Miss-Lena

Flash ting i dit hjem du er rigtig glad for

85 indlæg i dette emne

Dejligt I er med i denne tråd. En udsigt kan jo være svært sådan lige at tilføre hjemmet, men det er bestemt lækkert at have.

Her er et par ynglings ting fra vores hjem (jeg er også meget glad for børneværelserne, der er meget forskellige i stil).

Rigtig mange rigtig fede ting!! Må lige spørge hvordan du får plads til så mange billeder i én tråd? Og at de så stadig er så store og gode i kvaliteten..? Synes altid at mine billeder bliver ret små og så fylder de næsten de 90 kb de må... :thumbsupsmileyanim:

Har lige et her af vores lille toilet, som vi har lavet udenfor vores soveværelse, da vi sidste år renoverede hele overetagen i vores hus:

post-40718-1272662002.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et af vores entré, som også er lavet om. Vi har fået sådan en vindeltrappe (eller hvad det nu hedder), som er meget pladsbesparende, og så har vi sådan en runding på væggen, så jeg tænkte.. Der skal da vægdekorationer på, ellers bliver det for kedeligt! :thumbsupsmileyanim:

post-40718-1272714679.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det her er virkelig en fed tråd. Hvem der bare havde en taske-væg.. Den er jeg lidt misundelig over ;)

Jeg er rigtig glad for vores Wall-sticker verdenskort. Vi rejser meget og har overvejet om vi skulle markere de steder vi har besøgt, men jeg er alligevel bange for at det ville ødelægge helhedsindtrykket.

post-39136-1272717187.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I er med i denne tråd. En udsigt kan jo være svært sådan lige at tilføre hjemmet, men det er bestemt lækkert at have.

Her er et par ynglings ting fra vores hjem (jeg er også meget glad for børneværelserne, der er meget forskellige i stil).

Penelopes amagerhylde og originale retro flyvefisk (de er fra 70'erne). Billederne i baggrunden er gamle Disney billeder i rammer fra den lokale genbrugsbutik

P4070631.JPG

Vores postkortsstativ i gangen

P4070635.JPG

Synes selv at Victorias værelse er super hyggeligt. Piget uden at være alt for Disney-main-stream-prinsesse-agtigt

P4070636.JPG

Vores wallstickers i den gang, vi kalder børnegangen

P4070642.JPG

Jeg elsker at vores køkken og stue er et rum

P4070643.JPG

Penelopes lille orange lampe er mums

P4070630.JPG

Elsker de her acryl kasser. Denne er på Penelopes værelse

P4070634.JPG

Denne her giver os 10 minutter mere inden vi skal op og lave havregrød

P4070632.JPG

Her er der acryl kasser i stuen

P3310618.JPG

Ej Sikke stabler bubles, det er simpelthen det fedeste til ungerne....

Akryl kasserne hvor er de fra...

Jeg må lige for taget nogle billeder af de ting der har en særlig plads i vores hjem...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det her er virkelig en fed tråd. Hvem der bare havde en taske-væg.. Den er jeg lidt misundelig over ;)

Jeg er rigtig glad for vores Wall-sticker verdenskort. Vi rejser meget og har overvejet om vi skulle markere de steder vi har besøgt, men jeg er alligevel bange for at det ville ødelægge helhedsindtrykket.

Ej den er vildt fed, sådan en kunne jeg også godt tænke mig - men er det ikke sådan en der koster 500 kr..? Det er lidt for meget i forhold til hvad jeg vil give.. :cheerleader3:

Hmm det kunne da sikkert se meget fedt ud at markere der hvor man har været, det kommer nok an på hvordan det bliver gjort, om det vil se pænt ud... :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også lavet vores soveværelse om, har skråvægge, som altså sætter nogle begrænsninger, og vi elsker at se tv i sengen, så min kæreste kom med den geniale idé at hænge et fladskærm op, det er super :cheerleader3: Og så vægdekorationer rundt om :loveflag:

post-40718-1273148785.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et billede hvor man kan se de to sider over sengen - som er overfor hinanden.

Over sengen:

post-40718-1273148941.jpg

Tvet:

post-40718-1273148946.jpg

Jeg er helt vild med vægdekorationer, og når vi har skråvægge er det også nærmest den eneste mulighed - så er super glad for det her!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også et billede af vores gang ovenpå. De to vinduer med sorte rammer er ind til vores lille toilet, som er lige udenfor soveværelset. Det var min svigerfars idé, og indenfor er der så hylder, man kan lige ane at jeg har noget til at stå på nogen af dem :cheerleader3: Det er en vildt fed løsning synes jeg, da det giver lys på badeværelset, og samtidig er ret dekorativt :loveflag:

post-40718-1273149236.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et par super skønne "rammer" fra IKEA :cheerleader3:

Jeg har sindssygt mange billeder, og elsker at have mange fremme - så de her to slags ramme-ting er en god mulighed for det :loveflag:

Denne kan indeholde 10 billeder i størrelsen 15x15 - en lidt underlig størrelse, men det virker (har i alt 3 til at hænge)

post-40718-1273149614.jpg

Denne kan indeholde op til 15 billeder, men hvis man kan skaffe flere af de klips der holder billederne er grænsen jo bare hvor mange der kan være før de når gulvet :iloveyou:

post-40718-1273149618.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fedt med de billeder på snor - god idé :)

Jeg har lige for at fejre at Danmark sparker røv til VM (ishockey) og at jeg har fået fast arbejde købt de her 2 ting:

vitra-eames-hangitall-p.jpg

klaus_haapaniemi_deer.jpg

Wallstickeren er af den finske designer Haapaniemi og skal være i soveværelset. Købte i samme åndedræt 2 sengelamper (dem vi havde før, kunne man ikke bruge energisparepærer til, så de skulle ud).

Sengelamperne er fra Ikea og er skærm og fod købt hver for sig - Billigt og sølvfarvede

0098674_PE239874_S3.JPG82191_PE207745_S3.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker gamle møbler der bærer en historie med sig... Og så elsker jeg at vores hus er fyldt med musikinstrumenter....

post-40384-1274096711.jpgpost-40384-1274096717.jpg

Skrivebordet er et gammelt toiletbord der har tilhørt min oldemor, hvor det tilhørende spejl er gået i stykker... Balletskoene har tilhørt min favorit balletdanser (jeg var en stor og meget seriøs fan som 4-12årig! ;) ) Henriette Muus... Kommoden er en brudekiste fra min mors familie, fra 1782 - min far mener dog af uvisse årsager at den må være fra 1820'erne.... Spejlet er også fra min mors familie og dåsen stammer fra min engelske sted-oldemor....

Redigeret af E&T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige 2 ting, som jeg også er særlig glad for, men det handler også om, at jeg selv - helt selv har hængt disse ting op. Jeg stod selv og borrede hullerne i væggen med borremaskine osv. Så er temmelig stolt

post-34886-1274442280.jpg

post-34886-1274442327.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hjemme hos os er det KUN mig der sætter ting op - og jeg er ikke god håndværker. Vi må ofte over og få hjælp af naboen

ej det kan da ikke passe, at du skal have hjælp :-)

Vil da lige vise en del af vores have, som jeg er super glad for. Da vi har hund, har vi fravalgt at have mange bede. Og dette bed havde indtil i onsdags været groet til med ukrudt og græs. Man da jeg havde købt flere roser, end jeg havde plads til i det andet bed, som vi har, så valgte jeg at lue ud i ukrudtsbedet og gøre det fint. Det står nu med roser og 3 blåbærbuske

post-34886-1274458204.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt med de billeder på snor - god idé :(

Jeg har lige for at fejre at Danmark sparker røv til VM (ishockey) og at jeg har fået fast arbejde købt de her 2 ting:

vitra-eames-hangitall-p.jpg

klaus_haapaniemi_deer.jpg

Wallstickeren er af den finske designer Haapaniemi og skal være i soveværelset. Købte i samme åndedræt 2 sengelamper (dem vi havde før, kunne man ikke bruge energisparepærer til, så de skulle ud).

Sengelamperne er fra Ikea og er skærm og fod købt hver for sig - Billigt og sølvfarvede

0098674_PE239874_S3.JPG82191_PE207745_S3.jpg

Hmm... Miss-Lena, er det en ægte Eames-knage? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er det fedt med de billeder på snor - god idé :(

Jeg har lige for at fejre at Danmark sparker røv til VM (ishockey) og at jeg har fået fast arbejde købt de her 2 ting:

vitra-eames-hangitall-p.jpg

klaus_haapaniemi_deer.jpg

Wallstickeren er af den finske designer Haapaniemi og skal være i soveværelset. Købte i samme åndedræt 2 sengelamper (dem vi havde før, kunne man ikke bruge energisparepærer til, så de skulle ud).

Sengelamperne er fra Ikea og er skærm og fod købt hver for sig - Billigt og sølvfarvede

0098674_PE239874_S3.JPG82191_PE207745_S3.jpg

Hmm... Miss-Lena, er det en ægte Eames-knage? ;)

Ja, var bange gor efterligningerne ikke var lige så flotte i finnishen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er det super hyggeligt... Ville elske at gå på opdagelse i dit hjem :cheerleader3:

Nå, men lige i den modsatte ende af skalaen, Vores nye ting er kommet på plads :(

P5190733.JPG

P5190735.JPG

P5190732.JPG

Det ser bare SÅ gennemført ud... :cheerleader3: Og så ligner dådyret vist endda det der engang var i dit profilbillede hvis jeg ikke husker meget forkert?

Redigeret af E&T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer