Milje

from Miss Hede to Mrs. Hede Jørgensen

113 posts in this topic

Godt den nåede sikkert frem :heart:

Ja det gjorden den.

Den er nu indleveret ved skrædderen og wauw den sad godt da hun "spændte" den på mig ;) Der kom den talje jeg ikke vidste jeg havde :cheerleader3:

Glæder mig sindsygt til at have den kjole på d. 19 juni

0

Annonce ♥

Ja det gjorden den.

Den er nu indleveret ved skrædderen og wauw den sad godt da hun "spændte" den på mig ;) Der kom den talje jeg ikke vidste jeg havde :cheerleader3:

Åhhh ja, du kan jo se at jeg er et fjog til de der snørre-dimmere :cheerleader3:

0

Ja det gjorden den.

Åhhh ja, du kan jo se at jeg er et fjog til de der snørre-dimmere :cheerleader3:

Haha - øvesle gør mester ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Der har været stilhed i min tråd - det er vidst på tide at lave om på det :heart:

Jeg har lavet vores favour æsker/bordkort:

2sbtse8.jpg

I æskerne er der til dem under 40:

Tanstikker

tyggegummi

marcipan brød

sikkerhedsnål

ordensregler

plaster

kondom eller parfume

Til dem 40+:

Det samme, men istedet for et kondom er der en lille pose med sommerblomster frø

ejc7o.jpg

Jeg har også lavet et udkast til vores menuhæfte

33x9eux.jpg11in5ky.jpg

Under båndet skal aftens menu stå. Inden i hæftet har vi valgt at udforme bordplanen + en "hvem er hvem" liste med hvor de kender brudeparret fra og en lille sjov linie tekst om hver, der beskriver lidt af dem.

Vi har også været et smut i Ikea og købe nr. skilte

2elec9j.jpg

Og til vores toastmaster har vi købte dette båthorn som skal pyntes med lidt tyl osv

sncs3k.jpg

0

Annonce ♥

Miss-Lena: Det er ikke printet på låget - jeg har bakset med at klippe kort til. Det er transperant papir, så derfor giver det de fine effekt :heart:

Tak for de søde ord - vi syntes også vores fest sted er fabelagtig ;) Og jeg elsker min kjole!

0

Miss-Lena: Det er ikke printet på låget - jeg har bakset med at klippe kort til. Det er transperant papir, så derfor giver det de fine effekt :heart:

Tak for de søde ord - vi syntes også vores fest sted er fabelagtig ;) Og jeg elsker min kjole!

Det er i hvert fald en super løsning med låget - den kan jeg rigtig godt lide

0

Også lige et billede af det der blandt andet har været med til, at tråden ikke blev opdateret

2uggaw8.jpg

Vores lille boston terrier tæve er nemlig blevet parret og vi håber vi skal have små hvape i huset omgodt 7 uger

Her er hendes hjemmeside hvis nogen har lyst til at kigge forbi: www.bostonterrier.gominisite.dk

0

Ja så skal i da også lige se et billede af det strømpebånd jeg har bestilt.

Min mand er fodbold tosse og stor fan af Brøndby

2mcy7p.jpg

Der skal selvfølgelig broders vores navne og bryllups dato på :heart:

0

Annonce ♥

Har i dag været i Silkebor med min veninde - var lige forbi vores feststed. Hun blev oså helt forelsket :heart:

Desuden har vi nu sendt en mail til koken med vores valg af menu, så inden længe kan jeg gå i krig med menukort. Glæder mig til at kunne krydse endnu et punkt af på listen.

0

Så kom menuen på plads.

Vi skal have:

Kold røget laks fra Katrinedahl med små salter, citreemoluison, dildcreme og sprøde crumble

Tornedos af dansk oksemørbra, kartoffelfondante samt sommergrønt og kraftig sky

iskold grape supe med chokoladesorbet og konfetti af frugter

og til natmad hotdogs

Mums jeg glæder mig!!

0

Annonce ♥

Okay, den menu er da virkelig lækker. Synes desserten lyder super interessant og meget opfindsom (perfekt til sommer bryllup).

Ihhh, I er så heldig I skal have små vapser. Det må være oven ud lykke at se de helt nye små hvalpe ligge der ved deres mor.

Brøndby strømpebåndet er da cool - det var derfor du havde det andet til salg. Jeg har jo selv arbejdet 4 år for BIF, da jeg læste og var lidt en del af familien Bjerregaard. Så mit hjerte er bestemt ved den klub.

0

Ja glæder mig også til at smage menuen :cheerleader3:

Ja vi glæder os også til liv i huset - men ved først om 3 uger med sikkerhed om vi skal have hvalpe (men syntes allerede hun vokser om maven, indbildning?? Jeg ved det ikke)

Og ja har solgt det andet strømpebånd, da jeg syntes ideen med brøndby strømpebånd var en sjov overraskelse til min mand. Han har været fan i mange mange år (noget med, at på et tidspunkt så var alle de gode spiller på holdet her fra hvor vi bor) Håber han bliver glad for tanken :loveflag:

0

Miss-Lena: Det er ikke printet på låget - jeg har bakset med at klippe kort til. Det er transperant papir, så derfor giver det de fine effekt :balloons:

Har du bare printet på transprant papir? For det prøvede jeg, men det smittede af. Ikke så fikst... Overvejer om det bliver bedre på en laserprinter, eller om jeg måske skal finde noget andet papir?

0

Miss-Lena: Det er ikke printet på låget - jeg har bakset med at klippe kort til. Det er transperant papir, så derfor giver det de fine effekt :balloons:

Har du bare printet på transprant papir? For det prøvede jeg, men det smittede af. Ikke så fikst... Overvejer om det bliver bedre på en laserprinter, eller om jeg måske skal finde noget andet papir?

Ja jeg har bare printet på vores helt almindelige printer - det skulle lige tøre 5 min, så smittede det ike af.

0

I går lavede jeg nummer skiltene til bordene og i øjeblikket er jeg igang med en stor oversigt over bordplanen, som skal hænge inden folk går ind i rummet.

Desuden er vores menukort næsten færdig....

Jeg lover der kommer billeder meget snart.

Og så har jeg hentet min kjole - det er skøn og nu passer den perfekt! Jeg tog billeder, men de blev ikke så gode så i må vente til den store dag :balloons:

0