Sign in to follow this  
Followers 0
heidi sigaard

kjole fra landybridal

2 posts in this topic

hej håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe, jeg er i den situartion at jeg er gravid og er sat til at føde 3 måneder inden bryllup, hvis jeg da føder til tiden, har været ude og prøve kjoler inden jeg fik mave på og har fundet de snit som passer mig, og vil så bestille den i kina, har fundet kjolen som det skal være og mailet med landy om hvor læng det vil tage at lave kjolen med de ændringer som jeg skal ha lavet, sat snørreryg i istedet for knapper og et andet snit på ryggen og strop rundt om nakken sat på. de skrev tilbage at det ville tage omkring 40 dage at lave den fordi de har travlt, men mit spørgsmål er så hvordan har de overholdt leveringstiden og hvor længe har i været om at få kjolen hjem med transport, for det ville jo være rart hvis jeg kunne bestille kjolen umildbart efter fødslen, for har tabt mig igennem min graviditet 5 kg, så har jo ingen anelse om hvilken størrelse jeg skal have, og regner selvfølgelig også med at skulle ha den forbi en skrædder her hjemme for min krop kan og vil jo nok også ændre sig efter fødslen og frem til brylluppet, men der kan jo lige så godt være så lidt ændringer som muligt. håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe for der er jo ikke så lang tis at løbe på for mig.

0

Annonce ♥