Højer

Forlænget weekend i London

45 indlæg i dette emne

Jeg har med min kommende mand været i London 5 gange, vi tager en tur hvert forår og efterår.

Love London!!!

De sidste 2 gange har vi boet på et dejligt hotel, der hedder Copthorne Tara Millinium, se her Klik her. Mener vi gav ca. £76, 650 kr. pr. nat. Der er rigtigt gode forhold og hotellet ligger tæt på High Street Kensington undergrundsstation, hvorfra man kun skal en station for at komme til Notting Hill, som har linien "Central Line", der kører centralt i London og tæt på Oxford Street, som er shopping gaden.

Hvis I skal shoppe kan jeg også anbefale at I tager undergrunden til White City og går over til Westfield shoppingcenter, de har alt hvad hjertet begærer.

Rigtig god tur!!

Har lige kigget lidt på det hotel der, og det ser jo lækkert ud! :blush: Men det ser ud til at være lidt langt fra de forskellige ting, i hvert fald hvis man skal gå dertil, sådan noget som London Eye og sådan, er der ikke lidt langt at gå?? Mht. at tage tog/subway, køber man så billet hver gang, eller køber man sådan et turkort, der holder i nogen dage..? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Nu har vi været i London en del gange efterhånden, og har boet meget forskelligt. Nu ved jeg ikke, hvor mange penge i vil ofre på overnatning, men det er jo generelt temmeligt dyrt at bo i London, og så får man som regel nogle meget små værelser.. (læs: kosterskab..) Men det er jo selvfølgelig også afhængigt af prisen - det er klart.

Jeg kan klart anbefale hotellet Central Park London. Det ligger lige ved Hyde Park, og det er meget centralt. På den ene side af hotellet ligger Notting Hill, hvor man kan shoppe igennem (det kan man jo alle steder i London, men alligevel ;) ) og går man gennem Hyde Park, står man lige ved Buckingham Palace. Det bliver ikke meget bedre. Hotellet ligger 200 m fra tuben (Bayswater)

Du kan tjekke hotellets hjemmeside HER Du kan få et standard dobbeltværelse får ca. 700 per nat, hvilket er meget rimeligt..

Men som sagt - alt er relativt - især i London.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har lige booket os ind på dette hotel, det blev til 776 kr. pr. nat inkl. continental breakfast, så det synes jeg faktisk ikke er så galt :cheerleader3:

Vi flyver til Stansted lufthavnen, nogen idé om hvordan vi nemmest kommer til hotellet så..? Hvilken togstation skal man stå af ved, eller...? Uuuh glæder mig helt vildt, nu da jeg har fået bestilt, weeeeee!!! :blush::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har med min kommende mand været i London 5 gange, vi tager en tur hvert forår og efterår.

Love London!!!

De sidste 2 gange har vi boet på et dejligt hotel, der hedder Copthorne Tara Millinium, se her Klik her. Mener vi gav ca. £76, 650 kr. pr. nat. Der er rigtigt gode forhold og hotellet ligger tæt på High Street Kensington undergrundsstation, hvorfra man kun skal en station for at komme til Notting Hill, som har linien "Central Line", der kører centralt i London og tæt på Oxford Street, som er shopping gaden.

Hvis I skal shoppe kan jeg også anbefale at I tager undergrunden til White City og går over til Westfield shoppingcenter, de har alt hvad hjertet begærer.

Rigtig god tur!!

Har lige kigget lidt på det hotel der, og det ser jo lækkert ud! :blush: Men det ser ud til at være lidt langt fra de forskellige ting, i hvert fald hvis man skal gå dertil, sådan noget som London Eye og sådan, er der ikke lidt langt at gå?? Mht. at tage tog/subway, køber man så billet hver gang, eller køber man sådan et turkort, der holder i nogen dage..? :thumbsupsmileyanim:

Min umiddelbare kommentar er at man går ikke til noget i London, man bruger undergrundsbanen til at bevæge sig fra et sted til et andet..... Og jo der ville være for langt at gå fra "vores" hotel til London Eye...

Vi køber endagsbilletter, som holder hele dagen. Vi bevæger os primært i zone 1 og 2 og en dagsbilliet koster £11,50 pr. person- Første gagen vi var derovre gik vi til "skranken" og fik at vide, at det bedst kan betale sig med endagsbilltter i vores tilfælde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa,

Nu har vi været i London en del gange efterhånden, og har boet meget forskelligt. Nu ved jeg ikke, hvor mange penge i vil ofre på overnatning, men det er jo generelt temmeligt dyrt at bo i London, og så får man som regel nogle meget små værelser.. (læs: kosterskab..) Men det er jo selvfølgelig også afhængigt af prisen - det er klart.

Jeg kan klart anbefale hotellet Central Park London. Det ligger lige ved Hyde Park, og det er meget centralt. På den ene side af hotellet ligger Notting Hill, hvor man kan shoppe igennem (det kan man jo alle steder i London, men alligevel ;) ) og går man gennem Hyde Park, står man lige ved Buckingham Palace. Det bliver ikke meget bedre. Hotellet ligger 200 m fra tuben (Bayswater)

Du kan tjekke hotellets hjemmeside HER Du kan få et standard dobbeltværelse får ca. 700 per nat, hvilket er meget rimeligt..

Men som sagt - alt er relativt - især i London.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har lige booket os ind på dette hotel, det blev til 776 kr. pr. nat inkl. continental breakfast, så det synes jeg faktisk ikke er så galt :cheerleader3:

Vi flyver til Stansted lufthavnen, nogen idé om hvordan vi nemmest kommer til hotellet så..? Hvilken togstation skal man stå af ved, eller...? Uuuh glæder mig helt vildt, nu da jeg har fået bestilt, weeeeee!!! :blush::thumbsupsmileyanim:

Det ser da også ganske udemærket ud det hotel.

I kan tage et express tog fra Stansted til Liverpool Street, derefter skifter I til Central Line (rød linie) til Notting Hill Gate, her skifter I til District (grøn) eller Circle Line (gul) en station Nordpå og står af på Bayswater ;o)

Rigtig god tur!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har med min kommende mand været i London 5 gange, vi tager en tur hvert forår og efterår.

Love London!!!

De sidste 2 gange har vi boet på et dejligt hotel, der hedder Copthorne Tara Millinium, se her Klik her. Mener vi gav ca. £76, 650 kr. pr. nat. Der er rigtigt gode forhold og hotellet ligger tæt på High Street Kensington undergrundsstation, hvorfra man kun skal en station for at komme til Notting Hill, som har linien "Central Line", der kører centralt i London og tæt på Oxford Street, som er shopping gaden.

Hvis I skal shoppe kan jeg også anbefale at I tager undergrunden til White City og går over til Westfield shoppingcenter, de har alt hvad hjertet begærer.

Rigtig god tur!!

Har lige kigget lidt på det hotel der, og det ser jo lækkert ud! :blush: Men det ser ud til at være lidt langt fra de forskellige ting, i hvert fald hvis man skal gå dertil, sådan noget som London Eye og sådan, er der ikke lidt langt at gå?? Mht. at tage tog/subway, køber man så billet hver gang, eller køber man sådan et turkort, der holder i nogen dage..? :thumbsupsmileyanim:

Min umiddelbare kommentar er at man går ikke til noget i London, man bruger undergrundsbanen til at bevæge sig fra et sted til et andet..... Og jo der ville være for langt at gå fra "vores" hotel til London Eye...

Vi køber endagsbilletter, som holder hele dagen. Vi bevæger os primært i zone 1 og 2 og en dagsbilliet koster £11,50 pr. person- Første gagen vi var derovre gik vi til "skranken" og fik at vide, at det bedst kan betale sig med endagsbilltter i vores tilfælde.

Nej det har du nok ret i :thumbsupsmileyanim: Men forestiller mig det også er okay nemt at finde ud af undergrundsbanen osv..? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa,

Nu har vi været i London en del gange efterhånden, og har boet meget forskelligt. Nu ved jeg ikke, hvor mange penge i vil ofre på overnatning, men det er jo generelt temmeligt dyrt at bo i London, og så får man som regel nogle meget små værelser.. (læs: kosterskab..) Men det er jo selvfølgelig også afhængigt af prisen - det er klart.

Jeg kan klart anbefale hotellet Central Park London. Det ligger lige ved Hyde Park, og det er meget centralt. På den ene side af hotellet ligger Notting Hill, hvor man kan shoppe igennem (det kan man jo alle steder i London, men alligevel ;) ) og går man gennem Hyde Park, står man lige ved Buckingham Palace. Det bliver ikke meget bedre. Hotellet ligger 200 m fra tuben (Bayswater)

Du kan tjekke hotellets hjemmeside HER Du kan få et standard dobbeltværelse får ca. 700 per nat, hvilket er meget rimeligt..

Men som sagt - alt er relativt - især i London.. :cheerleader3:

Jeg har lige booket os ind på dette hotel, det blev til 776 kr. pr. nat inkl. continental breakfast, så det synes jeg faktisk ikke er så galt :cheerleader3:

Vi flyver til Stansted lufthavnen, nogen idé om hvordan vi nemmest kommer til hotellet så..? Hvilken togstation skal man stå af ved, eller...? Uuuh glæder mig helt vildt, nu da jeg har fået bestilt, weeeeee!!! :blush::thumbsupsmileyanim:

Det ser da også ganske udemærket ud det hotel.

I kan tage et express tog fra Stansted til Liverpool Street, derefter skifter I til Central Line (rød linie) til Notting Hill Gate, her skifter I til District (grøn) eller Circle Line (gul) en station Nordpå og står af på Bayswater ;o)

Rigtig god tur!!

Ej hvor skønt med sådan en udførlig beskrivelse, tusind tak skal du ha!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har med min kommende mand været i London 5 gange, vi tager en tur hvert forår og efterår.

Love London!!!

De sidste 2 gange har vi boet på et dejligt hotel, der hedder Copthorne Tara Millinium, se her Klik her. Mener vi gav ca. £76, 650 kr. pr. nat. Der er rigtigt gode forhold og hotellet ligger tæt på High Street Kensington undergrundsstation, hvorfra man kun skal en station for at komme til Notting Hill, som har linien "Central Line", der kører centralt i London og tæt på Oxford Street, som er shopping gaden.

Hvis I skal shoppe kan jeg også anbefale at I tager undergrunden til White City og går over til Westfield shoppingcenter, de har alt hvad hjertet begærer.

Rigtig god tur!!

Har lige kigget lidt på det hotel der, og det ser jo lækkert ud! :balloons: Men det ser ud til at være lidt langt fra de forskellige ting, i hvert fald hvis man skal gå dertil, sådan noget som London Eye og sådan, er der ikke lidt langt at gå?? Mht. at tage tog/subway, køber man så billet hver gang, eller køber man sådan et turkort, der holder i nogen dage..? :(

Min umiddelbare kommentar er at man går ikke til noget i London, man bruger undergrundsbanen til at bevæge sig fra et sted til et andet..... Og jo der ville være for langt at gå fra "vores" hotel til London Eye...

Vi køber endagsbilletter, som holder hele dagen. Vi bevæger os primært i zone 1 og 2 og en dagsbilliet koster £11,50 pr. person- Første gagen vi var derovre gik vi til "skranken" og fik at vide, at det bedst kan betale sig med endagsbilltter i vores tilfælde.

Nej det har du nok ret i :rolleyes: Men forestiller mig det også er okay nemt at finde ud af undergrundsbanen osv..? :)

Hej!

Har lige et spørgsmål mere til transport. Kan se at man kan købe noget som hedder London Travel Pass hvor man kan køre frit med undergrunden mv. i 3 dage. Mit spørgsmål går på om det er nok at købe til zone 1 og 2 eller om man skal til at købe til zone 1-6? Kan man komme ud til det gode hotel I havde boet på med et kort til zone 1 og 2?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har med min kommende mand været i London 5 gange, vi tager en tur hvert forår og efterår.

Love London!!!

De sidste 2 gange har vi boet på et dejligt hotel, der hedder Copthorne Tara Millinium, se her Klik her. Mener vi gav ca. £76, 650 kr. pr. nat. Der er rigtigt gode forhold og hotellet ligger tæt på High Street Kensington undergrundsstation, hvorfra man kun skal en station for at komme til Notting Hill, som har linien "Central Line", der kører centralt i London og tæt på Oxford Street, som er shopping gaden.

Hvis I skal shoppe kan jeg også anbefale at I tager undergrunden til White City og går over til Westfield shoppingcenter, de har alt hvad hjertet begærer.

Rigtig god tur!!

Har lige kigget lidt på det hotel der, og det ser jo lækkert ud! :balloons: Men det ser ud til at være lidt langt fra de forskellige ting, i hvert fald hvis man skal gå dertil, sådan noget som London Eye og sådan, er der ikke lidt langt at gå?? Mht. at tage tog/subway, køber man så billet hver gang, eller køber man sådan et turkort, der holder i nogen dage..? :(

Min umiddelbare kommentar er at man går ikke til noget i London, man bruger undergrundsbanen til at bevæge sig fra et sted til et andet..... Og jo der ville være for langt at gå fra "vores" hotel til London Eye...

Vi køber endagsbilletter, som holder hele dagen. Vi bevæger os primært i zone 1 og 2 og en dagsbilliet koster £11,50 pr. person- Første gagen vi var derovre gik vi til "skranken" og fik at vide, at det bedst kan betale sig med endagsbilltter i vores tilfælde.

Nej det har du nok ret i :rolleyes: Men forestiller mig det også er okay nemt at finde ud af undergrundsbanen osv..? :)

Hej!

Har lige et spørgsmål mere til transport. Kan se at man kan købe noget som hedder London Travel Pass hvor man kan køre frit med undergrunden mv. i 3 dage. Mit spørgsmål går på om det er nok at købe til zone 1 og 2 eller om man skal til at købe til zone 1-6? Kan man komme ud til det gode hotel I havde boet på med et kort til zone 1 og 2?

"Vores" hotel ligger i zone 1-2 og zone 1-2 dækker en stor radius og vi har kun brugt billet til zone 6 ifm. transport til lufthavnen.

Har godt nok ike hørt om det der Travel Pass, men hvis det er billigere end £33 pr. person, så kan det godt betale sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Så har jeg bestilt flybilletter til London den 01.09.10 og lige booket os ind på hotel Copthorne Tara Millinium. Vil også lige købe togbilletter, så det er en komplet pakke han får i gave. :thumbsupsmileyanim: Ellers tusind tak for hjælpen med at finde frem til et godt hotel og alle de fine vejbeskrivelser.

Glæder mig super meget til at give ham den, skal bare have fundet en eller anden sjov måde at pakke gaven ind på, så han ikke bare får billetterne i form af et stykke papir. :balloons:

Nogle gode idéer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej!

Så har jeg bestilt flybilletter til London den 01.09.10 og lige booket os ind på hotel Copthorne Tara Millinium. Vil også lige købe togbilletter, så det er en komplet pakke han får i gave. :thumbsupsmileyanim: Ellers tusind tak for hjælpen med at finde frem til et godt hotel og alle de fine vejbeskrivelser.

Glæder mig super meget til at give ham den, skal bare have fundet en eller anden sjov måde at pakke gaven ind på, så han ikke bare får billetterne i form af et stykke papir. :balloons:

Nogle gode idéer?

Åh kreative evner er ikke min stærke side, men måske bogen "Turen går til London" ellers er jeg blank!!

Og velbekommen og lad mig endelig vide, hvad I synes om hotellet - satser selv på, at vi skal derover igen ultimo oktober/primo november :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej!

