Theshe

Brudekjoler til salg

5 posts in this topic

Vi har gennem længere tid forsøgt at sælge vores brudekjoler herinde til langt under det, de er værd, men uden held. Hvor kan vi ellers sætte dem til salg?

Håber der er nogen, der kan hjælpe.

-Lisette

0

Annonce ♥

Jeg ville prøve:

den blå avis

gul og gratis

trendsales

0

Jeg ville prøve:

den blå avis

gul og gratis

trendsales

:ditto:

Havde min Kina-kjole til salg på Gul&Gratis og på Trendsales, og den er solgt via Gul&Gratis på omkring 2½ måned.

0

Har lige været inde og kigge på din kjole og jeg tror det ville hjælpe hvis der kom nogle ordentlige billeder på så en potentiel køber kan se hvordan kjolen rent faktisk ser ud. Det er et flot billede af jer, men det giver ikke rigtig nogen idé om hvordan kjolen ser ud. Så skal køber til at skrive og spørge osv. så det er bøvlet for køber.

Skriv også hviket materiale det er af og om der er nogen smårifter, snavs på indersiden eller lign. hvor høj er du, kan kjolen lægges op eller ned, ud eller ind.... Jo mere information desto bedre.

KH Frk R

0

Annonce ♥

QXL

Opslag i supermarkederne

Jeg synes også det er super vigtigt med en god beskrivelse af kjolerne, samt gode billeder. En annonce med et enkelt billede og tekst a la - "skriv hvis du vil vide mere" sælger bare ikke til mig (jeg har ikke set din annonce, så skal selvfølgelig ikke sige om den er af den karakter).

Hvis jeg skal blive interesseret i en kole, så skal der være min. 3-4 gode billeder af den, beskrivelse af stof, størrelse, din højde og evt. mål på dagen. Og så må den koste max. halvdelen af nyprisen.

Håber du snart får den solgt :rolleyes:

0