KFV

Ny kjole/brugt kjole

22 indlæg i dette emne

Hvordan ville i have det, hvis i fandt lige den kjole i kunne lide, og den var brugt???

Jeg skal ikke være hvid brud, og har fundet en flot festkjole, lige min stil og farve. Og så er den billig endda ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det ikk var fordi jeg fandt kjolEN så billigt som jeg gjorde, så hade jeg helt sikkert nok købt den brugt.. da jeg ikk vil bruge 10,000 for en flot kjole..

Ooooog en brude kjole har jo kun været brugt en dag, så selvom den er "brugT" så kan man jo næsten betegne den som ny any way når den er renset osv.. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ville i have det, hvis i fandt lige den kjole i kunne lide, og den var brugt???

Jeg skal ikke være hvid brud, og har fundet en flot festkjole, lige min stil og farve. Og så er den billig endda ;)

Jeg ved heller ikke om jeg skal være hvid brud, så jeg kunne da godt tænke mig at se den du har fundet og evt hvor du har fundet den henne ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvordan ville i have det, hvis i fandt lige den kjole i kunne lide, og den var brugt???

Jeg skal ikke være hvid brud, og har fundet en flot festkjole, lige min stil og farve. Og så er den billig endda ;)

Jeg ved heller ikke om jeg skal være hvid brud, så jeg kunne da godt tænke mig at se den du har fundet og evt hvor du har fundet den henne ;)

Åh jeg tør næsten ikke vise den, hvis der er andre der tager den ;)

Jeg har fundet den på dba.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvordan ville i have det, hvis i fandt lige den kjole i kunne lide, og den var brugt???

Jeg skal ikke være hvid brud, og har fundet en flot festkjole, lige min stil og farve. Og så er den billig endda ;)

Jeg ved heller ikke om jeg skal være hvid brud, så jeg kunne da godt tænke mig at se den du har fundet og evt hvor du har fundet den henne ;)

Åh jeg tør næsten ikke vise den, hvis der er andre der tager den ;)

Jeg har fundet den på dba.dk

jeg er bare interesseret i at finde ud af hvad i andre gifter jer i, når i ikke skal være hvid brud......... du ved stil og farve ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ville i have det, hvis i fandt lige den kjole i kunne lide, og den var brugt???

Jeg skal ikke være hvid brud, og har fundet en flot festkjole, lige min stil og farve. Og så er den billig endda ;)

Jeg ved heller ikke om jeg skal være hvid brud, så jeg kunne da godt tænke mig at se den du har fundet og evt hvor du har fundet den henne ;)

Åh jeg tør næsten ikke vise den, hvis der er andre der tager den ;)

Jeg har fundet den på dba.dk

jeg er bare interesseret i at finde ud af hvad i andre gifter jer i, når i ikke skal være hvid brud......... du ved stil og farve ;)

Nåå ;)

Det er en galla kjole, og den er lilla :thumbsupsmileyanim: så regner jeg med at det skal være sorte sko til. Hvid brudebuket med enkelte lilla blomster i.

Det er noget lignene den har stil jeg har set på

09-92879.jpg

Hvad skal du have på??

Redigeret af KFV
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvordan ville i have det, hvis i fandt lige den kjole i kunne lide, og den var brugt???

Jeg skal ikke være hvid brud, og har fundet en flot festkjole, lige min stil og farve. Og så er den billig endda ;)

Jeg ved heller ikke om jeg skal være hvid brud, så jeg kunne da godt tænke mig at se den du har fundet og evt hvor du har fundet den henne ;)

Åh jeg tør næsten ikke vise den, hvis der er andre der tager den ;)

Jeg har fundet den på dba.dk

jeg er bare interesseret i at finde ud af hvad i andre gifter jer i, når i ikke skal være hvid brud......... du ved stil og farve ;)

Nåå ;)

Det er en galla kjole, og den er lilla :thumbsupsmileyanim: så regner jeg med at det skal være sorte sko til. Hvid brudebuket med enkelte lilla blomster i.

Det er noget lignene den har stil jeg har set på

09-92879.jpg

Hvad skal du have på??

Ejjj det bliver da rigtigt flot :thumbsupsmileyanim:

Det er det jeg ikke lige kan finde ud af..... vi har begge været gift før, så kan ikke rigtigt finde ud af om det skal være andet end hvid, nu når det er anden gang !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kiggee også lidt efter brugte kjoler, men endte med at købe en ny (planen fra start var at min søster skulle have syet den, menn kunne ikke få tankerne væk fra en af kjolerne jeg havde prøvet, så det endte med at jeg købte den).

Så jeg ville have det fint med en brugt kjole!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg havde fundet KJOLEN og den var brugt, så ville jeg ikke have noget problem med det. Desværre fandt jeg ikke den kjole, jeg ønskede som brugt, så måtte betale fuld pris for en som ny :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ang. ikke-hvide brude, så skal jeg heller ikke giftes i hvidt. Jeg får syet en kjole (er højgravid til brylluppet) med empiresnit og nogle fede detaljer (har fundet en vildt cool skrædder) i turkis, regner jeg med. Skal ned til hende på tirsdag. Spændende!

Jeg ville ikke have det skidt med at blive gift i en brugt kjole. Hvis det er drømmekjolen, så go for it!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kigget på mange brugte kjoler og var egentlig meget klar på at købe en brugt, ind til jeg opdagede at det faktisk er billigere at få syet en fra østen. Så nu har jeg droppet den brugte, da jeg kan få en ny for det halve :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også købt min kjole brugt, jeg fandt den på nettet den anden dag og i går eftermiddags var jeg inde og prøve den. Den var fantastisk, meget smukkere end dem jeg ellers havde kigget på fra nye. Jeg havde ellers fået lagt en skøn kjole til side i Lilly, men den blev bare super kedelig ved siden af min nu, nyindkøbte brugte kjole. Faktsik kan jeg godt lide at den allerede har en historie med sig, sælger syntes også det var fedt at hendes drømmekjole skulle gøre en anden brud lykkelig. Så en super handel for begge parter. Det blev meget billigere for mig, og det endda selvom den fra Lilly var på udsalg.

Så hvis kjolen er rigtig for dig, så syntes jeg da bare du skal byde på den og evt. tage ud og prøve den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt min på guloggratis.dk - en helt ny Lily-kjole, som sælger aldrig havde nået at bruge (jeg tror, hun blev gravid og måtte finde en anden), og jeg gav kun 995,- for den!

Jeg har fra starten kigget mest på brugte kjoler, selvom jeg dog også var i to butikker, men det var mest for at få en ide om, hvad der klædte mig. Desuden ville jeg ikke gå glip af turen i butikken, hvor min mor, søster og veninder sad og kom med kommentarer - det var rigtig sjovt.

Men jeg har altså set på mange brugte kjoler, og jeg har været rundt omkring og prøve en del, og alle de sælgere, jeg har besøgt for at prøve deres kjoler, har været rigtig søde, også til at tage billeder af mig i kjolen og give mig betænkningstid.

Så for alle jer derude: der er SÅ mange smukke, brugte kjoler, som bare venter på en ny brud - så brug pengene på en smuk vielsesring, en dygtig sanger til vielsen eller til jeres bryllupsrejse i stedet. Jeg synes, butikkerne er alt for grådige, når en kommende brud træder ind ad døren.

Jeg har ledt på dba.dk, guloggratis.dk og trendsales.dk. Alle stederne har de smukkeste kjoler, både til galla og bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu fandt jeg min drømmekjole på udsalg i Lilly. Men jeg ville ikke have haft nogen som helst betænkeligheder med at købe brugt, hvis den ellers passede :angry:

Redigeret af klmunk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ville i have det, hvis i fandt lige den kjole i kunne lide, og den var brugt???

Jeg skal ikke være hvid brud, og har fundet en flot festkjole, lige min stil og farve. Og så er den billig endda ;)

Jeg ville synes, at det var fantastisk - at finde den perfekte kjole og til og med billigt :angry:

Havde desværre ikke tænkt mig om, så jeg havde overhovedet ikke kigget efter brugte kjoler, da jeg fandt min - så det var fuld pris ved kasse 1 :cheerleader3:

Redigeret af lafberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer