Sign in to follow this  
Followers 0
Melin79

Hvad ønsker I brude jer i morgengave?

10 posts in this topic

Hej piger!

Morgengaver - det er ved at være tid for os. Vi vil give hinanden en og har talt lidt om prisleje 1.500-2.000 kr. Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal ønske mig! :kiss: Vi har talt om, at det skal være noget personligt eller en oplevelse... Jeg er en smykkepige, så jeg kan altid ønske mig smykker, men så skal det være nogle specielle, synes jeg. Jeg har et sæt fra den første fødselsdag vi fejrede sammen + den halskæde jeg fik som forlovelses"ring" og et par matchende øreringe fra jul, som jeg er rigtig glad for - se det har lidt været brugt...

Hvad ønsker I andre jer i morgengave?

Eller overlader I det til manden om at være kreativ på den front?

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

Jeg har ikke udtalt mig særligt om ønsker. Han har været på ret bar bund, så jeg har da droppet en del forslag, men det har været alt mellem himmel og jord. Jeg ved han har gang i et eller andet, men jeg har ingen anelse om hvad det er og jeg er SÅ spændt!

0

min dejlige mand blev jo også ved med at spørge mig dengang... og jeg må indrømme at jeg ikke var til nogen stor hjæp.

vi blev dog enige om vi ville give hinanden en lille tur til london som bryllupsrejse da pengene ikke var så store...

men det fik mine svigerforældre ødelagt, da de fortalte os at de gerne ville give os vores bryllupsrejse til canada, min mand elsker det land og har i mange år gerne vil vise mig canada.

så var vi jo igen på bar bund... men så fant jeg hurtigt min gave til ham som var et armbånd...

men min mand blev ved med at spørge mig men jeg følte jo at jeg havde alt...

jeg endte med at få et wellnesophold, da jeg arbejder rigtig meget... og han tænkte at det måtte da være noget for mig så jeg kan få slappet lidt af.

så det varen super sød gave...

0

Personligt synes jeg at morgengaven skal være en overraskelse. Jeg håber, men tror ikke at kæresten finder på noget helt fantastisk. Han er ikke så god til det med store overraskelser og er ikke så krativ i sine tanker.

Men hans gave, ved jeg at han bliver super overrasket og sindsygt glad for. Det bliver et minde for livet :kiss:

0

Annonce ♥

Jeg har ikke ønsket mig noget - men min kæreste er også rigtig rigtig god til selv at finde på! Desværre overhørte jeg ham fortælle sin ven i lørdags, at han overvejer at give mig en tur i teatret (jeg ÆLSKER at gå i teatret, og han vil normalt ALDRIG med!).

0

Personligt synes jeg at morgengaven skal være en overraskelse. Jeg håber, men tror ikke at kæresten finder på noget helt fantastisk. Han er ikke så god til det med store overraskelser og er ikke så krativ i sine tanker.

Men hans gave, ved jeg at han bliver super overrasket og sindsygt glad for. Det bliver et minde for livet :kiss:

Helt enig med Senia.. Jeg vil ikke vide, hvad jeg får i morgengave, det skal være en total overraskelse.. :)

0

Ja, jeg er også mest til en overraskelse

- og håber meget, at det ikke bliver en af de gamle travere som undertøj.

Hvis man gerne ville ønske sig noget kunne det måske være et ur - som jo er en slags smykke :kiss:

Min kæreste har dog sagt hvad han "ville blive allermest glad for" - nemlig et ur... og så er det jo lidt svært at købe noget andet... SUK! :)

0

Vi havde i første omgang bestemt at spring morgengaven helt over, men nu er B begyndt at trække lidt i land, han syntes vist det kunne være lidt sjovt alligevel. Så vi har aftalt at det kun er en lille gave. Jeg er faktisk rimelig ligeglad hvad jeg får, men jeg ved at jeg vil have lavet nogle b-billeder til ham :kiss:

KH. Mette

Edited by Miss-Mette
0

Annonce ♥

vi har aftalt ikke at give morgengaver.. men han får ikke skæld ud hvis han kommer med en alligevel..

jeg køber et emalje skilt til ham/os tilhuset med vores NU fællesnavn på.

er bare i tvivl om der skal stå

1: familien Fr....... på 2 linier

eller bare navnet

2: fr....... på 1 linie

post-40888-1269966731.jpg

post-40888-1269966737.jpg

0

Jeg/vi giver ikke hinanden ønsker, vi overrasker. Jeg har ikke store talenter der, men er jo blevet inspireret herinde til at få lavet de dersens boudior billeder.

Han giver mig aldrig noget jeg ønsker mig, når jeg har fødselsdag eller til jul. Han finder selv på. Så jeg er spændt.

Vi har kun drøftet budgettet omkring det, ca. 1.500 til 2.000 pr. person, noget han sikkert overskrider

Edited by Dbrix
0