Sign in to follow this  
Followers 0
Milje

Hvilke øreringe skal jeg vælge?

12 posts in this topic

Hej piger.

Jeg skal have dette smukke hårsmykke på:

mhzjau.jpg

Jeg har forelsket mig i Julie Sandlaus smukke smykker - hvilke skal jeg vælge?

35jdvs3.jpg2mzejj4.jpg15hk3no.jpg

Alle tre par er i mine øjne fantastiske.

Jeg skal have en tynd sølvkæde på, men enten en lille diamant eller en stor broche som matcher hårsmykket.

Min kjole kan ses i min tråd. Jeg skal have et sort bånd i taljen.

Hvilke øreringe ville du vælge og hvorfor?

Edited by Milje
0

Annonce ♥

Uha, det er et svært valg... Jeg synes begge ørenringe er sååååååååååååå smukke og begge passer flot til. Specielt med henblik på dit sorte bælte. Så jeg er absolut ingen hjælp - måske det første eller det andet par :cheerleader3:

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Min første tanke var også, at jeg ville have dem med sort sten, da det jo vil passe godt til bæltet... men så kom jeg i tvivl. For i mir hårsmykke er der jo perler.... men det syntes i godt kan passe sammen?

0

Jeg synes netop at stenens glatte overflade gør at de passer fint til perlerne. Ja, de er sorte men for mig er det lige det twist der er del af dit look. Der for mig er enormt klassisk og romantisk, men med en lille rebel i maven. Jeg elsker kontraster, det gør ting interessante...

0

Jeg synes netop at stenens glatte overflade gør at de passer fint til perlerne. Ja, de er sorte men for mig er det lige det twist der er del af dit look. Der for mig er enormt klassisk og romantisk, men med en lille rebel i maven. Jeg elsker kontraster, det gør ting interessante...

Jeg fadte netop for dem, fordi jeg syntes de er smukke og den sorte sten er perfekte til mit look.

Jeg har dem jo i guld - da jeg først troede jeg skulle have guldsmykker på... men nu er solgt og bestilt i sølv ;)

Ihhh hvor jeg glæder mig til at modtage dem :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

de er så smukke - jeg har selv kigget på den til højre og i midten!! og når jeg kigger på din kjole skal det helt sikkert være en af dem!

det er skræmmende så ens mange af os har en ide om vi skal se ud, (jeg har også tyl brusende kjole og sort bånd i taljen!) og kigget på de samme øreringe, hvad er oddsene?? :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa

Jeg kan kun give jer ret I at, det er fordi I har en god smag :cheerleader3: Selvom jeg ikke selv er til stor tylkjole og hårsmykke, men det er mere fordi det bare ikke passer til mig som person.

Jeg synes, at øreringene i midten, med den sorte perle er vild flot, dem ville jeg også gerne eje :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se dig i outfittet...

Sanne

0

Annonce ♥