PiaK

TerrierPlaynet

27 posts in this topic

Kære alle helt fantastiske med-zillaer!

Jeg ved i ELSKER at lægge billeder ind - så her kommer lige endnu en chance!

Jeg har rigtig svært ved at forestille mig hvordan en sko vil se ud på min fod, når jeg ser modelbilledet - jeg synes rigtig mange sko ændrer udseende når foden kommer i (hvordan sidder tæerne i forhold til remmene, hvordan fungerer ankelstroppen når den rent faktisk er rundt om en ankel osv) så jeg vil lige høre om alle jer der har modtaget jeres sko fra YNDLINGSIDEN ikke vil være super søde at lægge dem ind i denne tråd?

Jeg har fundet et par hist og her, men jeg synes det kunne være super rart hvis de blev samlet ét sted.

Jeg havde faktisk ikke tænkt jeg ville købe sko på nettet, da jeg som skrevet tidligere synes skoen ændrer sig meget og jeg vil helst ikke føle mig snydt. Men i bliver jo ved og ved med at rose TerrierPlaynet, så tænker jeg også vil prøve - med jeres hjælp!

På forhånd tak allerkæreste med-søstre!

0

Annonce ♥

Jeg skal nok smide billeder ind af de 2 par jeg har fået hjem derfra (begge sølv), når manden ikke er hjemme, så jeg kan få taget billederne.

Mener jeg har købt et par du også har haft øje på...

Men jeg var ikke positivt overrasket over skoene derfra, men omvendt man får hvad man betaler for og de passer mig trods alt. Bruger normalt str. 40, bestilte dem i str. 40½ efter at have brugt deres vejledning i str. på deres hjemmeside.

0

Listede mig ovenpå og tog billeder... Var lige ved at droppe at smide dem herind, ikke pga. skoene men fordi min fødder/ben er hævede med blodårer og det hele og langt fra gjort klar til foråret/sommeren...

Men det var jo også fordi du skulle se skoen på ikke fødderne der bærer dem.

Here goes....

Par nr. 1

post-37401-1269974117.jpg

post-37401-1269974160.jpg

post-37401-1269974184.jpg

0

Annonce ♥

Du kan da også godt få lov at se mine på :)

Jeg er super glad for dem, de er bare virkelig behagelige at have på, så jeg behøver ikke en gang at gå dem til inden brylluppet. Jeg regner bestemt med at bestille flere par derfra.

Jeg bestilte en str. 38,5 (7,5), da det er den størrelse, jeg plejer at bruge, og de passer perfekt :kiss:

Det er i øvrigt med 3" hæl.

post-38595-1269979636.jpg

Edited by TanjaT
0

Annonce ♥

Jeg smider lige denne op igen - i håbet om der er flere der vil lægge billeder ind?

Jeg skal nemlig snart til at beslutte mig! Nu når det kinesiske nytår er ovre - så er en måned da fin god tid ikke??

Det kommer vist an på, hvilken slags sko du bestiller. Dem i guld tager længere tid ...

0

Annonce ♥

Er der nogen som har købt et par med den laveste hæl?

Min kæreste er kun 5 cm højere end mig, så jeg vil ikke have for høj hæl på, vil jo ikke tårne over ham.

Men jeg synes på billederne på hjemmesiden at den lave hæl ser lidt pudsig ud i faconen i forhold til de andre hæle (som jeg ELSKER faconen på!).

0

Annonce ♥

Jeg har købt derfra og har bestilt med den laveste hæl, da jeg ikke er vant til at gå med høje hæle.. Dem jeg har fået er en helt anden hæl der er på, de er bredere og fylder hele det bagerste af hælen, ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det ;)

Så jeg blev lidt øv, men syns egentlig ikke det gør så meget alligevel og jeg tror ikke jeg kan nå at bestille nogle nye, hvor hælen er højere :)

Jeg kan desværre ikke finde ud af at ligge et billede ind af dem eller linke så de kan sammenlignes :)

0

Jeg har købt derfra og har bestilt med den laveste hæl, da jeg ikke er vant til at gå med høje hæle.. Dem jeg har fået er en helt anden hæl der er på, de er bredere og fylder hele det bagerste af hælen, ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det ;)

Så jeg blev lidt øv, men syns egentlig ikke det gør så meget alligevel og jeg tror ikke jeg kan nå at bestille nogle nye, hvor hælen er højere :)

Jeg kan desværre ikke finde ud af at ligge et billede ind af dem eller linke så de kan sammenlignes :)

Ja, den laveste hæl er ikke så elegant som de andre, det var jeg klar over. Har du billedet liggende på din pc? Så gør du sådan her:

1) Gå ind på tinypic.com

2) Tryk på 'Gennemse'

3) Find dit billede

4) Tryk på 'Download'

5) Indtast de ord den beder dig om (sikkerhed)

6) Kopier koden i 'Direct Link for Layouts'

7) Klik på billede-knappen her på BK i 'Tilføj besvarelse'

8) Indsæt koden fra før

9) Nu har du lært det :lol:

Jeg vil vildt gerne se dine sko, kan du nok fornemme :biggrin:

0

Jeg har købt og fået et par med den laveste hæl. Og de er super dejlige at gå i! Jeg kan ikke lægge billeder ind, da jeg er på mobilen, men du kan se dem i min planlægningstråd.

Jeg var også lidt bekymret for den hæl, men jeg synes egentlig, de er meget pæne, og så er det ikke noget, man lægger mærke til, når man får dem på. :-)

0

Annonce ♥

Jeg har netop bestilt disse sko bare med en plastik sål (så de er beregnet til udendørs brug)

D337N.jpg

og den laveste hæl på 5 cm.

2982052_All-Heel-Small-Photo-Prostores-2.png

Afhængigt af hvordan hælen ser ud når skoene kommer hjem overvejer jeg at sætte krystaller på hælen ligesom Andemones Swarowski stilletter

Egentlig ender jeg vist med et par meget klassiske sandaler som jeg formentlig også kunne have købt i en butik men elsker ideén om, at jeg selv kunne bestemme hælhøjden :biggrin:

Nu håber jeg bare at de er lige så behagelige for mine fødder som de har været for jer andre for så bliver det uden tvivl en succes :cheerleader3:

0

Er der nogen som har købt et par med den laveste hæl?

Min kæreste er kun 5 cm højere end mig, så jeg vil ikke have for høj hæl på, vil jo ikke tårne over ham.

Men jeg synes på billederne på hjemmesiden at den lave hæl ser lidt pudsig ud i faconen i forhold til de andre hæle (som jeg ELSKER faconen på!).

Det har jeg - men de er ikke kommet endnu (har fået mail om i dag, at de er sendt afsted, så de kommer nok snart) :-)

Skal lige prøve at huske, at lægge billeder ind, når de kommer... :)

0

Mon du har købt?

Her kan du se mine - de har den laveste hæl.. Jeg synes heller ikke den er vildt flot, men den er til gengæld rigtig behagelig at gå med... Og da man jo ikke rigtigt ser hælen under min lange kjole, besluttede jeg mig for, at jeg hellere ville have det godt med mine fødder på dagen.. :)

http://bryllupsklar.dk/forum/uploads/monthly_07_2012/post-53692-0-75287500-1341999920.jpg

0

Nææ, der må jeg da ind og kigge :-) Ser ud til de har nogle super lækre sko :-)

Det er det også! Jeg har allerede modtaget et par og venter 2 par mere, her i løbet af de næste par uger :) Jegkan anbefale, at man køber med gummisål, som de nu tilbyder, for så holder de bedre :) De sidder som sutsko og er til prisen ok pænt lavet :) Dem med glimmer kan måske godt se en anelse billige ud, så det synes jeg måske man skal overveje, (er også derfor jeg har bestilt to par mere - og så bare fordi jeg KAN :wink: )men ellers så er de fantastiske til en kanon pris - også selv om de bliver stoppet i tolden som mine lige er blevet :rolleyes: Her er mit ene par:

post-45329-0-86584100-1342263723.jpgpost-45329-0-18987200-1342263753.jpg

Her er min papdatters:

post-45329-0-46541000-1342263875.jpgpost-45329-0-76963300-1342263896.jpg

0