Mizzangel

Hvilken smykker ville passe?

9 indlæg i dette emne

Har ingen ide om hvilke smykker jeg skal have på på selve dagen, skal i hvert fald have købt noget snart...

Min kjole er stropløs og går lige over.... - Så tænker lidt at det skal være en tynd sag, helt tæt på halsen, evt med at lille vedhæng?

Og så har jeg langt hår som skal sidde løst sat op i nakken, så tænker lidt nogle øreringe der hænger en lille smule?

Nogle ideer? Links? Godt råd eller lign?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo da - det ville nok hjælpe lidt at ligge det ind :cheerleader3:

Billedet er taget for over 2 år siden, - vores bryllup blev rykket 1 år pga jeg blev gravid, så købte min kjole for lang lang tid siden :P

post-35197-1271183877.jpg

post-35197-1271184144.jpg

Redigeret af Mizzangel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din kjole minder om min... Mine smykker kan du se i min planlægningstråd i indlæg 83. Det er købt hos martinello.dk, og fåes i sølv og guld og alverdens farver til vedhængene - som faktisk også fåes i andre former

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt du sagde en tynd halskæde, men jeg ville dog nok vælge en enkel perlekæde som passer til perlerne på kjolen. Kjolen kan sagtens bære det, når den er stropløs.

Har også tænkt på en tynd perlekæde... Hvor finder jeg mon det henne uden det koster en herregård?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ved godt du sagde en tynd halskæde, men jeg ville dog nok vælge en enkel perlekæde som passer til perlerne på kjolen. Kjolen kan sagtens bære det, når den er stropløs.

Har også tænkt på en tynd perlekæde... Hvor finder jeg mon det henne uden det koster en herregård?

Den her koster 275 kroner på www.chinja.dk (har selv købt øreringe og vedhæng til halskæde derinde)

Men der er mange andre derinde...

post-39397-1271188982.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget flot kjole!

Jeg har shoppet lidt smykker flere steder - kunne (og kan stadig) ikke helt bestemme mig :heart:

Jeg har købt øreringe og vedhæng i hvid glassten hos martinello.dk og et par øreringe hos Ollie Bee (hvis jeg ikke skal have halskæde på). De kan ses i min tråd, besvarelse # 295 og 305 (inspiration fra Ollie Bee i #290).

Begge steder har rigtig mange søde og flotte smykker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer