FrkHelle

Morgengave

6 indlæg i dette emne

Har i dag været i Legoland sammen med handyret... Jeg ved det et lidt underligt sted, men jeg fik lige en brand god ide til morgengave, som jeg vil videregive til jer, der evt har mulighed for at komme i Legoland.

Inde i Legoland er en lille bod, der laver 3D-tryk i glassten.

Det foregår sådan, at du sætter dig ind på deres bænk i fotohjørnet, hvorefter de tager et billede af dig i 3D. Billedet bliver efterfølgende fremstillet i et stykke firkantet glas - med 3D-effekt. Det ser skide godt ud!

Den billigste koster 150 kr og er en lille nøglering på nok 1½ x 3 cm og den dyreste kostede vist 699, men så det også en pænt stor klods (8 x 10 cm tror jeg). Yderligere kan man få sådan en lysbund til, som lyser op i stenen og giver farve.

Det ser brandgodt ud. Der kan indgraveres tekst! Man kan også få det lavet ud fra et foto, men så bliver det kun alm at se på, og fra siden er der kun en streg, hvor billedet går og altså ingen 3D-effekt.

Var bare lige dum, at jeg kom til at sige "ej sikke en god morgengave-ide" til kæresten.... for ellers havde jeg godt lige kunne finde på at være taget derop i smug (ehm skat, jeg skal lige på shoppetur med en veninde i dag)..

Overvejer det nu stadig... han vil jo ikke vide, hvis jeg tager derop.. :P

Men ville lige give ideen videre!!

Redigeret af FrkHelle
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De må da næsten have det andres steder end Legoland også? Vi så dem også for et par år siden i Legoland, og de er SUPER-fine!

Normalt er jeg ikke til sådan noget glas-kunst, men sådan en ville jeg blive glad for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer