Milje

from Miss Hede to Mrs. Hede Jørgensen

113 posts in this topic

Miss-Lena: Det er ikke printet på låget - jeg har bakset med at klippe kort til. Det er transperant papir, så derfor giver det de fine effekt :(

Tak for de søde ord - vi syntes også vores fest sted er fabelagtig ;) Og jeg elsker min kjole!

Har du bare printet på transprant papir? For det prøvede jeg, men det smittede af. Ikke så fikst... Overvejer om det bliver bedre på en laserprinter, eller om jeg måske skal finde noget andet papir?

Ja jeg har bare printet på vores helt almindelige printer - det skulle lige tøre 5 min, så smittede det ike af.

Jeg lod noget af det tørre til dagen efter, men det smittede stadig af... Skal vist have fat i noget andet papir, hvis jeg skal printe dem på transperant. Tak for input :balloons:

0

Annonce ♥

Billeder af vores kirkehæfter

På forside er vores navne, datoen, kirkens navn og vores initialer.

På bagsiden er "lykken er..." og en invitation til reception for alle dem der er i kirken

kanwvn.jpg2a856p5.jpg

Jeg har også lavet en bordoversigt i stor format, som skal hænge ude i forhallen inden gæsterne går til bords.

Vores initialer er foroven i "bling bling" og så er det sorte bånd med navn + dato under.

ta4uq1.jpgeal3kh.jpg

0

Og selvom jeg ikke syntes min mor er særlig skarp med et kamera i hånden og billederne ikke er gode - så skal I ikke snyde for kjolen i den rette længde ;)

155t25u.jpgvzwm6f.jpg2nbequ9.jpg

Kjolen hænger ved mine forældre og nøj jeg glæder mig til at skulle have den på d. 19 juni :balloons:

Og forresten ved I hvad - vi skal giftes om mindre end 1 måned

VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Annonce ♥

Gisp! er der kun en måned til...

Jeg er sikker på at det hele bliver meget stilet og lækkert. Men vi har jo så mærkelig nok meget samme smag ;)

Ja kun 1 mdr. Uh hvor jeg glæder mig.

Jeg er meget for den "stil" vi har valgt - den er meget "os". Og så syntes jeg jo helt bestemt du har god smag miss Lena :(

0

Annonce ♥

Så er det snart tid til at få afklaret med præsten, hvordan selve vielsen skal forløbe.

Jeg mailede til ham i går... men han har endnu ike svaret. Han får til på tirsdag, så må jeg have ringet til ham.

Vil gerne have styr på salmer, så jeg kan få vores kirkehæfter lavet færdig.

Hvad skal I synge af salmer???

Jeg er kun sikker på at vi skal synge: Det er så yndigt atfølges ad...

og så kunne jeg godt tænke mig at syge livs træets krone - men ved ikke om præsten syntes det er ok. Det er jo ikke en salme

0

Opdatering herfra:

Jubii så kom mit brøndby strømpebånd med posten - håber manden bliver overrasket.

Desuden har jeg skrevet et lille brev til ham som han må læse om morgen (vi skal jo ikke sove sammen) Håber han bliver glad og det varmer.

Jeg har fået arrangeret blomster til bordene på resturanten og til båden.

Fredag d. 4 skal vi mødes med præsten, spændenden. Vi har dog fået godkendt vores sangvalg.

Vi skal synge: Det dufter lysegrønt af græs, du kom med alt det der var dig, den nye bryllups salme og det er så yndigt at følges ad

Vi mangler lige en tur til tyskland efter champange, chokolade, øl og sodavand til båden.... Ved ikke lige hvornår vi skal satse på at kører derned?

Og så kan vi jo så småt begynde at regne ud hvornår vores polteraben bliver - glæder mig til at vide hvad tøserne har fundet på. De er så hemmelighedsfulde i tiden...

Og så en god nyhed - Nanna er beevt scannet og vi skal have hvalpe slut juni. JUHUUUU!!!

0

Ja i weekenden blev vi poltet :cheerleader3:

Jeg vidste at vi skulle på polteraben lørdag - det har været meget svært at finde en weekeden for vores venner og da min søde kæreste så havde købt koncert billet til ac-dc til i lørdags som de havde planlagt til vores polteraben... ja så måtte de hører mig om det var ok de solgte hans billet. Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at han meget hellere ville på polteraben, så sagde ja. Så det har været min hemmelighed - lidt svært at holde masken når han har gættet på livet løs om en mulig dato. haha

Fredag var der open by night i Herning. Havde aftalt med min veninde og hendes kærste at de skulle hente os k. 21.00 når han var færdig med fodbold træning. Så skulle vi ind og hører musik og have en enkel øl. Skulle jo være friske til næste dags udfordringer og overraskelse.

Kl. 21. 15 var de stadig ikke kommet, de skrev de var forsinket. Vi gik i ud i det gode vejr og ventede på dem. Kl. 21.30 svinger der 2 biler ind på vores vej i meget høj fart - ud hopper en flok af vores venner. Spørg lige om de tog røven på mig!! Skønne skønne venner vi har.

Palle blev virkelig også overrasket - han blev helt rundforvirret. hihi

Vi fik hver en seddel med en liste af ting vi skulle pakke.Vi ahvde 10 min. Palle snorrede rundt om sig selv - så jeg endte med at pakke hans ting også.

Så fik vi bind for øjnene og blev kørt rundt med i ca 15 min. Vi blev ført afsted med bind forøjnene. Og da vi fik bindende af stod vi midt i en skov. Foran os var der et telt, luftmadrasser og soveposer. Så var det bare at komme i krig. Vores venner forlod os og der stor vi og anede ikke om de kom igen eller hvor vi var. De havde pakket en kurv til os med snacks, asti og jordbær.

Så der lagde vi mit ude i ingenting og drak chanmpage i et telt. Hyggeligt.

Næste morgen blev vi hentet at to gutter. Det viste sig at vi var 2 min. væk fra den ene af hans forældres gård. Da vi kørte ind på gårdspladsen stod de en hel flok og ventede på os. Vi spiset fælles morgenmad. Herefter blev Palle klædt i gammelt dametøj. Jeg fik tylskørt og diadem på. Smukke var vi ;)

Bilerne var læset til med alkohol og mad. Mit første stop var ved gudenåen i Silkeborg. Her skulle vi sejle i kano. Vejret var perfekt og det var så hyggeligt. Efterfølgende kørte vi til Gjern og stod på ski. Jeg har aldrig stået på ski og var bestemt ingen ørn til det. Det var mega sjovt - og jeg kom hjem uden noget brækket, men med et hav af blå mærker. Hjemme ventede en gang massage. Imens jeg tog et bad blev der lavet mad. Gril og rødvin lige efter min smag. Vi drak os fulde og endte i byen. Her var der kareoke - og selvfølgelig skulle vi synge duet: kald det kærlighed :)

Det var simplethen den bedste dag i mit liv - havde ikke håbet på så skøn en dag. Vi har bare de bedste venner !!!!

Palle fik vokset ben, lagt make up, spillede fodbold golf og stod på vandski.

Til alle jer der ikke har været på polteraben - glæd jer!

Edited by Milje
0

Annonce ♥

Vi har også haft besøg af præsten.

Så nu ved vi hvornår vi skal sige ja ;)

Vi skal synge følgende:

Det dufter lysegrønt af græs

Den nye bryllupssalme

Du kom med alt det der var dig

Det er så yndigt at følges ad

11 dage til den store dag

Glæder mig!!!!

0

Sikke en dejlig PA, og det var da også ved at være på tide, for nu er der kun 11 dage tilbage....

Er du ved at være helt klar til den store dag? Vi har fået streget en masse punkter igen i dag, men der kommer også stadig nye punkter til.... Bare det hele ender med at der er 0 punkter tilbage :cheerleader3:

Jeg er lige straks på vej med en opdatering med alle dagens oplevelser. :)

0

Annonce ♥

Sikke en dejlig PA, og det var da også ved at være på tide, for nu er der kun 11 dage tilbage....

Er du ved at være helt klar til den store dag? Vi har fået streget en masse punkter igen i dag, men der kommer også stadig nye punkter til.... Bare det hele ender med at der er 0 punkter tilbage :cheerleader3:

Jeg er lige straks på vej med en opdatering med alle dagens oplevelser. :cheerleader3:

Jeg er nsæetn klar til den store dag - sommerfuglene begyndr også at blafre i min mave :cheerleader3:

Jeg satser også på en tom liste til sidst ;)

Kigger lige forbi din tråd :rolleyes:

0

Jeg ville bare lige sige Hej og at jeg læser med :cheerleader3:

Hvordan går det med dig og ikke mindst jeres hund?

Hej Fru-lena ;)

Her går det godt. Nu er der ikke længe til den store dag og ih jeg glæder mig.

Hunde bliver tyk - på mandag ved vi hvor mange små hvalpe der gemmer sig derinde. Spændende :cheerleader3:

Og TILLYKKE med jeres skønne lille Pelle. Han er for lækker og er vild med jeres navne valg

0

Ja i weekenden blev vi poltet :cheerleader3:

Jeg vidste at vi skulle på polteraben lørdag - det har været meget svært at finde en weekeden for vores venner og da min søde kæreste så havde købt koncert billet til ac-dc til i lørdags som de havde planlagt til vores polteraben... ja så måtte de hører mig om det var ok de solgte hans billet. Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at han meget hellere ville på polteraben, så sagde ja. Så det har været min hemmelighed - lidt svært at holde masken når han har gættet på livet løs om en mulig dato. haha

Fredag var der open by night i Herning. Havde aftalt med min veninde og hendes kærste at de skulle hente os k. 21.00 når han var færdig med fodbold træning. Så skulle vi ind og hører musik og have en enkel øl. Skulle jo være friske til næste dags udfordringer og overraskelse.

Kl. 21. 15 var de stadig ikke kommet, de skrev de var forsinket. Vi gik i ud i det gode vejr og ventede på dem. Kl. 21.30 svinger der 2 biler ind på vores vej i meget høj fart - ud hopper en flok af vores venner. Spørg lige om de tog røven på mig!! Skønne skønne venner vi har.

Vi fik hver en seddel med en liste af ting vi skulle pakke.Vi ahvde 10 min. Palle snorrede rundt om sig selv - så jeg endte med at pakke hans ting også.

Så fik vi bind for øjnene og blev kørt rundt med i ca 15 min. Vi blev ført afsted med bind forøjnene. Og da vi fik bindende af stod vi midt i en skov. Foran os var der et telt, luftmadrasser og soveposer. Så var det bare at komme i krig. Vores venner forlod os og der stor vi og anede ikke om de kom igen eller hvor vi var. De havde pakket en kurv til os med snacks, asti og jordbær.

Næste morgen blev vi hentet at to gutter. Det viste sig at vi var 2 min. væk fra den ene af hans forældres gård. Da vi kørte ind på gårdspladsen stod de en hel flok og ventede på os. Vi spiset fælles morgenmad. Herefter blev Palle klædt i gammelt dametøj. Jeg fik tylskørt og diadem på. Smukke var vi ;)

Bilerne var læset til med alkohol og mad. Mit første stop var ved gudenåen i Silkeborg. Her skulle vi sejle i kano. Vejret var perfekt og det var så hyggeligt. Efterfølgende kørte vi til Gjern og stod på ski. Jeg har aldrig stået på ski og var bestemt ingen ørn til det. Det var mega sjovt - og jeg kom hjem uden noget brækket, men med et hav af blå mærker. Hjemme ventede en gang massage. Imens jeg tog et bad blev der lavet mad. Gril og rødvin lige efter min smag. Vi drak os fulde og endte i byen. Her var der kareoke - og selvfølgelig skulle vi synge duet: kald det kærlighed :cheerleader3:

Det var simplethen den bedste dag i mit liv - havde ikke håbet på så skøn en dag. Vi har bare de bedste venner !!!!

sej pa.. dejlige venner..

og jeg må nok indrømme at jeg har lidt ondt af din hr mand.. at få vokset ben er en ting, men herreben er vist bare en tand mere behårede.... så av..

er vil med jeres fotolocations, det kan da kun blive nogle smukke billeder..

0

Annonce ♥

Ja i weekenden blev vi poltet :rolleyes:

Bilerne var læset til med alkohol og mad. Mit første stop var ved gudenåen i Silkeborg. Her skulle vi sejle i kano. Vejret var perfekt og det var så hyggeligt. Efterfølgende kørte vi til Gjern og stod på ski. Jeg har aldrig stået på ski og var bestemt ingen ørn til det. Det var mega sjovt - og jeg kom hjem uden noget brækket, men med et hav af blå mærker. Hjemme ventede en gang massage. Imens jeg tog et bad blev der lavet mad. Gril og rødvin lige efter min smag. Vi drak os fulde og endte i byen. Her var der kareoke - og selvfølgelig skulle vi synge duet: kald det kærlighed :cheerleader3:

sej pa.. dejlige venner..

og jeg må nok indrømme at jeg har lidt ondt af din hr mand.. at få vokset ben er en ting, men herreben er vist bare en tand mere behårede.... så av..

er vil med jeres fotolocations, det kan da kun blive nogle smukke billeder..

Min kære mand er cykelrytter - ha plager mig om at jeg siger ok til at barberer sine ben. Jeg sytes det er meget lidt maskulint med hårløse mande ben. Haha - han syntes det var super cool at få vokset dem! underlige ham ;)

0

Så er det på lørdag!!

Uh hvor jeg glæder mig.

Vi har desværrer fået 3 afbud her i sidste øjeblik. Min kusine og hendes mand er gået fra hinanden, så han kommer af gode grunde ikke. Og så har min veninde født 1 mdr. før tid, så de er indlagte. Øv.

Det har også betydet at alle mine menu hæfter med bordplan og "hvem er hvem" oversigter skulle rettes. Stort projekt! Men nu skulle alt det "kreative" være færdig.

Jeg har lavet endnu et "gør det selv" projekt. Nemlig pyt til mit sorte bånd

2vajl21.jpg2nvezcz.jpg

Og i dag har jeg fået lavet negle, og i får da lige et billede hvor jeg har vielses ringen på:

j9vbqa.jpg

Og en rigtig god nyhed hjemme hos os. Vores hund er blevet røngten fotoraferet. 4 fine hvalpe var der i den voksende mave.

Her er lige lidt sofa hygge hvor I også kan se den fine mave :rolleyes:

raaywo.jpg

Edited by Milje
0

Min tale har været herinde et stykke tid med fiktive navne. Nu syntes jeg den skal have sin plads i min planlægnig.

Ja her er udkastet til mit livs første og eneste tale.

Inden I læser skal jeg jo nok fortælle, at de sidste par år har børn fyldt meget i vores liv. Vi har været i fertilitetsbehandling og er nu igang med at blive godkendt til adoption.

Jeg glæder mig til at skulle holde tale og samtidig er jeg død nervøs. jeg ved tårene finder vej, men det er okay. For det er meget dybe følelser der er tale om.

Her kommer den:

Kære Palle

Jeg kunne godt holde en lang tale om dig og mig, kærlighed og venskab.

I stedet har jeg valgt at min tale skal omhandle noget, som ingen vist havde regnet med:

SPORT!

Sporten har inspirerede mig til at tænke på det, som for mig er det allervigtigste ved et ægteskab; at være et hold!

Ægteskabet er det ultimative hold, da det består af en medspillere man selv har valgt.

Når man gifter sig, forlader man det hold, som man er født ind i, for at danne et nyt hold.

Palle og jeg er begge allerede på nogle helt fantastiske hold:

Kære Yrsa & kaj: Tak fordi I har fået Palle, så han har kunnet blive den mand jeg elsker og har valg at dele hold med resten af livet. tak fordi I har taget godt imod mig som nytilkommende holdkammerat å team jørgensen.

Selv kommer jeg fra et helt ubeskrivelig, fantastisk og stærkt hold og jeg ved de værdsætter som deres nye medspiller.

Kære mor & far: Tak fordi I er dem I er og Tak fordi i altid er der for mig!

Selvom Palle og jeg i dag har valgt at danne et nyt hold, så skal de hold vi er født ind i, ikke sidde at frygte noget – for selvom man finder en fantastisk lokal klub at spille i – så holder vi jo alle sammen med landsholdet når de spiller.

Da vi mødte hinanden for første gang, troede jeg aldrig vi skulle komme ti at danne hold. Det var på Charly's - sidst på natten bad du om mit telefon nr. som jeg gladeligt udleveret, for du var noget helt særligt. Du var knap færdig med at taste det sidste ind, får denne pige kom farrende og spurgte hvad fanden vi havde gang i???!! Det viste sig at være din kæreste og mit klogeste træk var derfor hurtigt at forsvide.

Sådan ente vores første møde...

Men nogle mdr. efter bippede der en sms ind på ind telefon frad ig - og siden da har det været dig og mig der har dannet hold

Indtil nu, Palle, synes jeg vi har udgjort et fantastisk hold!

Det at møde dig, har gjort mig til en bedre holdspiller.

Jeg blev sjovt nok aldrig valgt først i folkeskolens idrætstimer.

Søren, tusind tak, fordi jeg er dit førstevalg!

Det betyder alverden, at du dækker min ryg.

At jeg har et hold at glædes med, og et hold at græde med.

At du griber mig, når jeg falder

Skubber mig, når jeg står stille

Får mig til at tage nye chancer, når jeg tvivler på mig selv

Og får mig til at klappe hesten, når jeg ikke gør.

For 6 år siden blev jeg mindet om, at man skal leve givet og ikke tage det for givet

og sammen med dig Palle gør jeg det fuldt ud

Vores hold har arbejdet hårdt på at udvide til flere spiller

Den kamp har været hård og op af bakke

Men jeg ved at den kamp har gjort os stærkere

Og jeg glæder mig til vi ude i fremtiden skal

skal rejse til det store udland og hente lille Em'garla

Jeg ved det bliver en fantastisk far

Palle, vores hold er ikke altid det, der vinder

Vores hold er ikke altid det mest trendy

Og ikke altid det heldigste

Men palle, for mig er det vigtigste at du er min medspiller

Og så det gør vel mig til den store vinder i sidste ende!

Jeg elsker dig

Nu vil jeg gerne bede jer rejse jer, og skåle for mit nye hold

Edited by Milje
0

Sød og rørende tale; det giver den nerve, at du også kan omtale noget af det, der har været svært! Jeg håber det bedste for jer med udvidelsen af familien!

Jeg er helt vild med dine øreringe - er det Sandlau? Og må man spørge til prisen?

Det var rart at læse dit indlæg i min tråd - altså forstå mig ret; rart at vide, vi ikke så har fuldstændig overtolket det, men så ærgerligt at det er sådan en følelse, man skal sidde med som kunde! Det er ikke rimeligt... Hvad er I endt med af borddekoration?

0