kenneth&sara

Må jeg spørge jer om noget personligt??

25 posts in this topic

Hej piger..

Jeg vil gerne spørge jer hvad i vejer og hvor høj i er.. :unsure:

Sagen er at jeg har været på kur siden kæresten friede til mig og jeg har indtil

videre tabt mig 20 kg (Skal tabe 35 kg i alt) Så jeg når det nok GP

Men jeg vil hører hvad i vejer/vejede når i skal giftes/blev gift.. og hvor høj i var?

Hvad str. er/var jeres kjole??

Grunden til at jeg spørg er, at jeg kan da godt se og mærke jeg har tabt mig så

meget, men alligevel når jeg ser i spejlet synes jeg stadig jeg ser MEGET tyk ud.

Min vægt siger idag 88 kg og jeg startede på 108 kg

Den kjole jeg har set og prøvet er en der ligner et corsage ved maven, og den var gude smuk

da jeg prøvede den første gang men sad ikke pæn på min mave fordi jeg havde en stor "delle" på

maven den gang, og vil jo gerne den skal sidde perfekt på bryllupsdagen.

Håber i vil svare mig så jeg kan få en forstilling om hvad str jeg ca. kan komme ned i ;)

Hilsen Sara

0

Annonce ♥

Åh åh.. jeg kender det!

Jeg har tabt ca 25 kg, og har desværre stået stille siden efteråret, hvor jeg stoppede i arbejdsprøvningen (har gudskelov kunne holde vægten for første gang i mit liv :unsure: )

Men jeg føler bare heller ikke, at der er sket noget omkring livet/maven.

Jovist er jeg gået en buksestørrelse ned, men kan ikke se det! Heller ikke på øvre-lårbasser.

Til gengæld kan andre se det.. at det hele er blevet mindre.

Så stol på, at det nok skal blive godt! Hvis du ikke synes, at du er "formet" nok om maven kan du jo evt overveje sådan en "slimmingdragt" - ved ikke, hvad den hedder, men den holder dellerne inde og giver en pænere figur - spørgsmålet er bare, om du kan holde til at have den på en hel dag..

Men GP 20 kg.. det altså ikke så lidt!!

0

:) for dit vægttab - det er SÅ flot :unsure:

Jeg er 176 cm høj og vejer ca 71 kg. Jeg vil rigtig gerne tabe mig 3 kg, men, hvor latterligt det end lyder, når det ikke er mere, så kan jeg bare ikke tage mig sammen :bestwishes::bestwishes: eller rettere, jeg skal sådan set strammes op :o

Min kjole er str. 38 og passer perfekt - måske endda lidt til den store side. Fik at vide at jeg faktisk ikke måtte tabe mig, for så skulle den sys ind. Så nu får vi at se. Meeeen jeg synes nu ikke at den passer til mit tøj normalt - plejer at være en str. 40 i buks og 42/ L i bluse pga lidt brede skuldre...

Håber at du vil finde en kjole som giver dig den rigtige mavefornemmelse og at du vil føle dig præcis så smuk som en brud er GP

0

Jeg er 178 cm høj og vejer 120 kg. Jep, jeg er en stor pige, men jeg er glad for mit udseende. Jeg vil dog gerne tabe mig, men det er udelukkende af helbredsmæssige årsager.

I Lilly passede jeg en størrelse 48. Jeg har fået syet min kjole i Kina, så jeg ved ikke, hvilken størrelse jeg er der.

Jeg kan godt forstå, du gerne vil tabe dig til dit bryllup. Men jeg synes at man skal være glad for sin krop som den er. Men mindre du er 100 cm høj og vejer 88 kg. Så er du altså ikke tyk!!! Jeg synes i stedet for at du skal være stolt over dit flotte vægttab. :unsure: for det

0

Annonce ♥

Jeg er 168 og vejer 49-50 kg, er vel ca en str 36 tror jeg. modsat så mange andre er jeg igang med at opbygge lidt vægt ;) Dog ikke i fedt men ren muskelmasse, og synes det tager laaang tid og mange timers træning, men vil gerne lige have et par kilo mere på :unsure:

og sara, synes slet ikke du skal sammenligne dig med andres vægt/højde for det afhænger meget af hvordan kroppen er bygget hvordan kiloene fordeler sig. Du skal bare være tilfreds med dit spejlbillede, så er vægten som underordnet. Og flot du har tabt 20 kilo!

0

Jeg er 163 cm og vejer 79-80 kg.... Så vil gerne tabe 10 kg inden brylluppet, men er goså tilfreds med at gå en tøjstørrelse ned...Jeg har gået til fitness i snart to måneder, men har faktisk taget på, hvilket skyldes at min muskelmasse er blevet større, derfor er min fedtprocent også blevet mindre, hvilket jeg godt kan mærke på mine bukser.... (Tabte mig 7 kg sidste år, hvorefter, at jeg tog 1,5 kg på hen over jul og nytår) Og så kæmper jeg MEGET med min trang til søde sager, som jeg havde fået bugt med sidste efterår, men som er vendt frygtelig tilbage efter jul....) Jeg træner i fitnesscenter 2-3 dage om ugen og så er jeg startet med at løbe udenfor igen (nu hvor sneen er væk) så det skulle jeg gerne gøre 2-3 gange om ugen... Men man kan jo ikke regne med at de kg. man smider i sig selv er skyld i at man går ned i tøj str. Jeg er pt. i en str. 42 men skulle gerne ned i en str. 40 inden brylluppet (Min kjole er en str. 38 for butikken kunne ikke bestille flere kjoler hjem i den model, det fandt de ud af efter at jeg havde købt kjolen, fik godt nok tilbud om at få en anden, men det er bare DEN jeg vil have....)

0

Jeg er vel en traditionel str 38. Jeg er 171 cm høj og vejer 61 kg. Jeg har altid set mig selv som lidt klodset og robust.

Men vægt er meget forskellig fra den ene til den anden. Jeg har på et tidspunkt vejet 54 kilo (havde en hår periode i mit liv). Dengang var jeg så tynd at se på at mange talte om det - jeg brugte str 34 i bukser og det var slet ikke flot (hadede det selv). Og det er jo egentlig ikke fordi at 54 kilo er meget lidt, men det passer slet ikke til mig og min krop.

Edited by Miss-Lena
0

Jeg er 162 cm høj og vejer 53 kg. Er egentlig ret ligeglad med vægten, bare jeg kan lide mit spejlbillede :unsure:

Ville gerne have strammet mave/bagdel lidt op, men kan virkelig ikke tage mig sammen :)

Så jeg håber min kjole kan stramme maven lidt ind på den store dag GP

I øvrigt STORT TILLYKKE med vægttabet, det er super flot klaret :o

0

Annonce ♥

Det er jo svært at sammeligne vægt/højde med andre, for vores kroppe er jo forskellige, og vores depoter sidder ikke ens.

Jeg vejer 75 kg og er 174 høj. Efter to graviditeter og fødsel på 2½ år sidder det hele ikke som det gjorde engang, men jeg er da i gang og skulle gerne under 70 kg inden juli. Min kjole er en str 42 med laceup, og den skal syes lidt ind. Det er bare svært at sige hvor meget, da jeg stadig ammede under kjoleprøvningen (min den bette er kun 7½ måned), men jeg har brede hofter og smal talje, så det er umuligt at få en kjole der sidder perfekt uden tilretning.

Jeg synes det var tydeligt at se hvad jeg skulle fremhæve og hvad der skulle skjules lidt, og hvilke snit der gjorde hvad for min krop. Jeg er super tilfreds med det jeg endte op i, hvor jeg får fremhævet min barm og min talje, og skjult mavedellen da kjolen er stram hen over maven og så går over i et meget vidt skørt.

Kh Tina - uden rygrad... :unsure:

0

Tillykke med vægttabet - det er da virkelig flot gået!

Jeg er ca. 168 høj og vejer nok omkring 50-52 kg... Jeg er nok en str 36, men passer egentlig hverken en str. 34, 36 eller 38 perfekt... Hvis jeg i en periode synes at jeg har lagt mig lidt ud, eller gerne vil se om jeg gør fremskridt med at træne, vejer jeg mig ikke. i stedet får jeg min kæreste til at tage bikini-billeder af mig søndag morgen... Det synes jeg giver et meget mere ærligt billede af udviklingen... At veje sig hver dag kan virkelig blive et tyrani, især fordi man jo vejer mere hvis man har drukket meget vand osv... Synes ikke at du skal måle dig med andre hvis du vil tabe dig, synes i stedet du skal måle dig med dig selv.. Så kan du også sidde med en dejlig velfortjent følelse, når du til sidst sidder med et før- og efter- billede af dig selv i hånden... :unsure:

Miss Lena - klodset og robust? :grin2: Sådan tror jeg ikke der er mange andre der ser dig! ;)

Edited by E&T
0

Det at jeg føler mig robust, viser jo bare hvordan ens selvopfattelse kan være helt anderledes end andres.

Men jeg har altså været ishockeyspiller, en rigtig træls back, som møffede og maste de andre :unsure:

Edited by Miss-Lena
0

jeg er en lille (= lav) str 38 og vejer svingende 54-58 kg....Det er chili-kuglerne skyld.. GP de hopper helt af sig selv ind i munden på mig.. :unsure:

Jeg regner altså med at veje 54 kg på min dag..det er mit mål, men jeg er bare for glad for de søde sager og Jeg skal jo også leve..

Jeg brude begynde at løbe, men jeg kan ikke rigtig komme igang..

0

Annonce ♥

Hvad siger måle båndet? For hvis du træner samtidig med du har ændret din kost, så bliver noget af det jo også til muskler og så er det bedre at måle om du taber dig frem for at kigge på vægten.

Personligt er jeg i samme båd som Mette, jeg skal gerne tage lidt på men det skal være i muskler. For jeg er tynd uden på men en smule tyndfed inden i og det skal gerne ændres til muskler. Desværre er jeg meget lidt begjstret for at træne, men går dog ½ time hver dag i skarpt tempo og så må vi se hvad det giver.

Er 180 og vejer 66 kg

Så uanset hvad andre synes og om vi skal tage på eller af så synes jeg der er opadvendte tommelfingre til alle os der prøver at få et bedre helbred.

KH Frk R

0

først vil jeg sige et kæmpre tillykke med vægttabet det super flot.

jeg er en 168 høj og vejede hvis nok lige under de 70 kg... jeg har selv en lille mave, dels pga. jeg skal tabe mig lidt men også fordi jeg er meget svejrykket... så jeg bliver ofte spurgt omjeg er gravid, ikke så sjovt når man ikke er det.

jeg havde selv lidt problemer med at finde en kjole som passede og som ikke fremhævede min mave... men det løkkede selvom den blev syet ind.

min brudekjole var str. 38

0

Jeg er 165 cm høj og i efteråret 2009 var jeg kommet op på 64 kg. Nu er jeg begyndt at spinne (meget) og styrketræne (lidt) og er nu nede på 60 kg. Vægten har ikke været en motivator (hvis der er noget der hedder det??) for mig, men derimod har min mave! Og den skal blive endnu fladere!! Så jeg skal til at styrketræne noget mere, men det tror jeg kommer helt automatisk, da jeg er blevet instruktør på et Spin og Styrke hold, hvor vi både spinner og styrketræner - så nu skal jeg ligesom i gang hver uge!! :unsure:

Min kjole er en størrelse 38, hvilket passede mig perfekt i foråret 2009, men nu skal jeg have den syet nogle centimeter ind (desværre mest ved brysterne GP).

0

Jeg er 171 cm. høj og vejer 66 kg.

Jeg har fra maj til november sidste år tabt 20 kg. så nu er jeg i en str. 40

Min brudejkole købte jeg i oktober sidste år, dengang vejede jeg 71 kg. så jeg er spændt på om den stadig kan passe,

ellers må den en tur til skrædder :unsure: men den kunne stadig på det tidspunkt snørres en del ind i ryggen,

så mon ikke det nok skal gå.

Jeg har fået nogle behandlinger for cellulite (appelsinhud) som gør at jeg ikke har de 20 kg. til at sidde og slaske rundt om på kroppen,

det er den mest fantastiske behandling jeg nogensinde har fået, og man bliver temmelig afhængig af det, men det er desværre også en

lidt dyr fornøjelse, men hva´så må man jo bare spare andre steder GP

Stort tillykke til I andre med det flotte vægttab - keep going :carrot:

Kh. Henriette

0

Annonce ♥

Hej piger..

Jeg vil gerne spørge jer hvad i vejer og hvor høj i er.. GP

Sagen er at jeg har været på kur siden kæresten friede til mig og jeg har indtil

videre tabt mig 20 kg (Skal tabe 35 kg i alt) Så jeg når det nok :)

Men jeg vil hører hvad i vejer/vejede når i skal giftes/blev gift.. og hvor høj i var?

Hvad str. er/var jeres kjole??

Grunden til at jeg spørg er, at jeg kan da godt se og mærke jeg har tabt mig så

meget, men alligevel når jeg ser i spejlet synes jeg stadig jeg ser MEGET tyk ud.

Min vægt siger idag 88 kg og jeg startede på 108 kg

Den kjole jeg har set og prøvet er en der ligner et corsage ved maven, og den var gude smuk

da jeg prøvede den første gang men sad ikke pæn på min mave fordi jeg havde en stor "delle" på

maven den gang, og vil jo gerne den skal sidde perfekt på bryllupsdagen.

Håber i vil svare mig så jeg kan få en forstilling om hvad str jeg ca. kan komme ned i ;)

Hilsen Sara

Hej Sara.

Tillykke med vægttabet, det er superflot gået :unsure:

Jeg er 166 cm og vejer 66 kg, vil gerne tabe 4 kg og det arb jeg på pt.

mine mål er Bryst 98 talje 84 hofte 100

Jeg har købt en kjole fra sincerity som er stropløs, sidder tæt til kroppen og har fylde fra taljen og ned.

Der er jo stor forskel på hvordan man er bygget, derfor er det svært at sammenligne sig med andre, en kjole der passer godt til en person, kan jo se helt anderledes ud på en anden

Kh Tina

post-41879-1269333264.jpg

0

Det er jo svært at sammeligne vægt/højde med andre, for vores kroppe er jo forskellige, og vores depoter sidder ikke ens.

Lige mine ord, Tina!

Jeg er 175 cm høj og vejer 59-61 kg. Jeg har hele mit liv fået af vide jeg var undervægtig, men hvor åndssvagt det end lyder, så skyldes det altås til dels meget tynde knogler, for når man kigger på mig uden så meget tøj, er det ikke nogen hemmelighed, at jeg ikke er en sylfide... Især ikke i maveregionen; jeg er en sand æbleform! ;) Det er på maven og KUN på maven jeg tager på - aldrig på hofter/lår.

Netop pga. den misvisende vægt, går jeg heller ikke op i hvad vægten siger, men udelukkende i hvordan jeg ser mig selv i spejlet og ikke mindst hvordan jeg 'føles'... Mit problem er ikke så meget søde sager, men at jeg generelt er rigtig glad for mad! GP Jeg kan godt se på tallerkenstørrelserne i kantinen, at jeg spiser mere end de fleste piger/kvinder, men jeg har virkelig svært ved at begrænse mig når jeg står og øser op og det hele ser så lækkert ud! Og er det først på tallerkenen, så spiser jeg det!

Min brudekjole er en str. 36 og passer perfekt. Jeg skal dog helt sikkert hellere smide ½-1 kg end tage ½-1 kg på...

Og så må jeg lige sige, at jeg har dyb respekt for Jer piger, der taber så mange kilo! Det er så mega sejt gået!! :unsure:

0

Jeg er 174 cm høj og vejer 63/64 kg. Min kjole er en str. 38 og skal lægges ind til en str. 37.

Jeg er egentlig tilfreds med min vægt, kunne bare godt tænke mig at der skete en omfordeling eller opstramning af kg. Jeg er startet med at løbe i weekenden og går efter at løbe ca. hveranden dag. Har ikke løbet i over ½ år pga. af smerter i det ene knæ, så starter i det helt små med gå - løbe - gå - løbe - gå og så kan jeg forhåbentlig løbe 8-10 km når vi nærmer os brylluppet.

Flot vægttab, hatten af for det! :unsure:

0

:unsure: flot med dit vægttab!! Hold da op... Tager lige hatten af engang for dig hihi

Er helt enig med de andre i at du ikke skal måle dig med andres størrelser eller vægt! Bare du selv har det godt..

En anden ting er at vægt er en ting, men mål en hel anden... Selv er jeg 172 cm og vejer ca 76 kg.. Jeg er en str. 40! Er dog også selv på slankekuren.. dog ikke pga bryllup (endnu) hihi.. men mere for at komme det til livs og så kunne holde det efter en lang tid med alt for mange yoyo kurer..

Det der virkelig har sat skub i mit vægttab er at jeg er blevet meldt ind i et fitness center.. gider egentlig ikke løbebånd og maskiner! Men de ugentlige ture til holdtræning er alle pengene værd! min. hver anden dag tager jeg en time eller to med enten noget body pump hvor vi laver styrke træning der strammer op ellers står den på step, spinning osv... Det giver også noget for udstrålingen at have det sjovt mens man træner på holdende!

Dog skal det siges at jeg kun har tabt 2 kg! Men er gået en str. ned i bukser og er kommet dellen til livs! Så vægt er IKKE alt hehe

Held og lykke med at nå det endelige mål..

GP

0

Annonce ♥

Jeg havde også tabt mig til mit bryllup. ca 25 -30 kg, har desværre taget lidt på igen efterfølgende. Men til mit bryllup vejede jeg ca. 85 kg og er 178 cm høj. Min kjole endte med at blive en størrelse 46, syet ind fra en str. 48.

post-34886-1269425348.jpg

0

Hey!

Jeg vejede mig desværre lige i morges, syntes godt nok jeg havde taget lidt på meeeen....

Jeg er 168 høj og vejer nu 64 kg, og har det ikke godt med det. Jeg har altid vejet lige under 60 kg, men efter jeg fik en mindre bryst operation for ca 1½ år siden, så er min vægt kommet over 60 kg. og er umulig at få under igen... :unsure: Det er rigtig surt, da det altid har været mit mål at blive derunder.

Men samtidig har jeg en meget sød tand som er utrolig svær at slippe af med! Har I nogle gode råd til en effektiv slankekur? GP

KH. Mette

0

Hey!

Jeg vejede mig desværre lige i morges, syntes godt nok jeg havde taget lidt på meeeen....

Jeg er 168 høj og vejer nu 64 kg, og har det ikke godt med det. Jeg har altid vejet lige under 60 kg, men efter jeg fik en mindre bryst operation for ca 1½ år siden, så er min vægt kommet over 60 kg. og er umulig at få under igen... :unsure: Det er rigtig surt, da det altid har været mit mål at blive derunder.

Men samtidig har jeg en meget sød tand som er utrolig svær at slippe af med! Har I nogle gode råd til en effektiv slankekur? GP

KH. Mette

Du skal ikke presse dig selv for hårdt, for så kommer den søde tand frem i fuld flor. Men du skal spise masser af broccoli, da man forbrænder mere ved at spise den end man indtager. Rød peber sætter forbrændingen op og det samme gør frisk ananas.

Ellers spis godt med grønsager til aftensmaden, så du bevarer mæthedsfølelsen længere, og udskift så vidt muligt de søde sager med frugt. Vindruer uden kerner smager lige som vingummi, hvis du har haft dem i fryseren :-) (altså spiser dem frosset)

0

Hey!

KH. Mette

Du skal ikke presse dig selv for hårdt, for så kommer den søde tand frem i fuld flor. Men du skal spise masser af broccoli, da man forbrænder mere ved at spise den end man indtager. Rød peber sætter forbrændingen op og det samme gør frisk ananas.

Ellers spis godt med grønsager til aftensmaden, så du bevarer mæthedsfølelsen længere, og udskift så vidt muligt de søde sager med frugt. Vindruer uden kerner smager lige som vingummi, hvis du har haft dem i fryseren :-) (altså spiser dem frosset)

Tak for rådene, jeg har noteret dem og tilmeldt mig Madlog.dk De overvåger hvad man spiser og tæller kalorier, fedt og kulhydrater sammen for en!!! Jeg har prøvet det før, uden jeg syntes det gav nogle resultater, men nu prøver jeg igen...

KH. Mette

0

Hey!

Jeg er 168 høj og vejer nu 64 kg, og har det ikke godt med det. Jeg har altid vejet lige under 60 kg, men efter jeg fik en mindre bryst operation for ca 1½ år siden, så er min vægt kommet over 60 kg. og er umulig at få under igen... GP Det er rigtig surt, da det altid har været mit mål at blive derunder.

Men samtidig har jeg en meget sød tand som er utrolig svær at slippe af med! Har I nogle gode råd til en effektiv slankekur? :)

KH. Mette

Tak for rådene, jeg har noteret dem og tilmeldt mig Madlog.dk De overvåger hvad man spiser og tæller kalorier, fedt og kulhydrater sammen for en!!! Jeg har prøvet det før, uden jeg syntes det gav nogle resultater, men nu prøver jeg igen...

KH. Mette

Hvis Madlog er sådan noget der virker for en (altså, hvis man rent faktisk taster ting ind hver dag og går op i at holde indtag under forbrænding), så er det altså noget der rykker!

Min kæreste har været på Madlog siden nytår og har tabt 12 kg. Jeg har også prøvet det sidste og år smed det der sidste kilo eller to jeg bare ikke kunne tage mig sammen til at komme af med. Det er smart! :o

Et godt tip i den forbindelse er at tjekke hvor meget man må spise INDEN man laver maden og så f.eks. kun koge den mængde pasta man må få. Så kommer det helt af sig selv ;) Når man kigger på 60 g. tørret pasta ser det ud af ingenting og man er tilbøjelig til at koge lidt ekstra (som man så ofte også spiser), men med det rette tilbehør af kød og grøntsager er 65 g faktisk nok!

Held og lykke med det! :unsure:

Edited by Susanne33
0