AmalieAmalie

Jeg skal i Lilly idag!!!!!! :D Og prøve 2 kjoler!!!!!!

13 indlæg i dette emne

JAAA!!! Jeg skal i Lilly idag... har set 2 kjoler som jeg gerne vil prøve inden min store brudekjoleprøvning på lørdag ;)

Så de ligesom kan komme med i opløbet ;)

Den ene er denne: http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&amp...;VariantID=VO59

Og de anden er denne: http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&amp...;VariantID=VO58

GLÆDER mig :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De ser skønne ud... Kan godt lide fyldigheden i kjole 1's skørt (kan jeg få dig til at tælle hvor mange lag tyl, der er brugt?). Jeg kan ikke helt gennemskue om jeg kan lide overdelen, med det der stykke øverst, man skal nok lige se det live...

Det bliver super godt at se billeder fra din tur i dag.

Lagde lige mærke til at på kjole 2 sidder toppen lidt langt nede (lige som på din oprindelige kjole). Men mon ikke det bare er modellen, der er 2 meter høj ???

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, hvor jeg glæder mig til at høre om din kjoleprøvning idag :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

De ser skønne ud... Kan godt lide fyldigheden i kjole 1's skørt (kan jeg få dig til at tælle hvor mange lag tyl, der er brugt?). Jeg kan ikke helt gennemskue om jeg kan lide overdelen, med det der stykke øverst, man skal nok lige se det live...

Det bliver super godt at se billeder fra din tur i dag.

Lagde lige mærke til at på kjole 2 sidder toppen lidt langt nede (lige som på din oprindelige kjole). Men mon ikke det bare er modellen, der er 2 meter høj ???

Kjole nr. 1 var med i opløbet af mit kjolekøb - synes den er überskøn, men ret speciel. Det er ikke en almindelig tylunderdel, men det er firkanter af tyl, som er syet rundt på kjolen, så de ligesom hænger i "klaser" - svært at forklare.

Toppen er også rigtig smuk. Kjolen er faktisk i to dele, for corsagen med perler sættes faktisk på til sidst, når man har fået kjolen på.

Håber at få et billedetaf dig i den fra idag :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Marisus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, de steder jeg har prøvet kjoler var billeder en no-no - før man sagde ja til at købe kjolen. Skide strengt, for kjolerne kan man jo bare se på nettet, men ikke men én selv i. Trælse forhandlere!

Har du tænkt dig bare at snyde dig til det, eller hvad er den store plan?

Og forresten, nummer et super nice :thumbsupsmileyanim: To'eren er også fin, men den sidder da helt tåbeligt på den der hest af en model ;)

Kh Tina, der er så glad for at have fundet kjolEN!

Redigeret af TinaJacob
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HOV HOV.. Kjole nr. 1 er MIIIIN....

Det er rigtigt, at der som sådan ikke er lag på lag med tyl, mener der er et eller to lag, og resten er firkanter syet på, på den skrå led.. Jeg er ret glad for den, og også overdelen. Det er en kjole med lynlås, og så kommer perlecorsagen på tilsidst... Jeg skal hente min kjole d. 3 maj..

(tror du ikke dit/mit slør Misslena passer til denne kjole?)

Jeg får syet halterneck på..

Og i Lilly må man gerne tage billeder... :-)

Redigeret af zpitzen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg SKAL også bare prøve kjole nr. 1 første gang jeg så den var jeg som Miss Lena i tvivl om jeg kunne li overdelen - men nu er jeg HELT OG ALDELES FORELSKET - viser den til ALLE der gider se den :thumbsupsmileyanim: Men min kjoleprøvning er først i slutningen af Juni... så må væbne mig med tålmodighed!!! Og så når jeg har prøvet den, må jeg væbne mig endnu mere med tålmodighed for i oktober er der 40% rabat på hele kollektionen og jeg har "råd" til at vente!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer