Sign in to follow this  
Followers 0
john & tania

En for mit vedkommende en meget våd men SUPER god polterabent

4 posts in this topic

Lørdag Polterabent...

J, og jeg hvade hele dagen gået og ordnet til min at holde min fødselsdags fest ( som skulle holdes Søndag) og han, selvom min lillebror skulle komme lørdag eftermiddag, insisterede på at vi skulle ud og gå tur ved 15 tiden og derefter ud og spise. Jeg prøvede at få det flyttet til Mandag ( så kunne vi fejre min fødselsdag) Men nej. Det skulle være der. Så ved 2 tiden begyndte jeg at gøre mig klar til hvad jeg troede skulle være en dejlig gå tur ved valløslot og spisning på vallø slots kro. Lige inden vi skulle køre, sagde J at vi lige skulle ned forbi min kusine Lonni og hendes kæreste Kim da de ikke kunne få wiien til at virke. Dette var der ikke noget underlidt i da jeg vidste at Kim skulle have besøg af nogen da de skulle til noget firma fest om aften.

Da vi kommer ned til deres vej springer min kusine og 4 veninder ud af en hæk. De er iført lyserødt tyl, lyserøde balloner, og de havde sorte masker på. Jeg tror nok lige at jeg blev overrasket. :)

Jeg vidste nu godt hvad der skulle ske, og besluttede mig for at give den gas.. kyssede J farvel og blev ført hjem til min kusine Lonni. Der var der lidt drikkelse og vi hyggede snakkede lidt og jeg kunne komme over chokket. Efter et lille stykke tid kom der så en sød pige der skulle lære os at sanse samba.. Dette var mega morsomt og vi grinte meget. Det hele blev optaget på video. Derfor når den er færdig skal tøsenerne med hjem og se den. Glæder mig til at se hvor tossede vi ser ud.. :kiss: Efter vi havde danset lidt alle sammen blev det min tur til at lave en solo. Danse læren havde taget sit samba kystyme med som jeg skulle have på. Dette var en bh der kun lige dækkede det den skulle og g-stringe ( billede kommer senere) Men jeg sprang gladeligt i det og lavede min solo.

Da vi var færdige med det stod den igen på hygge og de andre lavede mad. Jeg skulle ikke lave andet end at drikke og hygge mig lidt. Hvilket jeg gjorde. Både hyggede mig og drak.

Efter aftens maden blev jeg sendt ud af lokalet og kaldt ind lidt efter. Der skulle jeg så gætte hvem der havde taget hvilket gaver med. Hver gang jeg gættede forkert skulle jeg drikke. Dette blev til mange glas, da jeg ikke var så god til at gætte. Men jeg hyggede mig og de andre moredes sig med at se mig..

Efter noget tid kom der så en quiz , også der skulle jeg drikke når jeg svarede forkert. De havde skrevet nogle spørgsmål til J, og jeg skulle savre på de samme. Heldigvis kender vi hinanden rigtigt godt så det blev ikke til så mange glads. Derefter var der bare hygge til at folk gik hjem. Jeg selv sluttede aften af ved at side i min egen lille alkohol rus og høre musik. Efter at jeg havde morede hele selvskabet med at synge fra Wiien. Jeg sang og de andre var flade af grin.

Jeg blev hentete ( de siger ved 2 tiden) Jeg kan ikke huske at jeg gik ud fra min kusines hus og kom op i vores lejlighed. Så det var godt at de ringede efter J. For jeg var vidst godt og grundet stegt.:smolf: og var ikke klar til at tage hjem. Jeg har fået afvide at jeg ville i byen... Men meget godt at de ikke sendte mig i byen. For det kunne jeg da ikke..

Dagen efter skulle jeg som bekendt holde fødselsdag, og jeg er SÅÅÅÅÅ glad for at de bare skulle have rettelette så j ordnede det hele og jeg kunne bare komme mig. Jeg blev endelig mig selv igen ca. 10 min før gæsterne kom. Hvilket var meget heldigt :0)

Men jeg havde en rigtig hyggelig aften og jeg er mega glad for at de, trods modstand fra nogle af mine veninder, fik holdt mig en polterabent.

0

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig polterabend :kiss: glæder os til billeder af sambaen :) :yeah:

0

Et billede af mig samba dansende..

post-38936-1272967747.jpg

Det skal lige siges at kystumet godt kunne have været et nummer større..

0

Haha !!! Hvor ser du frisk ud i dit kostume :D

Jeg sidder sjovt nok og prøver at finde på spørgsmål til min søsters kommende mand, det synes jeg nemlig også kunne være sjovt :D. Hvis du kan komme med nogle sjove bud må du meget gerne :rolleyes:

0

Annonce ♥