Dagmar

Mangler i musik d. 22. maj 2010

4 indlæg i dette emne

Kære allesammen

Jeg begiver mig for første gang ud i at dele mit bryllup med jer - jeg kan se og høre, at der er så mange af jer der har glæde af forummet her.

Min kæreste friede for lidt mere end et år siden...vi havde dengang ikke det store overskud til planlægningen.

Tingene tog dog fart i slutningen af sidste år, hvor vi opdagede at mange var langt foran os :-) Vi ledte højt og bredt efter live-musik og hørte alle vi kendte om de kunne hjælpe os.

Vi fik anbefalet duoen - Lars Pap, som rigtigt dygtige og pålidelige musikere fra flere kilder. De kunne godt komme og spille for en rimelig pris. Nu har væres gæster imidlertid købt og betalt et band til os. Jeg vil derfor høre om der er nogen af jer, der står og mangler et super band til jeres bryllup/anden festlig anledning og det tilfældigvis skulle falde d. 22. maj 2010.

I kan altid fange mig på mail - dagmar@mail.dk eller telefon 40 80 64 27

Mange forårshilsner Dagmar

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Respekt for at I ikke bare dropper den ene - hvis I overhovedet kan det - men selv gør en indsats for at skaffe dem noget.

Iøvrigt lidt vovet af gæsterne at bestille et band uden at kende jeres planer på det punkt. Jeg var selv for en del år siden ude for at forældrene havde bestilt en pianist/orgelhakker til en bryllupsfest hvad jeg - og parret - først fandt ud på af selve dagen. Det gjorde ikke så meget for mig, for det var kun under selve middagen at vedkommende skulle spille men parret var ikke overlykkelige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære begge to

Jeg er ked af at jeg først har set jeres besvarelser nu. Tak for de rosende ord.

Vi er meget glade for det band vi har fået som gave - det er nogen jeg kender fra min gymnasietid, men ikke længere har nogen kontakt til. De er desværre blevet lidt for gode (læs dyre) til at vi selv kunne bestille dem. Nu glæder vi os imidlertid bare rigtigt meget til, at de kommer og spiller for os.

Bandet hører selv hjemme i Ålborg. De kører rundt i hele landet. Vi havde selv booket dem til vores bryllup, der skal holdes på Mors. De kører gerne ud i hele landet. Ring endeligt til mig, hvsi det har nogen interesse, så skal jeg nok formidle kontakt til bandet.

Hvor skal festen stå?

KH Dagmar

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer