Nitzen1987

Hvad skal jeres mand have på? (havde han på?)

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Min tilkommende starter i søværnets sorte paradeuniform, men skifter så inden middagen, da den ikke er til at holde ud at have på!

Han skifter nok til sort jakkesæt med slips. Hvis vi kan, så bliver hans slips og mine sko i samme farve, men vi har ikke rigtig kigget endnu...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver nok endnu et sæt til samlingen fra Tiger http://www.tigerofswedenshop.com/DK/sectio...mp;partner=5323 i lysegrå(klær ham så godt) eller lidt "shiny" sort. De laver "almindelige" cool suits, men også spitzen classe suits i fede kvailteter. Længden og de smalle revers gør det super pænt. Tror det bliver en hvid skjorte og nok med vest og slips(eller cravat), men vi kender butiksbestyren som sælger dem og han giver så god service, så... vi ser hvad han siger til den tid.

og så selvfølgelig en flot sko.

Synes også at kjole og hvidt er flot, men det skal passe til brylluppet og ikke mindst manden. Min er ikke tårn høj, så han ville se lidt kort ud i det :biggrin:

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste har købt det lækreste jakkesæt fra HUGO. Det er mørkegråt, slim-fit med nogle fede detaljer. Skal nok tage nogle billeder næste gang han skal ned og købe resten. Skjorten skal være i en råhvid nuance og han har bestilt nogle seler i 50´er stil med læderlukning og taler om et forholdsvis smalt sort slips, men de detaljer må vi se i sammenhæng med sættet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste har fået syet et lækkert sæt med bukser, slips og vest i brunt (vesten med broderier i stoffet). Han sveder vanvittigt og gider ikke have en jakke på, så den får vi måske syet senere så han har den, men lige nu er den nedprioriteret.

Vi har ikke et kæmpe budget, men har alligevel begge to prioriteret at få syet vores tøj. Det er ikke så dyrt som man skulle tro. Hr. manden har givet 3200 for sine tre dele (og en jakke oveni ville koste 1200 ekstra) og jeg skal give 5-6000 for kjole. Det koster det også snildt at købe det i butikekrne, synes jeg... Og så kan hun tage hensyn til min, til den tid, gigantiske gravide mave.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har købt det lækreste jakkesæt fra HUGO. Det er mørkegråt, slim-fit med nogle fede detaljer. Skal nok tage nogle billeder næste gang han skal ned og købe resten. Skjorten skal være i en råhvid nuance og han har bestilt nogle seler i 50´er stil med læderlukning og taler om et forholdsvis smalt sort slips, men de detaljer må vi se i sammenhæng med sættet.

Lyder super fedt. HUGO laver fede suits, og detaljen med selerne lyder cool. :smoking:

Men uniformer fra forsvaret lyder godt nok også flot. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kommende mand skal have kjole og hvidt på. Han er i loge, så han har sit egen kjole og befinder sig utrolig godt i denne. Til brylluppet skal han dog bære hvid vest (til logebrug er det sort vest).

Selvom jeg jo ugentligt ser ham i kjole og hvidt, så glæder jeg mig meget til at se ham stå og vente på mig i det fine tøj.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke, hvad Jacob skal have på. Min svigermor har tilbudt at betale hans tøj, så prisen er underordnet (hun mangler ikke noget...). Regner dog med at det bliver et lækkert jakkesæt, for alt andet er ikke lige os. Han har talt om at gå i Magasin eller Illum, så det kan jo blive hvad som helst.

Kh Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min tilkommende starter i søværnets sorte paradeuniform, men skifter så inden middagen, da den ikke er til at holde ud at have på!

Han skifter nok til sort jakkesæt med slips. Hvis vi kan, så bliver hans slips og mine sko i samme farve, men vi har ikke rigtig kigget endnu...

Nu har vi fået købt hans tøj - det blev et mørkeblåt jakkesæt, mørkeblå seler, hvid skjorte, rødt slips (ikke super tyndt, men heller ikke så bredt som normalt) og rød klud (han skal ikke have knaphulsblomst). Det kommer til at se så super godt ud!! Jeg skal jo have røde sko på!! Glæder mig SÅ meget til at se ham i det på dagen!!

Han starter stadig i søværnets sorte paradeuniform for meninge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer