Sign in to follow this  
Followers 0
laerke-felix

Hjælp til festlokale i Vendsyssel

10 posts in this topic

Kære alle sammen.

Er der nogen der kan anbefale bryllupslokaler i Vendsyssel-Nordjylland?

Det er et must, at det er lokaler UDEN mad og drikke, da vi gerne selv vil arrangere dette.

Der må være et par "skjulte perler" derude et sted :thumbsupsmileyanim:

Håber I kan dele lidt af Jeres erfaringer med mig.

0

Annonce ♥

Hej Lærke.

Der er Skyttehuset i Hjørring. det er et rigtig fint lille bindingsværkshus, så vidt jeg husker, der ligger ude på skydebanevej nede i en lille dal. det er rigtig romantisk og jeg ville gerne selv holde mit bryllup der, men der kan maks være 60, tror jeg nok. i skulle da lige køre forbi en dag. det er rigtig fint.

Mvh. Louise

0

I kan også overveje om I vil leje en spejderhytte (de findes også i pæne udagver), så har jeres gæster også et sted at overnatte. :cheerleader3:

Vi har leje Sebber Kloster (i Nibe), der er plads til 200 gæster og 32 overnattende gæster. Det er ligesom at leje et stort sommerhus dvs ingen mad drikkevare mv der skal købes af stedet :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hejsa

Jeg fandt lige et par links til dig, men ved ikke om det er noget - har ikke hørt om andres erfaringer derfra:

Astrup og Omegns forsamlingshus

Tårs forsamlingshus

Poulstrup forsamlingshus

Nautrup forsamlingshus

Håber det kunne hjælpe lidt :thumbsupsmileyanim:

0

Anne84: Sikke nogle gode links! Den gamle biograf ser da helt fantastisk stemningsfuld ud, der ville jeg elske at holde fest! Gid jeg boede lidt tættere på Vrå... Og priserne er fuldstændig ligesom ethvert forsamlingshus, så det er billigt.

0

Annonce ♥

Anne84: Sikke nogle gode links! Den gamle biograf ser da helt fantastisk stemningsfuld ud, der ville jeg elske at holde fest! Gid jeg boede lidt tættere på Vrå... Og priserne er fuldstændig ligesom ethvert forsamlingshus, så det er billigt.

Det er nemlig rigtig hyggeligt og vi overvejer selv om det er der vores bryllup skal holdes.

0