Milje

Med eller uden bælte

21 indlæg i dette emne

Ja drømmer jo lidt om et sort bælte i taljen samlet af en "bling bling" broche.

Men hvad syntes i er pænest? Kan kjolen "bære" et sort bælte eller er det pænere uden?

34gmqsj.jpg

r1g7ie.jpg

Redigeret af Milje
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lide at bæltet bryder med det hvide, men er der mulighed for at man kan rykke det ned så det kommer til at sidde i skillet mellen under- og overdel???

Tror det vil se lidt underligt ud, at det kommer helt derned at side. Jeg vil gerne have det i taljen for at fremhæve den... men kjolens detaljer er også på korsagen, så ved ikke om det "ødelægger" lidt at have et bælte på også...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå du gerne vil have bælte på - det er nemlig super flot når det passer til kjolen!

Men det synes jeg ikke det gør på din kjole... Det stykke af overdelen, der er under bæltet synes jeg bliver for kort, og så ser bæltet alt for fremmet ud (som om det ikke passer til kjolen) og det synes jeg er synd.

Redigeret af PiaK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt med alle jeres menninger :td:

Altså mht. stil er jeg til det meget enkle og stilrene. Men samtidig er der en lille prinsesse gemt i mig... elsker "bling bling".

Derfor har jeg valgt en meget enkel kjole uden en hel masse detaljer. Jeg vil så gerne "pifte" den lidt op med accesories.

Skal have et 3 m. lnagt slør på med blondekant - det skal være slæb, da der ikke er noget slæb på kjolen.

Desuden skal jeg have de her smykker på

2rfg7qr.jpg

Smykkerne er for mig, prikken over i'et :biggrin:

Kan godt være det bliver for meget med et sort bælte - måske et bælte i samme farve som kjolen er bedre - så kan jeg samle den med et af smykkerne...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu bliver det godt nævnt med et bredere bælte, så tillod mig lige at lege lidt i paint :td:

Synes faktisk at det er meget pænt, og det får taljen til at syne mindre og fremhæver den!

Ja det ser da ikke helt tosset ud :) Det er jeg nød til at afprøve :)

Skulle jeg gøre mit outfit om havde jeg valgt et orange bånd - men jeg får til tider sådan nogle diller :biggrin:

Et orange bånd er virkelig modigt - så modig er jeg ikke ;)

Men måske er det slet ikke denne kjole jeg skal eje... måske skal jeg have tyl :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvad du vælger mht kjole er du 110% på rette vej... efter min mening :biggrin:
PS... Jeg får 29 kg tyl ind ad døren i morgen mellem 9 og 17. Skal straks lade dig vide om der er noget at køre efter (det håber og tror jeg)

Tak - jeg er faktisk også temmelig tilfreds med stillen :)

Nøj hvor jeg glæder mig til at hører fra dig :td: Og ikke mindst til at se billeder. Måske min tyl-drøm bliver til virkelighed. Så kører jeg gerne til aalborg og besøger dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer klart for den mørkhåret flotte pige UDEN bælte på kjolen!!! :biggrin:

Kh. Mette

Hi hi. Er faktisk lys-håret igen, men overvejer at det skal være mørkt til bryllupet - var nemlig rigtig glad for det. Og når jeg sammenligner billeder, syntes jeg det er flottest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du vil have bælte/bånd i taljen, så synes jeg det bredeste umiddelbart ser pænest ud.

Måske bæltet/båndet kunne side i taljen med et stort bling bling smykke, men uden snore der hænger og stjæler opmærksomheden fra den ellers smuukke kjole.

:biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer