Guest Minanne

Så er det sagt..

7 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Nu skal i bare høre, jeg mødte min fætter ude i storcenteret idag og han sagde tillykke med brylluppet næste år..

Hmm det skal lige siges at jeg har ikk fortalt ham det, har kun fortalt hans far og mor det, da min onkel skal være toastmaster... Men nå hemmeligheden er altså ude og jeg tænkte ved du hvad, så kan det også være lige meget.

Så jeg ringede til mine bedsteforældre for at fortælle nyheden. De blev rigtig glade om end min mormor synes det var lidt tidligt, men da jeg forklarede hvorfor vi havde valgt datoen næste år var hun bare endnu mere lykkelig.

Så nu er nyheden altså ude, men hvordan skal jeg fortælle det til resten af familien?

Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil du gerne selv fortælle det til alle eller vil du bare gerne have at de ved det?

I min familie gik det helt af sig selv. Altså, mine forældre spurgte lige om det var ok at fortælle det, men så vidste hele familien det også inden for en uge :angry:

Mange af vennerne opdagede det da vi ændrede vores relationship status på Facebok til Engaged. Ikke just den mest romantiske måde, men effektivt.

Derudover har vi sendt Save the Date.magneter ud i efteråret. Alle vidste på det tidspunkt godt at vi skulle giftes, men på den måde sikrede vi at de også huskede dagen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev forlovet juleaftens dag, så der fik alle de nærmeste det at vide. Og så ringede jeg til et par veninder og fortalte face to face dem jeg mødte over juledagene. Derefter sendte jeg en sms til resten af vores ret store vennekreds og 1 januar annoncerede jeg det på facebook. Altså sørgede jeg for at dem der kunne blive kede af ikke at få det direkte at vide fik det at vide før det kom på facebook. Min søster satte det på facebook og så var det overstået. Men ellers "siver" det jo.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer