E&T

Bryllupstræ

44 posts in this topic

Hvis vores bryllup var et intimt familiebryllup med 30-40 gæster ville jeg helt sikkert bruge denne idé som et minde om dagen i stil med de malerier man får alle gæsterne til at male en krusedulle på... Synes idéen er SÅ sød og charmerende...

Idéen er at alle gæsterne sætter deres fingeraftryk som et blad på træet og skriver deres navn ved fingeraftrykket... Meget sødere kan det da næsten ikke blive... :thumbsupsmileyanim:

post-40384-1269203557.jpg

0

Annonce ♥

Hvis vores bryllup var et intimt familiebryllup med 30-40 gæster ville jeg helt sikkert bruge denne idé som et minde om dagen i stil med de malerier man får alle gæsterne til at male en krusedulle på... Synes idéen er SÅ sød og charmerende...

Idéen er at alle gæsterne sætter deres fingeraftryk som et blad på træet og skriver deres navn ved fingeraftrykket... Meget sødere kan det da næsten ikke blive... :thumbsupsmileyanim:

post-40384-1269203557.jpg

Ej, hvor sjovt - Vi har lige besluttet, at vi vil lave et træ, i stedet for en gæstebog. Lidt i stil med den til højre

0

Annonce ♥

Ja, den er da bare super sød

0

Jeg er blevet lidt vild med bryllupstræet og kunne da godt tænke mig også at have det. Jeg skriver også for jeg har nemlig lavet en gæstebog, så kan man både have gæstebog og bryllupstræet? eller bliver det for meget?

0

Jeg er blevet lidt vild med bryllupstræet og kunne da godt tænke mig også at have det. Jeg skriver også for jeg har nemlig lavet en gæstebog, så kan man både have gæstebog og bryllupstræet? eller bliver det for meget?

Det synes jeg sagtens du kan!

Men måske der kunne være en idé i at placere de to ting ved samme bord så gæsterne ikke får for mange "stop" eller simpelthen glemmer at gøre den ene af tingen? :angry:

0

Annonce ♥

sikke da en god ide, hvor kan man købe fingertryk (altså maling)

Man kan købe disse stempelpuder i Panduro... Jeg tror sagtens de kunne virke... Men jeg har til tider også set (billigere) stempelpuder i tigeren... :angry:

post-40384-1269556884.jpg

0

sikke da en god ide, hvor kan man købe fingertryk (altså maling)

Man kan købe disse stempelpuder i Panduro... Jeg tror sagtens de kunne virke... Men jeg har til tider også set (billigere) stempelpuder i tigeren... :angry:

post-40384-1269556884.jpg

Vi vil også bruge stempelpuder - måske i forskellige grønne nuancer, så der kommer lidt "liv" i træet.

Jeg tror folk vil blive vild kede af at skulle have maling på fingerne, når de nu komer i deres fineste dress.

Jeg har tit købt billige stempelpuder i Brugsen

Edited by tina1506
0

Ja, har også tænkt over at folk vil synes det er træls med farve på fingrene. Men så kommer der renseservietter til at stå ved siden af, måske også lidt sprit i en pæn beholder eller noget.

0

Skøn ide, men hvor får man de fine træer henne, når nu man ikke er kreativ og findes de der trykpuder i forskellige grønne farver...hvor? links?

0

Annonce ♥

Skøn ide, men hvor får man de fine træer henne, når nu man ikke er kreativ og findes de der trykpuder i forskellige grønne farver...hvor? links?

Det er tit supermakeder har nogle kasser eller reoler med kreative ting - Her finder jeg tit stempelpuder til ca. 10,- stk.

Jeg har lige købt 2 forskellige grønne - tror det var i Brugsen

0

Det er tit supermakeder har nogle kasser eller reoler med kreative ting - Her finder jeg tit stempelpuder til ca. 10,- stk.

Jeg har lige købt 2 forskellige grønne - tror det var i Brugsen

Fedt :) jeg må bare ud og kigge så. Har lige et par dage at løbe på endnu

0

ja det er bare den skønenste ide. tror jeg vil prøve et foreslå den ide for kæresten men han vil nok også være skeptisk over for maling på fingrene af folk, hvis jeg kender ham ret..!

nogen der har fundet et fint billede af et træ????

0

Det kommer jo lidt an på hvor mange man er og hvor stort det skal være....

Men her er et par muligheder... Synes der kommer meget frem når man googler "tree" under stregtegninger...

Tree of Life

India Tree

Tree

post-40384-1273848873.jpg

Edited by E&T
0

Annonce ♥

også når man googler tree silhuet og tree clip art

0

Det er en rigtig god idé, kunne jeg godt tænke mig.

Eneste minus er at vi så skal bruge et mega træ, da vi bliver 80, men måske man kunne lave to træer?

0

Eneste minus er at vi så skal bruge et mega træ, da vi bliver 80, men måske man kunne lave to træer?

Jeg har lige tegnet en skitse i dag til vores træ.

Jeg vil bruge vores til receptionen, hvor der kommer de 70 som er inviteret + dem der kommer til globryllup ( vi regner med ca 100 til reception)

Jeg tror jeg laver vores på et lærred der måler 50 x50 eller 60x60. - Det tror jeg sagtens kan lade sig gøre

0

Sikke en dejlig ide:) Det skal vi HELT SIKKET have til vores bryllup, sammen med gæstebogen.

Tak for ideen ;)

genticker.php?dhn=MjAyMDE=.png

0

Annonce ♥

Jeg røg jo direkte på google for at finde vores træ :blush:

Efter ca 5 min havde jeg det... Synes lige jeg vil dele det med Jer :thumbsupsmileyanim:

post-36898-1273866082.gif

Synes bare det er så super flot og enkelt.

0

Jeg har lige tegnet en skitse i dag til vores træ.

Jeg vil bruge vores til receptionen, hvor der kommer de 70 som er inviteret + dem der kommer til globryllup ( vi regner med ca 100 til reception)

Jeg tror jeg laver vores på et lærred der måler 50 x50 eller 60x60. - Det tror jeg sagtens kan lade sig gøre

Super, det vil jeg prøve :blush: og tak :thumbsupsmileyanim:

0

jeg synes det er en super sød ide, den kunne man også bruge som gæst og underholdende indslag. Jeg skriver den lige bag ørene, og husker den til næste gang, vi skal til bryllup (har desværre ikke lige nogle vi skal til)

0

Hmm.... Det man finder ved at google er bare ikke i en opløsning hvor man kan forstørre det uden det pixelerer totalt. Jeg var ved at prøve. Og hvis det kun kan komme op på, skal vi sige et halvt A4 ark skal det jo være et meget lille intimt bryllup....

Gør jeg noget forkert? Og kan jeg rede noget ved at behandle det i et billedprogram først?

0

Ej, sikke en god idé! Jeg har selv puslet med tanken om en alternativ gæstebog, og det her med træet er da bare en super idé :blush:

Èn skrev noget med at male træet på et lærred - det tror jeg, vil være en god idé. I stedet for fingeraftryk (gæsternes fingre bliver jo en anelse beskidte af det) kunne man måske også få dem til bare at male deres blad på træet?

Vi bliver omkring 40 i alt, så vi kunne sagtens bruge idéen med et bryllups træ - og jeg har da lige stedet, hvor det skal hænges op bagefter :thumbsupsmileyanim:

0