Sign in to follow this  
Followers 0
Kinai

Har brug for hjælp....

6 posts in this topic

Hej piger.

Jeg skal til bryllup ved et godt vennepar her i maj, og har bestilt den vedhæftede kjole fra Kina (selvfølgelig :thumbsupsmileyanim: ). Kjolen bliver i lyserød.

Så er det jeg overvejer noget hårpynt.... men har lidt svært ved det. Jeg tænker umiddelbart en fascinator eller en enkelt blomst og har da et par ideer, som jeg vil vedhæfte her.

Hvad synes I...? kan noget af det bruges, eller har I andre gode råd eller ideer, så sig endelig til. Gerne med billede eller link :cheerleader3:

Kjolen

kjolen2.bmp

Edited by Kinai
0

Annonce ♥

Ej hvor er det øv, at de har ændret opsætningen, så billederne ikke bliver vist, men man i stedet skal hente filerne :thumbsupsmileyanim:

Nå, men sorry hvis billederne er blevet meget små. Jeg kunne ikke få dem lagt ind ellers....

Håber på hjælp!

0

Annonce ♥

DEJLIGT at se dig herinde igen :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det er en super smuk og enkel kjole, som sagtens kan bære blomst nr 2. Men synes at begge dine egne idéer er rigtig flotte - svært valg :cheerleader3:

0

Ej hvor er det øv, at de har ændret opsætningen, så billederne ikke bliver vist, men man i stedet skal hente filerne :cheerleader3:

Nå, men sorry hvis billederne er blevet meget små. Jeg kunne ikke få dem lagt ind ellers....

Håber på hjælp!

Okay :thumbsupsmileyanim: så kan jeg bedre forstå, at jeg ikke kan få lagt billeder ind...vidste ikke, at de havde ændret opsætningen.

0