Sign in to follow this  
Followers 0
KFV

Kjole med halterneck

6 posts in this topic

Hvad har i på, eller planlægger at tage på af halskæder til brylluppet? Jeg er bange for at den vil komme til at være mere træls end noget andet, men det er måske ikke sikkert??

Også det at den ikke skal fylde så meget, når man nu har en kjole med halterneck på.

0

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke lige, hvordan dine eventuelle smykker ser ud - har dog lige kigget på din flotte kjole.

Jeg har selv overvejet for og imod mht. halskæde til min kjole, der også har halterneck. Så jeg har lidt helgarderet og købt et sæt med øreringe og halskæde og et par øreringe til, hvis jeg ikke vil have halskæde på. Jeg går altid med halskæde og tænker, at jeg vil føle mig lidt bar. Omvendt synes jeg også, at min kjole har så meget på sig i form af broderier mv. at det skal have lov at stråle, hvis du forstår. Pt. er jeg til ingen halskæde og med et par øreringe, men det kan jo nå ændre sig endnu :heart: Måske skal man også tænke på, om halskæde vil være i vejen, når man har halternecken på...?

Du får lige lidt billeder, så du måske bedre kan se, hvad jeg mener (og så er det jo en mulighed for at flashe kjolen og lidt af udstyret ;) )

Kjolen fra den sidste prøvning (beklager det fjollede udtryk) - her har jeg de øreringe på, jeg pt regner med

(lyset yder ikke helt kjolen retfærdighed, den er lidt mere gyldenvarm i den nougatfarvede del i virkeligheden)

post-39073-1272808473.jpg

Øreringene som er in hos mig pt. (mine er dog i sølv)

post-39073-1272808588.jpg

Sættet (i sølv)

post-39073-1272808656.jpgpost-39073-1272808642.jpg

Edited by Melin79
0

Jeg skal kun have øreringe på. Halskæden er droppet, da jeg valgte halter - jeg synes ikke det er pænt med begge dele - halskæden bliver for meget for halteren pynter jo halsen så rigeligt :heart:

0

Hvad har i på, eller planlægger at tage på af halskæder til brylluppet? Jeg er bange for at den vil komme til at være mere træls end noget andet, men det er måske ikke sikkert??

Også det at den ikke skal fylde så meget, når man nu har en kjole med halterneck på.

Nu skal jeg godt nok ikke selv have halterneck på, men kom lige til at tænke på dette - enkle og smukke smykke (fra museumsjewellery til ca. 180kr - de har nogle fantastiske smykker :heart:, som jeg selv elsker!)

0

Annonce ♥

Nu skal jeg godt nok ikke selv have halterneck på, men kom lige til at tænke på dette - enkle og smukke smykke (fra museumsjewellery til ca. 180kr - de har nogle fantastiske smykker :heart:, som jeg selv elsker!)

ups.... prøver lige igen :)

post-42755-1272830714.jpg

0

Jeg skal også have halterneck på, og jeg har også valgt ikke at have halskæde på. Jeg har fundet et par flotte guldøreringe (side 7 i min tråd) med hvid perle, som bliver det eneste jeg skal have på af smykker, udover min farmors guldring med blå sten og min egen nye vielsesring!!

0