Så har jeg bestilt flybilletter til London den 01.09.10 og lige booket os ind på hotel Copthorne Tara Millinium. Vil også lige købe togbilletter, så det er en komplet pakke han får i gave. :thumbsupsmileyanim: Ellers tusind tak for hjælpen med at finde frem til et godt hotel og alle de fine vejbeskrivelser.

Glæder mig super meget til at give ham den, skal bare have fundet en eller anden sjov måde at pakke gaven ind på, så han ikke bare får billetterne i form af et stykke papir. :cheerleader3:

Nogle gode idéer?

Åh kreative evner er ikke min stærke side, men måske bogen "Turen går til London" ellers er jeg blank!!

Og velbekommen og lad mig endelig vide, hvad I synes om hotellet - satser selv på, at vi skal derover igen ultimo oktober/primo november :cheerleader3:

Hej!

Jeg synes lige jeg vil give en up-date på vores fantastiske London-tur vi lige er kommet hjem fra idag.

Tusind tak Dbrix for en masse gode råd. Hotellet var super fint til prisen. Ordentligt værelse og ikke et lille kosteskab, som man ellers kunne frygte, når man hører om London-hoteller. Det var super centralt i forhold til metroen, som vi hurtigt blev meget fortrolig med. :thumbsupsmileyanim: Vi skal helt klart bo der igen, når vi engang skal til London igen, for det er bestemt ikke sidste gang. Synes slet ikke vi kunne nå det hele på 3 dage.

Vi fik shoppet i massevis. Hovedsageligt langs Oxford Street, hvor jeg blev super glad for Primark og for Dorethy Perkins (tror nok butikken hed det) :-) Vi fandt også en kæmpe outlet-agtig sportsbutik, hvor især manden handlede stort ind. Havde alt for lidt penge med. :-( Men må spare endnu mere sammen til næste gang.

I går aftes var vi inde og se We Will Rock You. Det var en kæmpe oplevelse. Kan kun anbefale den musical hvis man er bare lidt til Queen musik.

Vi fik naturligvis også set nogle af alle seværdighederne og gik en tur på markedet i Notting Hill fredag. Og fik en ansigtsmaske med hjem fra Lush.

Jeg synes London er en utrolig fed shopping-by men samtidig også en rigtig hyggelig by. Var helt vild med det område vi boede i i Kensington og elskede deres hyggelige parker med ænder, pelikaner og næsten tamme egern.

Manden var lidt træt af at han ikke kom til fodboldkamp. (Der var desværre ikke noget ligafodbold i disse dage). Og synes der gik lidt for meget shopping i det, men vi har da snakket om at tage derover igen til maj næste år, hvor der bliver afholdt en stor golfturnering lige i udkanten af London, og så bruge en dag på at se den. Glæder mig allerede til at komme derover igen. :cheerleader3: FED FED by. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej!

Jeg synes lige jeg vil give en up-date på vores fantastiske London-tur vi lige er kommet hjem fra idag.

Tusind tak Dbrix for en masse gode råd. Hotellet var super fint til prisen. Ordentligt værelse og ikke et lille kosteskab, som man ellers kunne frygte, når man hører om London-hoteller. Det var super centralt i forhold til metroen, som vi hurtigt blev meget fortrolig med. :thumbsupsmileyanim: Vi skal helt klart bo der igen, når vi engang skal til London igen, for det er bestemt ikke sidste gang. Synes slet ikke vi kunne nå det hele på 3 dage.

Vi fik shoppet i massevis. Hovedsageligt langs Oxford Street, hvor jeg blev super glad for Primark og for Dorethy Perkins (tror nok butikken hed det) :-) Vi fandt også en kæmpe outlet-agtig sportsbutik, hvor især manden handlede stort ind. Havde alt for lidt penge med. :-( Men må spare endnu mere sammen til næste gang.

I går aftes var vi inde og se We Will Rock You. Det var en kæmpe oplevelse. Kan kun anbefale den musical hvis man er bare lidt til Queen musik.

Vi fik naturligvis også set nogle af alle seværdighederne og gik en tur på markedet i Notting Hill fredag. Og fik en ansigtsmaske med hjem fra Lush.

Jeg synes London er en utrolig fed shopping-by men samtidig også en rigtig hyggelig by. Var helt vild med det område vi boede i i Kensington og elskede deres hyggelige parker med ænder, pelikaner og næsten tamme egern.

Manden var lidt træt af at han ikke kom til fodboldkamp. (Der var desværre ikke noget ligafodbold i disse dage). Og synes der gik lidt for meget shopping i det, men vi har da snakket om at tage derover igen til maj næste år, hvor der bliver afholdt en stor golfturnering lige i udkanten af London, og så bruge en dag på at se den. Glæder mig allerede til at komme derover igen. :cheerleader3: FED FED by. :-)

Kan ikke være mere enig, vi var også inde og se We Will Rock You, jeg er blevet ret vild med Queen her de sidste par år, selvom jeg på en måde er alt for ung til at kende dem (er fra 1987), men min far har altid godt kunne lide dem, så derigennem - og de er jo bare heeelt fantastiske, og den musical er bare så stor og fed en oplevelse!! :loveboard::thumbsupsmileyanim: Vi tog også ind og så Lion King, også virkelig, virkelig god og flot lavet!! :cheerleader3:

Dejligt at I havde en kanon tur!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :thumbsupsmileyanim:

Kan ikke lige overskue om nogen af de andre har anbefalet dette hotel, men her kommer det,

ROYAL NATIONAL HOTEL !!!

Det er det største hotel i det centrum af London.. Ligger ved Russel Square på Bedford Way, som sidegade til Oxford Street..

Det er rigtig lækkert i forhold til prisen, som er ca. 500 DKK for et dobbeltværelse inkl. morgenmad :cheerleader3:

I lobbyen er der Ben & Jerry's til 1£ :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej!

Så har jeg bestilt flybilletter til London den 01.09.10 og lige booket os ind på hotel Copthorne Tara Millinium. Vil også lige købe togbilletter, så det er en komplet pakke han får i gave. :thumbsupsmileyanim: Ellers tusind tak for hjælpen med at finde frem til et godt hotel og alle de fine vejbeskrivelser.

Glæder mig super meget til at give ham den, skal bare have fundet en eller anden sjov måde at pakke gaven ind på, så han ikke bare får billetterne i form af et stykke papir. :ilovebryllupsklar:

Nogle gode idéer?

Åh kreative evner er ikke min stærke side, men måske bogen "Turen går til London" ellers er jeg blank!!

Og velbekommen og lad mig endelig vide, hvad I synes om hotellet - satser selv på, at vi skal derover igen ultimo oktober/primo november :rolleyes:

Hej!

Jeg synes lige jeg vil give en up-date på vores fantastiske London-tur vi lige er kommet hjem fra idag.

Tusind tak Dbrix for en masse gode råd. Hotellet var super fint til prisen. Ordentligt værelse og ikke et lille kosteskab, som man ellers kunne frygte, når man hører om London-hoteller. Det var super centralt i forhold til metroen, som vi hurtigt blev meget fortrolig med. :thumbsupsmileyanim: Vi skal helt klart bo der igen, når vi engang skal til London igen, for det er bestemt ikke sidste gang. Synes slet ikke vi kunne nå det hele på 3 dage.

Vi fik shoppet i massevis. Hovedsageligt langs Oxford Street, hvor jeg blev super glad for Primark og for Dorethy Perkins (tror nok butikken hed det) :-) Vi fandt også en kæmpe outlet-agtig sportsbutik, hvor især manden handlede stort ind. Havde alt for lidt penge med. :-( Men må spare endnu mere sammen til næste gang.

I går aftes var vi inde og se We Will Rock You. Det var en kæmpe oplevelse. Kan kun anbefale den musical hvis man er bare lidt til Queen musik.

Vi fik naturligvis også set nogle af alle seværdighederne og gik en tur på markedet i Notting Hill fredag. Og fik en ansigtsmaske med hjem fra Lush.

Jeg synes London er en utrolig fed shopping-by men samtidig også en rigtig hyggelig by. Var helt vild med det område vi boede i i Kensington og elskede deres hyggelige parker med ænder, pelikaner og næsten tamme egern.

Manden var lidt træt af at han ikke kom til fodboldkamp. (Der var desværre ikke noget ligafodbold i disse dage). Og synes der gik lidt for meget shopping i det, men vi har da snakket om at tage derover igen til maj næste år, hvor der bliver afholdt en stor golfturnering lige i udkanten af London, og så bruge en dag på at se den. Glæder mig allerede til at komme derover igen. :shopping: FED FED by. :-)

Hvor er det fedt at mine råd har kunne bruges til noget og at I synes ligeså godtom området, som vi gør...

Vi har set We will rock you, Phantom of the opera og Thriller, alle fede oplevelser på hver deres måde.

Nu er jeg jo inviteret til Paris om 14 dage (morgengave), men jeg er ikke hlet klar til at udelukke London i løbet af efteråret, men det kræver jo også at vi har feriedagene til det - vi plejer at tage 4 overnatninger og det kræver mindst 2 fridage fra jobbet. Manden siger det er min tur til at invitere, fik 20.000 kr. af min far i juli måned og han har muligvis ret!

Dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej :cheerleader3:

Kan ikke lige overskue om nogen af de andre har anbefalet dette hotel, men her kommer det,

ROYAL NATIONAL HOTEL !!!

Det er det største hotel i det centrum af London.. Ligger ved Russel Square på Bedford Way, som sidegade til Oxford Street..

Det er rigtig lækkert i forhold til prisen, som er ca. 500 DKK for et dobbeltværelse inkl. morgenmad :fløjt:

I lobbyen er der Ben & Jerry's til 1£ :thumbsupsmileyanim:

Jeg har booket 4 overnartninger der til november, der er alligvel 2.000 kr. at spare ift. det hotel vi plejer at bruge og der får vi ikke engang morgenmad med. Så nu håber jeg det er et godt hotel. :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej :cheerleader3:

Kan ikke lige overskue om nogen af de andre har anbefalet dette hotel, men her kommer det,

ROYAL NATIONAL HOTEL !!!

Det er det største hotel i det centrum af London.. Ligger ved Russel Square på Bedford Way, som sidegade til Oxford Street..

Det er rigtig lækkert i forhold til prisen, som er ca. 500 DKK for et dobbeltværelse inkl. morgenmad :shooter:

I lobbyen er der Ben & Jerry's til 1£ :thumbsupsmileyanim:

Øv, jeg først ser det nu, har booket andet hotel. Tror det er fint nok, men også dobbelt så dyrt. Nå, men så næste gang ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :cheerleader3:

Kan ikke lige overskue om nogen af de andre har anbefalet dette hotel, men her kommer det,

ROYAL NATIONAL HOTEL !!!

Det er det største hotel i det centrum af London.. Ligger ved Russel Square på Bedford Way, som sidegade til Oxford Street..

Det er rigtig lækkert i forhold til prisen, som er ca. 500 DKK for et dobbeltværelse inkl. morgenmad :fløjt:

I lobbyen er der Ben & Jerry's til 1£ :thumbsupsmileyanim:

Det lyder farligt ;)

Super tråd! Har jo givet manden en tur til London i morgengave :shooter: Vi har bestilt flybilletter, men mangler hotellet og her er jo masser af anbefalinger til både hotel, shopping og det hele. Glæder mig allerede til at kigge nærmere på det i aften.

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej :cheerleader3:

Kan ikke lige overskue om nogen af de andre har anbefalet dette hotel, men her kommer det,

ROYAL NATIONAL HOTEL !!!

Det er det største hotel i det centrum af London.. Ligger ved Russel Square på Bedford Way, som sidegade til Oxford Street..

Det er rigtig lækkert i forhold til prisen, som er ca. 500 DKK for et dobbeltværelse inkl. morgenmad :fløjt:

I lobbyen er der Ben & Jerry's til 1£ :thumbsupsmileyanim:

Det lyder farligt ;)

Super tråd! Har jo givet manden en tur til London i morgengave :shooter: Vi har bestilt flybilletter, men mangler hotellet og her er jo masser af anbefalinger til både hotel, shopping og det hele. Glæder mig allerede til at kigge nærmere på det i aften.

Hej Rikke,

Så skal du altså også tjekke den her tråd

London shopping

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej :denmarkflag:

Kan ikke lige overskue om nogen af de andre har anbefalet dette hotel, men her kommer det,

ROYAL NATIONAL HOTEL !!!

Det er det største hotel i det centrum af London.. Ligger ved Russel Square på Bedford Way, som sidegade til Oxford Street..

Det er rigtig lækkert i forhold til prisen, som er ca. 500 DKK for et dobbeltværelse inkl. morgenmad :)

I lobbyen er der Ben & Jerry's til 1£ :)

Det lyder farligt ;)

Super tråd! Har jo givet manden en tur til London i morgengave :) Vi har bestilt flybilletter, men mangler hotellet og her er jo masser af anbefalinger til både hotel, shopping og det hele. Glæder mig allerede til at kigge nærmere på det i aften.

Hej Rikke,

Så skal du altså også tjekke den her tråd

London shopping

Super! Må lige huske at læse i begge dise tråde igen inden vi rejser, så det hele kan være i frisk erindring. :)

Vi skal helt klart også ind og se musical, da jeg har været derover 2 gange og aldrig prøvet det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej :)

Kan ikke lige overskue om nogen af de andre har anbefalet dette hotel, men her kommer det,

ROYAL NATIONAL HOTEL !!!

Det er det største hotel i det centrum af London.. Ligger ved Russel Square på Bedford Way, som sidegade til Oxford Street..

Det er rigtig lækkert i forhold til prisen, som er ca. 500 DKK for et dobbeltværelse inkl. morgenmad :)

I lobbyen er der Ben & Jerry's til 1£ :thumbsupsmileyanim:

Jeg har booket 4 overnartninger der til november, der er alligvel 2.000 kr. at spare ift. det hotel vi plejer at bruge og der får vi ikke engang morgenmad med. Så nu håber jeg det er et godt hotel. :)

Øh længe siden jeg har været forbi herinde, men kom hjem fra vores 4 overnatninger i mandags og må godt nok indrømme at vi er ikke imponeret - altså over hotellet. Og det tænkte jeg, at jeg lige ville smide ind i den her tråd.

Måske er jeg for forvent (men absolut ikke snobbet), men standarden af hotellet var absolut ikke i top. Det er et kæmpe, kæmpe hotel og det er jo ikke noget problem.

Men håndklæder og sengelinned bar tydeliugt præg af mange års brug. Der var huller i det og helt ærlig, det er bare ikke i orden. Jeg vil hellere have skiftet håndklæder hveranden dag eller lign. og så have lækre "hele" håndklæder end at de bliver skiftet dagligt. Vi frøs, som bare pokker, måtte dele et "lagen" som dyne, ovenpå dette et tyndt tæppe og sengetæppe og ingen af os oplevede at sove igennem nogen af nætterne.

Og ja der var morgenmad med i prisen, men OMG sjældent er jeg blevet "serveret" så ringe et morgenmåltid på et hotel. Jeg sprang morgenmaden over 3 ud af 4 gange. Det var en madfabrik uden lige, ej så vil jeg sgu hellere undvære.

Og ja isen var der, men den kostede faktisk £2,50.

Så på en skala fra 1-5, får dette hotel 1.

Vi vender helt klart tilbage til vores oprindelige hotel eller lign. standard til foråret!

Ville bare lige dele det med jer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer