jiller

HJÆLP!!!

6 posts in this topic

Til vores bryllup har vi absolut intet imod at der er børn med til festen, men med dem der har små børn vil vi lade det være op til forældrene om børnene skal med. Men hvordan skal vi lige formulere det???

"navn" er selvfølelig også velkommen, men det skal være op til jer om hun skal med

I bestemmer selv om "navn" skal med

eller ??? andre formuleringer modtages med kyshånd

0

Annonce ♥

Til vores bryllup har vi absolut intet imod at der er børn med til festen, men med dem der har små børn vil vi lade det være op til forældrene om børnene skal med. Men hvordan skal vi lige formulere det???

"navn" er selvfølelig også velkommen, men det skal være op til jer om hun skal med

Tror bare jeg ville skrive barnets/børnenes navne på sammen med forældrenes. Så kan forældrene jo selv vurdere, om de vil have den lille/de små med. For det er vel næppe alle eller ingen...

0

Tror bare jeg ville skrive barnets/børnenes navne på sammen med forældrenes. Så kan forældrene jo selv vurdere, om de vil have den lille/de små med. For det er vel næppe alle eller ingen...

Hvis I intet har i mod børn til festen, vil jeg bare skrive vedkommendes navn med i invitationen.

0

Vi gjorde det, at vi skrev begge børnenes navne i indbydelsen, og senere sagde jeg så personligt til moderen, at børnene var hjertelig velkommen, men at det også var fuldstændigt i orden hvis de blev hjemme - det var 100 % op til forældrene selv. Det bliver så sådan at de to børn kommer med i kirken, men bliver afhentet dirkete derefter af deres farfar og farmor.

0

Annonce ♥

Jeg tror jeg vil skrive : " Lille Peter er meget velkommen, men det er op til jer om i vil have ham med til festen "

Så har jeg på en pæn måde fortalt at jeg ikke har noget imod at de tager lille Peter med til festen, men det absolut ikke er et must at han kommer med ;)

Personligt vil jeg nok lade lille Peter blive hjemme, når jeg fik invitationen, da jeg vil nyde festen mere uden ham, men jeg vil blive meget glad for at der var tænkt på ham ;)

Edited by anette.kjar
0

Hmmm... jeg ville nok også skrive barnet navn sammen med forældrens. Så kan forældrene selv bestemme om de vil tage barnet med. Jeg ville ikke skrive andet, for det kan i visse tilfælde blive opfattet som om at man i sidste ende ikke vil have børn med. Hvis du forstår hvad jeg mener

0