Sign in to follow this  
Followers 0
AmalieAmalie

Tyl i antennerne?

16 posts in this topic

Annonce ♥

Gør man det ikke selv? Altså får et stykke tyl i kirken, som man lige binder i antennen inden man forlader kirken?

Vi har planer om at sætte vores kirkehæfter sammen med et stykke tyl, som er langt nok til at kunne blive bundet om antennerne, og for resten, så har de det jo i kirkehæftet, hvis de tager det med hjem og gemmer..

0

Nogen udleverer det når folk får ind/ud af kirken. Er der parkeringsplads ved kirken er der også en del, som har allieret sig med en der binder på bilerne. Vi skal vies i en bykirke så vi må nok udlevere da vi ikke aner hvor folk kan komme til at parkere.

KH Frk R

0

Har en idé om at det gør gæsterne selv. Tror at det kommer fra brudens slør, det har det ihvertfald gjort fra de bryllupper jeg har deltaget i :td:

Men det korte af det lange er, at gæsterne selv sørger for det :biggrin:

0

Annonce ♥

Vi har nogle gange brugt det slør, som risene var pakket ind i. Når man har kastet ris, har man slør til at binde om antennen ;)

Gør man også det ved rådhusbryllupper????

0

Annonce ♥

Af de 6 bryllupper jeg har været til, har jeg aldrig oplevet at der blev udleveret tyl eller bundet tyl om bilernes antenner. Så tror det er gæsterne selv der normalt binder noget af brudens slør omkring (hvis hun vil have revet det)

0

Jeg har kun prøvet versionen, hvor der er lagt et stykke tyl i kirkehæfterne, som man selv som gæst binder på antennen inden man kører.

Så det er sådan vi gør. Har fundet et lille "digt" at skrive ved tyllet (lånt herindefra ;) ):

Sæt på bilen et stykke tyl

og skab os dermed bryllupsidyl.

Dette lille blafrende stykke

spreder på vejen bryllupslykke.

Fint og festligt ser det ud,

bilens eget bryllupsskrud.

Jeg har aldrig hørt, at det skulle komme fra brudens slør - hvem vil have sløret revet itu så tidligt på dagen og inden der er taget billeder? :biggrin:

Edited by Melin79
0

Jeg har aldrig hørt, at det skulle komme fra brudens slør - hvem vil have sløret revet itu så tidligt på dagen og inden der er taget billeder? :biggrin:

Det skal også først rives efter brudevalsen, og så sætter gæsterne det på når de kører hjem/dagen efter. Tror ikke der er nogen der får det revet efter kirken!

0

Jeg har aldrig hørt, at det skulle komme fra brudens slør - hvem vil have sløret revet itu så tidligt på dagen og inden der er taget billeder? :td:

Det skal også først rives efter brudevalsen, og så sætter gæsterne det på når de kører hjem/dagen efter. Tror ikke der er nogen der får det revet efter kirken!

Lige præcis.....vi har altid sat det på efter festen, når sløret var revet efter brudevalsen :biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg har været til to bryllupper. Det ene sad der tyl på bilerne da vi kom ud af kirken og ved det andet var det de stykker der blev revet af sløret der kunne bindes på... Så begge dele er vist ret almindeligt... Men hvis det skal bindes på mens i er i kirken er det vel nogen der går ud lidt før det hele er slut og ordner det i tid til at se jer gå ud.. Måske nogle venner eller fjern familie der ikke "behøver" få det hele med i kirken.

0

Her gjorde gæsterne det selv eller også var det nogle af gæsterne der gjorde det på alle bilerne...

Jeg/vi havde intet som helst med det at gøre. Opdagede blot at da vi skulle køre fra fotografering at der var tyl på vores antenne og så det også på gæsternes biler da vi kom til feststedet.

Kender ikke det der med at det skal være af brudens slør. I vores familier og de bryllupper vi har været til, der havde der været tyl på antennerne da folk kørte fra kirken til feststedet. Det er nogle af gæsterne der sørger for det af egen fri vilje...Jeg ved faktisk ikk hvem der gjorde det for os.

Edited by Ria
0

Annonce ♥