Sign in to follow this  
Followers 0
anitaelise

ideer søges

5 posts in this topic

Jepz overskriften siger alt. Jeg mangler lidt ideer til noget kreativt til min venindes bryllup. Ideen med mindeæske med små hjerter er brugt og det samme er ideen om at sende kinesiske rispapirslamper afsted.

0

Annonce ♥

Tænker at det kunne være en sjov idé med at lave et fælles billede, hvor der er et lærrede, som gæsterne så kan male på og så får brudeparret det til sidst...

0

Eller hvad med den ide som en anden medlem herinde har planlagt istedet for en gæstebog, med at sætte en fingeraftryk på et træ?

Eller istedet for at det er et lærred gæsterne maler på kan det være et stykke møbel fra genbrugsforretningen, et lille bord eller e bakke, tallerkner du har limet sammen som en opsats eller nogle potter eller en æske til dagens minder som bliver dekoreret af gæsterne.

0

Jeg har hørt om en lidt sød leg, som egner sig godt til bryllup. placer brud og gom på hver deres stol med ryggen til hinanden. Stil så nogle spørgsmål i stil med: Hvem tager ofte opvasken, hvem er mest romantisk, hvem bruger flest penge, ja en masse spørgsmål der vedrører deres liv... Så skal de hver især fremvise en seddel på samme tid med en af deres navne. Hvis de er enige hele vejen igennem går deres ægteskab godt og de kan få en præmie. der må selvfølgelig også være en trøstepræmie ;)

0

Annonce ♥

Jeg har hørt om en lidt sød leg, som egner sig godt til bryllup. placer brud og gom på hver deres stol med ryggen til hinanden. Stil så nogle spørgsmål i stil med: Hvem tager ofte opvasken, hvem er mest romantisk, hvem bruger flest penge, ja en masse spørgsmål der vedrører deres liv... Så skal de hver især fremvise en seddel på samme tid med en af deres navne. Hvis de er enige hele vejen igennem går deres ægteskab godt og de kan få en præmie. der må selvfølgelig også være en trøstepræmie ;)

Den leg har jeg prøvet til et bryllup, hvor gæsterne først skulle gætte, vi fik så også 2 sedler, en blå (gom) og en rød (brud) og så skulle de svare bagefter. Det var sjovt at se om vi havde ret, og derefter om de var enige, både med os og hinanden!

0