KFV

Total lost....

8 posts in this topic

Ja jeg er en total amatør hvad angår det. Jeg ved ikke hvordan jeg skal have mit hår sat. Jeg har ikke særlig langt hår, men det er til gengæld meget kraftigt ;) Jeg overvejer lidt den her opsætning

1zovp5v.jpg Jeg skal dog ikek have slør på, men hårbøjlen er måske helt ok???

Men så er det værste nok make up.... :thumbsupsmileyanim: Frisøren mener at jeg skal gøre det selv, da jeg jo bedst selv ved hvad der ser bedst ud til mig :cheerleader3: jo... Jeg har været inde i the body shop, men jeg syntes jeg ligner en der har fået bank når jeg går ud derfra. Og uanset hvad jeg snart gør ligner jeg en fra 3 klasse der prøver det for første gang ;) Å jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal.... godt der er lidt tid til endnu ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes det er en rigtig sød frisure du har fundet og jeg tror, at den vil klæde dig godt. Mht makeuppen. Hvis du ikke plejer at bruge make-up, synes jeg du skal koncentrere dig om at lægge en rigtig god jævn base og så et par kunstige øjenvipper (de naturlige) og lidt lip-gloss. De kommer man altså rigtig langt med.

0

Super sød frisure du har valgt, den vil passe godt til dig.

Mht. make-up så synes jeg ikke du skal give op. Jeg vil også anbefale dig at gå i Matas eller Magaisn, der er masser af stande, hvor de kan være behjælpelige med ligge en flot og evt. diskret make-up på dig.

0

Jeg synes det er en rigtig sød frisure du har fundet og jeg tror, at den vil klæde dig godt. Mht makeuppen. Hvis du ikke plejer at bruge make-up, synes jeg du skal koncentrere dig om at lægge en rigtig god jævn base og så et par kunstige øjenvipper (de naturlige) og lidt lip-gloss. De kommer man altså rigtig langt med.

Jeg plejer at have noget på hver dag. men det er ikke meget. En lille smule øjenskygge og så mascara.

Jeg tror jeg vader ned i Matas, og ser om de kan hjælpe mig lidt ;)

0

Annonce ♥