skrubbeherta

Kreativ tråd.....

28 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke præcis hvor meget det har kostet at lave invitationerne.... Der er brugt alm sort karton, lyserødt papir, lim, dobbeltklæbende tape, to hjerte stickers til hver og lidt satin-bånd..... tror ikke det er løbet op i det helt vilde.....

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan rigtig gode lide kirkehæfterne..

Hvordan har du sat "forsiden" på - er det alm. lim eller noget dobbeltklæbende tape?

Hvilket materiale er "bogen" i, altså det sorte basiscover, og har du syet indlægget ind, eller er der en sort snor i midten?

Mange spørgsmål, men er super nysgerrig :-)

Knuz Carina

0

Kan rigtig gode lide kirkehæfterne..

Hvordan har du sat "forsiden" på - er det alm. lim eller noget dobbeltklæbende tape?

Hvilket materiale er "bogen" i, altså det sorte basiscover, og har du syet indlægget ind, eller er der en sort snor i midten?

Mange spørgsmål, men er super nysgerrig :-)

Knuz Carina

TAK!

Jeg har sat den lyserøde forside på vha spray-lim. Dog har jeg lave de sidste med dobbeltklæbende tape. Det hele er papir - også den sorte forside.

For at have samlig på det hele har jeg syet hæftet i midten på en symaskine - det virkede rigtig fint!

Hvor er de flotte..

Hvad er det der ligger i den lille lomme på bagerste side? :D

TAK

I lommen er der et lommetørklæde og et stykke tyl til bilen. Lommetørklædet viste sig at være MEGET nødvendigt for mit vedkommende. :)

0