Milje

from Miss Hede to Mrs. Hede Jørgensen

113 posts in this topic

Annonce ♥

Ja i weekenden blev vi poltet :rolleyes:

Jeg vidste at vi skulle på polteraben lørdag - det har været meget svært at finde en weekeden for vores venner og da min søde kæreste så havde købt koncert billet til ac-dc til i lørdags som de havde planlagt til vores polteraben... ja så måtte de hører mig om det var ok de solgte hans billet. Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at han meget hellere ville på polteraben, så sagde ja. Så det har været min hemmelighed - lidt svært at holde masken når han har gættet på livet løs om en mulig dato. haha

Fredag var der open by night i Herning. Havde aftalt med min veninde og hendes kærste at de skulle hente os k. 21.00 når han var færdig med fodbold træning. Så skulle vi ind og hører musik og have en enkel øl. Skulle jo være friske til næste dags udfordringer og overraskelse.

Kl. 21. 15 var de stadig ikke kommet, de skrev de var forsinket. Vi gik i ud i det gode vejr og ventede på dem. Kl. 21.30 svinger der 2 biler ind på vores vej i meget høj fart - ud hopper en flok af vores venner. Spørg lige om de tog røven på mig!! Skønne skønne venner vi har.

Palle blev virkelig også overrasket - han blev helt rundforvirret. hihi

Vi fik hver en seddel med en liste af ting vi skulle pakke.Vi ahvde 10 min. Palle snorrede rundt om sig selv - så jeg endte med at pakke hans ting også.

Så fik vi bind for øjnene og blev kørt rundt med i ca 15 min. Vi blev ført afsted med bind forøjnene. Og da vi fik bindende af stod vi midt i en skov. Foran os var der et telt, luftmadrasser og soveposer. Så var det bare at komme i krig. Vores venner forlod os og der stor vi og anede ikke om de kom igen eller hvor vi var. De havde pakket en kurv til os med snacks, asti og jordbær.

Så der lagde vi mit ude i ingenting og drak chanmpage i et telt. Hyggeligt.

Næste morgen blev vi hentet at to gutter. Det viste sig at vi var 2 min. væk fra den ene af hans forældres gård. Da vi kørte ind på gårdspladsen stod de en hel flok og ventede på os. Vi spiset fælles morgenmad. Herefter blev Palle klædt i gammelt dametøj. Jeg fik tylskørt og diadem på. Smukke var vi ;)

Bilerne var læset til med alkohol og mad. Mit første stop var ved gudenåen i Silkeborg. Her skulle vi sejle i kano. Vejret var perfekt og det var så hyggeligt. Efterfølgende kørte vi til Gjern og stod på ski. Jeg har aldrig stået på ski og var bestemt ingen ørn til det. Det var mega sjovt - og jeg kom hjem uden noget brækket, men med et hav af blå mærker. Hjemme ventede en gang massage. Imens jeg tog et bad blev der lavet mad. Gril og rødvin lige efter min smag. Vi drak os fulde og endte i byen. Her var der kareoke - og selvfølgelig skulle vi synge duet: kald det kærlighed :cheerleader3:

Det var simplethen den bedste dag i mit liv - havde ikke håbet på så skøn en dag. Vi har bare de bedste venner !!!!

Palle fik vokset ben, lagt make up, spillede fodbold golf og stod på vandski.

Til alle jer der ikke har været på polteraben - glæd jer!

sej pa.. dejlige venner..

og jeg må nok indrømme at jeg har lidt ondt af din hr mand.. at få vokset ben er en ting, men herreben er vist bare en tand mere behårede.... så av..

er vil med jeres fotolocations, det kan da kun blive nogle smukke billeder..

Min kære mand er cykelrytter - ha plager mig om at jeg siger ok til at barberer sine ben. Jeg sytes det er meget lidt maskulint med hårløse mande ben. Haha - han syntes det var super cool at få vokset dem! underlige ham ;)

kender det godt.. R har været cykelrytter (længe før end jeg mødte ham) hvor han også barberede ben... men det var nu mest for at det ikke skulle gøre så ondt når han fik massage...

men en af R venner har engang (igen før end jeg mødt ham) til en hygge aften de havde, sagt at det kunne jo ikke gøre så ondt at få vokset bikinilinien....

og det fik han så gjort... Så den kommentar kom han aldrig med igen.. hahaha

0

Sød og rørende tale; det giver den nerve, at du også kan omtale noget af det, der har været svært! Jeg håber det bedste for jer med udvidelsen af familien!

Jeg er helt vild med dine øreringe - er det Sandlau? Og må man spørge til prisen?

Det var rart at læse dit indlæg i min tråd - altså forstå mig ret; rart at vide, vi ikke så har fuldstændig overtolket det, men så ærgerligt at det er sådan en følelse, man skal sidde med som kunde! Det er ikke rimeligt... Hvad er I endt med af borddekoration?

Tak :rolleyes:

Ja mine øreringe er fra Julie Sandlau (elsker hendes smykker) pris: 950 kr. Jeg fandt dem på trendsales til 500 kr - helt nye. Total kup!

Ja da jeg læste dit indlæg tænkte jeg, at det var nøjagtig den oplevelse vi har haft. Jeg vil gerne have dem enkelte, så hun foreslog en masse små glas med blade og store roser i og græs der stritter op. De bliver stillet i en rudkreds i midten af bordet. Har ikke set det, men hun lovede det blev enkel og flot.

0

Bedårende øreringe og så passer de rigtig godt til din hårpynt.

KH frk R

Det har været svært at finde de perfekte øreringe fordi de skulle passe til hårsmykket og mit sorte bånd - jeg er meget glad for resultatet :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Sød og rørende tale; det giver den nerve, at du også kan omtale noget af det, der har været svært! Jeg håber det bedste for jer med udvidelsen af familien!

Jeg er helt vild med dine øreringe - er det Sandlau? Og må man spørge til prisen?

Det var rart at læse dit indlæg i min tråd - altså forstå mig ret; rart at vide, vi ikke så har fuldstændig overtolket det, men så ærgerligt at det er sådan en følelse, man skal sidde med som kunde! Det er ikke rimeligt... Hvad er I endt med af borddekoration?

Ja mine øreringe er fra Julie Sandlau (elsker hendes smykker) pris: 950 kr. Jeg fandt dem på trendsales til 500 kr - helt nye. Total kup!

Ja da jeg læste dit indlæg tænkte jeg, at det var nøjagtig den oplevelse vi har haft. Jeg vil gerne have dem enkelte, så hun foreslog en masse små glas med blade og store roser i og græs der stritter op. De bliver stillet i en rudkreds i midten af bordet. Har ikke set det, men hun lovede det blev enkel og flot.

Samme borddekoration hun foreslog os :cheerleader3:

Fedt med et godt øreringekup, hendes smykker er så fine!

0

Hejsa

Her har jeg vist aldrig kigget før....sikke en fin tråd :cheerleader3:

Jeg synes din tale er rigtig god - og sjovt fundet på at inddrage sport ;) Jeg overvejer selv om/hvordan jeg skal holde til vores bryllup. Kan ikke lige forestille mig at stå dér og tale foran alle mand men på den anden side vil jeg jo gerne gøre noget særligt for P :rolleyes:

Vildt flot kjole du skal have på! Jeg kan godt forstå du glæder dig til at komme i den igen...og det er jo SNART!

Maria

0

Samme borddekoration hun foreslog os :cheerleader3:

Fedt med et godt øreringekup, hendes smykker er så fine!

Ja kunne fornemme det var "standart". Men blomsterne betyder ikke så meget - og kunne mærke jeg ikke orkede "diskutionen" og mer' pris er vi ikke intresseret i. Så hu fik frie hænder. Jeg skal nok lige tage et billlede - så kan du se dem.

0

Hejsa

Her har jeg vist aldrig kigget før....sikke en fin tråd :cheerleader3:

Jeg synes din tale er rigtig god - og sjovt fundet på at inddrage sport ;) Jeg overvejer selv om/hvordan jeg skal holde til vores bryllup. Kan ikke lige forestille mig at stå dér og tale foran alle mand men på den anden side vil jeg jo gerne gøre noget særligt for P :rolleyes:

Vildt flot kjole du skal have på! Jeg kan godt forstå du glæder dig til at komme i den igen...og det er jo SNART!

Maria

Tak for roserne til min tråd.

Glad for du kanlide talen. Jeg er også meget spændt på at skulle holde den. Men jeg VIL! Jeg håber jeg kan. Det er jo en meget særlig anledning ;)

Ihh.. roser til min kjole får smilet frem. Glæder mig til at bære den en hel dag :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ei, nu bliver jeg altså nødt til at få afklaret, hvorfor der står, I skal giftes d. 19. juni ved jeres signatur og d. 28. 08 ude ved dine informationer i siden? Jeg synes at kunne læse at det er nu her, i juni, det går løs?

Fedt du vil tage billeder af dekorationerne. Vi har også overvejet at snakke med feststedet om det med dekorationer, hvis der fortsat bliver problemer med merpris... :rolleyes:

0

Kære søde Milje

hjertelig tillykke med jeres bryllup i dag. Jeg er overbevist om at I får en fantastisk dag og minder for livet. Jeg ved du vil se helt vidunderlig ud når du træder ind i kirken og mon ikke din hr mand får en følelse af wauuuu i maven og hjertet.

Det bliver en spændende fremtid i får. Kan fornemme at grundlaget er lagt og livet nu bare kan komme an :)

klem fra Lena

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

:)

Kæmpe stort tillykke med den store dag idag, gid alle drømme og forventninger må leve op til det I har ønsket jer.

Alt held og lykke på til jer på jeres vej fremover.

Hilsen Tulippen :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde hilsner.

Vi havde en uforglemmelig og fuldkommen fantatsisk dag. Alt var som vi havde håbet og mere til.

Vi blev rost til skyerne for den fine planlægning, alle de små detaljer, maden, musiken osv.

Det er det bedste vi nogensinde har gjort. Sikke en oplevelse.

Detaljer kommer når overskuedet kommer til det... men me lidt billeder skal i ikke snydes for ;)

2m2i4uc.jpg20f57ah.jpg4grhbc.jpg

Det er smagsprøver fra fotografen - kan slet ikke vente med at modtage resten

0