bryllup...

En anden mulighed var at leje et lidt billigere hus i Danmark, så kunne vi stadig holde et stort bryllup, men så kunne folk blive en uge efter...synes bare tanken om en ferie med alle mine venner og familie er så skøn..

Hvad synes i lyder bedst???

0

@ MajP

Min veninde var til bryllup hos nogen venner der blev holdt i Italien. Jeg tror brudeparret havde fået en aftale med det lokale rådhus og så holdt de simpelthen festen i Italien. Jeg mener at de ikke havde ønsket sig gaver men at folk rejste med dem derned. Og så havde de sørget for gæsterne fik hinandens kontaktoplysninger så de evt. kunne køre sammen alt efter hvordan folk ville tage afsted.

Så hvorfor ikke kombinere de to. Lej det store hus, undersøg om I kan blive viet på det lokale rådhus, book bord i en lokal restaurant den dag i bliver viet og have the time of your life.

KH Frk R

0

Annonce ♥

Vi bliver kun 17 til vores bryllup.... Men jeg det stadig sådan, at jeg gerne vil have nogle ting skal være bryllups ting. Og ikke bare en tilfældig hyggeaften med grill mm :)

Overhovedet ikke. Uanset antallet af gæster vil man jo gerne have at ens bryllupsbilleder af gode og i og jeres gæster mindes dagen med stor glæde med god mad og traditioner. Antallet af gæster er ikke afgørende for hvor "bryllupsagtig" jeres dag skal være. Det er et bryllup ligesom alle andre :thumbsupsmileyanim:

Helt enig - Vi har haft bryllupsfester og fødselsdagsfester helt ned til 15 personer hvor arrangøren inden da har været lidt betænkelig ved om det var overkill - Den sidste fest jeg spillede for så få personer sluttede kl. 5 om morgenen. Det giver en mere intim stemning hvor alle får snakket med alle når man ikke er flere.

0

@ MajP

Min veninde var til bryllup hos nogen venner der blev holdt i Italien. Jeg tror brudeparret havde fået en aftale med det lokale rådhus og så holdt de simpelthen festen i Italien. Jeg mener at de ikke havde ønsket sig gaver men at folk rejste med dem derned. Og så havde de sørget for gæsterne fik hinandens kontaktoplysninger så de evt. kunne køre sammen alt efter hvordan folk ville tage afsted.

Så hvorfor ikke kombinere de to. Lej det store hus, undersøg om I kan blive viet på det lokale rådhus, book bord i en lokal restaurant den dag i bliver viet og have the time of your life.

KH Frk R

Hej frk.R

Tusind tak for dit svar og undskyld jeg først har vendt tilbage nu har bare haft så meget om ørerne så har faktisk ikke været på computeren overhovedet :)

Jeg tror du har helt ret huset i Italien er en once in a life time mulighed så vi gør det :cheerleader3:

Din ide med rådhuset følger jeg lige op på, for det ville da være så romamtisk at kombinere det på den måde.

Hav en fortsat god søndag

KH Maj

0

Uhhh tror det bliver rigtig spændende. Tag f.eks. kontakt med den italienske ambassade i DK og spørg hvordan I bærer jer ad. Kan forestille mig det nok er noget der kræver god tid :-)

KH Frk R

0