Ezri

Slør i håret uden at være et rigtig slør...

20 indlæg i dette emne

Jeg fandt lige det her billede. Jeg burde sidde og skrive den opgave, som skal afleveres i moregn, men jeg er verdensmester i overspringshandlinger... Så jeg fandt lige det her billede. Og det måtte jeg straks smide herind. For jeg er sikker at der sidder rigtig mange bag skærmen lige nu. Også selvom kl. er kvart over 12 om natten. Ja, jeg fisker efter undskyldninger...

Nå men her er billedet... Synes bare det er en super fin måde at have slør på, uden der er et "rigtigt" slør. Og så kan man endda lave det selv :kiss:

Redigeret af Banjotten
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er en anden måde at have bruge slør i håropsætning på, dette er brugt i forbindelse med gallafest, man kan selv vælge hvilke farver man bruger, det er sat på med alm hårnåle.

post-41879-1270473228.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej,

Jeg vil da bare lige høre om du har fundet ud af at fremstille dette "slør". Er nemlig vild med, så vil da elske at se et billede af det. Jeg leger lidt med tanken om at have et alternativt slør, evt også med hjemmelavet blomst i håret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går legede jeg for sjov med slør til modelbilleder (måske min chance for alligevel at få et trash the dress billede) og tog et almindeligt kort 2 lags slør i håret og krammede det op med hårnåle. Det blev faktisk super fint, selvom det kun lige var et forsøg, der tog 30 sekunder at sætte og jeg ikke lige fik taget de bedste billeder af det - var alene hjemme ;)

P4090712.JPG

P4090713.JPG

P4090714.JPG

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi............

Jeg kan godt se ideen i det. Jeg købte brude tyl den anden dag, så må også lige lege lidt med det i aften. Jeg købte tyl for 30kr meteren og det var 3m bredt, er det ikke en ok pris? Jeg vil prøve at farve det (turkis), er der nogen af jer gør det selv brude der har prøvet det?

Jeg skal nok også tage billeder når jeg når sår langt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer