Sign in to follow this  
Followers 0
Milje

Små gaveæsker til gæsterne

7 posts in this topic

ja jeg vil gerne lave nogle gaveæsker til alle vores gæster. Jeg forestiller mig, at de skal bruges til bordkort.

Men men... hvor finder jeg æskerne til en overkommenlig pris? De skal være firkantet og sorte eller hvide.

Håber i kan hjælpe...

Milje

0

Annonce ♥

På ebay!

Søg: favor box.

Der har jeg købt alt til mine gaveæsker (både æsker, bånd, vellum og indhold...!)

Hvor er de fine!!

Jeg har fundet æsker på ebay som anbefalet. Det var der de var billigst... har 25 stk. i overskud hvis nogen skulle være intresseret ;)

Hvad hedder de små spænder på engelsk - det er da lige prikken over i'et

0

Annonce ♥

På ebay!

Der har jeg købt alt til mine gaveæsker (både æsker, bånd, vellum og indhold...!)

Hvor er de fine!!

Jeg har fundet æsker på ebay som anbefalet. Det var der de var billigst... har 25 stk. i overskud hvis nogen skulle være intresseret ;)

Jeg kan ikke lige huske hvad du skal søge efter, men jeg har skrevet det i min planlægningstråd (den er nok havnet på side 2 eller 3, da jeg ikke har opdateret den et stykke tid...). Jeg har nemlig "stjålet" EB81's ide og lavet noget der minder om hendes æsker :thumbsupsmileyanim:

0

På ebay!

Hvor er de fine!!

Jeg kan ikke lige huske hvad du skal søge efter, men jeg har skrevet det i min planlægningstråd (den er nok havnet på side 2 eller 3, da jeg ikke har opdateret den et stykke tid...). Jeg har nemlig "stjålet" EB81's ide og lavet noget der minder om hendes æsker :thumbsupsmileyanim:

Vil du linke til din planlægningstråd - kan nemlig ikke finde den

0

Jeg er ikke lige en haj til at linke, men jeg har lige skrevet et indlæg i den, så den er nu på side et (den havde gemt sig helt omme på side 5...)

Her er lige hvad jeg har skrevet:

de er købt på ebay.com ved sælgeren lingsupplies. De kostede 5 US$ for 20, og så var der gratis porto. Søg evt. på "Brads Scrapbook Wedding Favor Box"

0